- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
lecsokolbi
aktív tag
válasz Ati007 #35885 üzenetére
Majd kiszárad
Nagyon sok ideig rajtamarad. TF2 jelenthet...
- Mindenki hazudik! -
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Ati007 #45516 üzenetére
Ez egy sima bb30 as középrésznek tűnik. De azért toló mérővel rámérnék mielőtt bármit megrendelek hozzá.
Több anomálival fogsz szembesülni ha ebbe shimano -t akarsz rakni.
Ugyanis a shimano nem készített még 30mm es tengellyel hajtóművet, és olyan keskeny hajtóművük sincs ami ehhez jó lenne. Szóval a csapágyban levő átmérőt le kell csökkenteni 24mm-re, valamint ki kell szélesíteni a felfekvési pontokat.
Létezik rá többféle megoldás. Ha meg akarod tartani a középcsapágyat, akkor a legegyszerűbb az lenne ha vennél hozzá két darab spacer átalakítót. Ez így néz ki: [link]
Ha a shimano hagyományos csapágyát akarod használni, ahhoz ki kell venni a vázadból a csapágyat, és át kell alakítani hagyományos BSA 68 as szabványra. Ezt nem ajánlom, mert ehhez egy ilyen alu csövet bele kell ragasztani a vázadba:[link]Ezt egy bizonyos locktite ragasztóval be kell kenni és bele kell préselni a vázba, ha később ki akarod venni, nem tudom kijön-e. Ez esetben simán be tudod tekerni a hajtóműhöz adott csapágyakat a 3 hézagoló gyűrű használatával.
Aztán ha ki akarod venni a sram csapágyat, és másik csapát akarsz berakni, de nem tetszik az alu csöves megoldás, akkor vehetsz speciálisan erre készített megoldást, pl: [link]
Vagy nekem ennél jobban tetszik a race face megoldása, mert ott egy csészébe van egy csapágy, nem a vázba kell belerakni, tehát tartósabb szerelhetőbb nem teszi tönkre a vázadat semmilyen esetben sem, talán a csapágyat is ki lehet cserélni a csészében, itt van: [link][ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen