- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Tecno Spark 20 Pro újra, immáron 5G-vel
- iPhone topik
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Netfone
- OneSport OT05 - finomhangolás
Hirdetés
-
OnePlus Pad 2 helyett OnePlus Pad Pro
ma Állítólag a OnePlus idei táblagépe nem a második generáció lesz, hanem az első modell Pro változata.
-
Destiny 2: The Final Shape teszt
gp Finiséhez ért a fény és a sötétség egy évtizede indult harca, befutott a Bungie híres játékának a fináléja, amiben pontot tehetünk egy régóta húzódó fontos konfliktus végére.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
Bármi ötletben benne vagyok, amivel milliomossá lehet válni
Komolyra fordítva ha jutsz bármire szólj
Nah megvolt a mai kör, egyszerre futott a sportypal, endomondo és a sports-tracker programja, szóval mindegyik a sajátja, ugyanarról a körről:
Sportypal
Sports-Tracker
EndomondoPlusz kiváncsiságból mindhárom logot feltöltöttem Garminba is:
Garmin - Sportypal (ezt Garmin nem volt hajlandó importálni, ezért először importáltam sports-trackerbe, majd onnan Garminba, úgy megette)
Garmin - Sports-tracker
Garmin - EndomondoMivel késő van és fáradt vagyok, most következtetéseket nem vonok le, hanem alszok
-
dqdb
nagyúr
De nem érzem úgy, hogy lassan közlekednék.
Már kezdtem úgy érezni, hogy sokat gyorsultam lefelé, aztán mentem veledSzóval te igen erős ellenérv vagy az igazán gyorsan csak össztelóssal lehet menni terepen elmélet ellen
Vasinger!: szintén egy szavazat a Giant mellett, akár a karbon változat, akár nem. Az alkatrészlista impozáns, ha nincsen nagyon leamortizálva, akkor megtudod, miért emlegettük, milyen sokat jelent a jó teló
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Misály
addikt
"Én merev vázassal közlekedek terepen. Persze néha jó lenne, ha mozogna a hátulja is. De nem érzem úgy, hogy lassan közlekednék. Igaz nem DH-ra használom a bringát"
Egy eve en is ezt gondoltam, a merev vaz noveli a sebessegerzetet a pattogassal, majd amikor felulsz egy fullira ami nem nyekeg zorog, hirtelen osszeszarod magad
Legalabbis nalam ez volt kora tavasszal.
-
Mivel az itt van elmennék szívesen.
Tudom nem vészes dombok de ugye rám úgy tekintsetek hogy én most kezdtem el tekerni 2 hete és meló miatt nem is tudok sokat. Nyilván aki már benne van annak egyszerűen teljesíthető. Így nem ígérem azt sem hogy végig tudok veled menni de megpróbálok addig minél többet edzeni. Illetve azt azért megkérdezném hogy neked milyen bringád van mert nekem ugye MTB. Outival nyilván más az aszfalton nyomulni (bár nekem az erdei csapatás sokkal jobban bejön).
Més que un club!
-
Ariadne
őstag
De gáz ez a Margit-híd piktogrammos cikk... Most azt ünnepeljük, hogy nincs kerékpárút, sem kerékpársáv, csak pár sz*ros kis piktogram, ami semmire nem jó, de legalább két hónap múlva nem is fog látszani? Hurrá...
Átmenni eddig is át lehetett, nem volt a hídon bringával behajtani tilos tábla, de ettől még nem változik a helyzet, mely szerint a két sávban két autó plusz egy kerékpáros nem fér el. Dühítő ez a balf*szkodás, komolyan...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
dqdb
nagyúr
Friss emlékeim vannak, egyszer bőven elegendő volt oda-vissza az a szakasz, Csepel nem lopta be magát a szívembe, és még finoman fogalmaztam (és gyalogoltam bele a lelkedbe
). Az úttesten sem jó, mert rengeteg tonnás teherautók nyomják padlógázzal, és "járdán" sem (nehéz járdának nevezni azt az aszfaltizét, mert olyan keskeny, hogy egy gyalogos alig fér el rajta ...), mert ott az elszáguldó dobozok menetszele csavargatta a kormányt a kezemben. Az első komment no comment, de a többi sem jobb
venember83: meg előző este egy kis babgulyás?
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
-
Egy élsportolónál tényleg megértem. Nyilván látszik is hogy a könnyű spéci technológia drága így egy átlag földi halandó nem engedheti meg magának. De ahol komoly verseny megy és sok a pénz oda kell. Én csak azzal nem értek egyet ha átlag hobby felhasználásnál akar valaki mindenáron grammokat faragni. Megéri az?
Més que un club!
-
belaazallat
addikt
Pont ezen okok miatt is cseréltem le a bringát. Korábbi nagyon mozgott alattam, ezért vettem meg a Wenson-t. Havernak is ilyenje van, hát más érzés volt menni vele.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
dqdb
nagyúr
de még nem találtam meg az igazit és noszogatva se vagyok
És ezt a barátnőd is tudjaN.GÁBOR: szép bringák. A fehér markolatra és fehér nyeregre különösen vigyázzál, rengeteget fogsz miattuk mérgelődni, mert sajnos nagyon hamar koszolódnak.
A furcsa kéztartás nekem is feltűnt, olyan érzésem volt, mintha nagy lenne barátnődnek a váz, vagy nem hajol előre annyira, amennyire egy cross bringán kellene. Az a lényeg, hogy ne legyen teljes kinyújtva egyik keze sem, kicsit be kell hajlítania a könyökét. Helyes nyeregmagasságnál álló helyzetben a nyeregben ülve a cipő orra ér le, tekerés közben amikor a pedál legalsó fázisban van, akkor a térd pont nincsen kinyújtva.
Másik apróság a pedállal kapcsolatos: ne talpközéppel nyomja a pedált, hanem a lábujjak alatti párnázott területtel (nehéz hozzászokni, tudatosság kell hozzá, én is sokat bajlódtam vele, de az SPD megoldja a problémát
).
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Ariadne
őstag
Hmm, asszem ebből a szektából én kimaradtam.
Egyébként tényleg túl hosszú nekik, egyértelműen nem érik el. Másrészt viszont most képek alapján látom, hogy valahogy én is hülyén nézek ki a széles kormánnyal, valószínűleg túl széles...
N.GÁBOR: Gratula, szépet mentetek, és a bicók is igen jól néznek ki!
A barátnődet dicsérni nem az én asztalom, és megtették már előttem az illetékesek
, de üzenem, hogy kitartás és bringázzatok csak sokat együtt, az szuper dolog!
nagyonoff Azért a látszat ellenére nem csak bringázni hajlandó barátnőt találni nem egyszerű, hanem kellőképpen őrült harmincas bringás pasit sem...
nagyonoff
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
amargo
addikt
Erről mi a vélemény? Cukorbeteg középkorú nőnek lenne.
Spartan Magnetic 600“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Tamoo
MODERÁTOR
Anyumnak kb. ugyan ilyen kinézetű robust van, csak annak nem állítható a nyereg vízszintesen (ami nem is igazán hiányzik) Azt kell ezekről tudni, hogy az ellenállása közelít a nullához még maxon is. Totálisan "edzetleneknek" talán elmegy félóra-órákat tekergetni néha-néha. Szóval jobb mint a semmi.
-
dqdb
nagyúr
válasz
amargo #11521 üzenetére
Jé, van olyan is? Az enyém, és az összes többi térdmelegítő, amit eddig láttam, az a fél lábat beborította.
sanzi89: ez a Ritchey legolcsóbb, kizárólag OEM forgalmazásra készített nyeregcsöve, ami nem anyag/gyártáshibás, hanem egyszerűen maga a konstrukció van elszúrva, mint az a reviewe-knál olvasható is. A te logikád alapján - mivel belefutottam ebbe a csodába - ezután egy Ritchey Superlogic kormányt sem lenne szabad komolyan vennem?
Amúgy az, hogy 1000 forint Kínában és 3000 forint itthon, szerintem nem kirívó különbség (igaz, én is inkább megrendelném Kínából, ahogyan a lámpákat szinte mindegyikünk). Ilyen apró tételeknél a rendes logisztika és garanciális háttér biztosítása rá tud rakni ennyit az árra, a Kelly's név szinte nem növelt semmit sem rajta.
szki: aláöltözetért Decathlon és túra/hegymászóbolt felé menjél el, én egy utóbbiban vettem, és sokkal olcsóbban jöttem ki. Térdmelegítőből érdemes olyat venned, ami szélálló.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
szki
őstag
válasz
amargo #11621 üzenetére
Ez jó hír. Azt hittem a fővárosban már nincs semmi fejlesztés a bicajosok javára. Attól tartok, hogy a gyalogosok sok konfliktust fognak még okozni, akárcsak valahol a Duna parton, ahol meg a járdára van felfestve a bringaút.
Külön szakágnak, és komoly kihívásnak tekinthetjük a (fő)városi bringás közlekedést.
Az outis hölgy egyedi ruházatában feldobja a látképetA nyaklánca meg egyenesen fantasztikus
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz
amargo #12128 üzenetére
Leginkább az érdekel, hogy hallottatok-e már ilyen szerkezetről, nem kerékméret vacillálásról van szó és az uic szabványnak is megfelel, azaz a villa és a váz méret sem változik.
Teleszkópos nyeregcső, mint például a RockShox Reverb? Nagyobb rugóúttal rendelkező bringákon kezd elterjedni, hogy ne kelljen a nyeregcső hosszát módosítani minden nagyobb emelkedő és lejtő előtt.Az is érdekelne, hogy ki mit gondol, arról, hogy könnyítené a felfelé tekerés?
Biztosan könnyítené, mert a súlypontodat megemelné, és emelkedőtől függően akár sokkal nagyobb mértékben, mint amikor a nyereg orrára ülsz ki levegő után kapkodvaA könnyítés mértéke jó kérdés, valamint az, hogy rosszabb minőségű terepen mennyire használható a megoldásod.
De azon nem segítene, hogy reggel óta képtelen vagyok rávenni magamat az elindulásra
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Tamoo
MODERÁTOR
-
belaazallat
addikt
válasz
amargo #12635 üzenetére
Hát az edzés végén nekem is elmondták pár hibámat. Pl mikor kiálltam a nyeregből, följebb kellett volna tekerni az ellenállást, mert túlzottan megpörgettem a tempót, amitől ideje korán kifulladtam. Utólag visszanéztem a kmórát, ha jól van beállítva, akkor 41km/óra volt a csúcssebesség. Nem is csoda hogy kevés lett az oxigén.
Egy alkalom kivételével végig nyeregben volt az edző, mikor az ülések rögzítését ellenőrizte.szki:
Mivel marha messze van az edzőterem(légvonalban 150m), így adta magát. Valamint a spinning edző vezette/szervezte a Balaton kerülést.
Persze, hogy lesz fokozatosság, de nálam inkább a rendszerességen lesz a hangsúly. Mielőtt veletek indultam Zánkára, előtte héten keresztül tekertem napi egy órát számomra erős tempóban, sok emelkedővel tarkított szakaszon. Akkor nagyon jó kondim volt."Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Mobilinternet
- Futás, futópályák
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Nyaralás topik
- Autós topik
- EAFC 24
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T430 - i7-G3 I 8GB I 240GB SSD I Nvidia I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G3 - i7-6G I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gar!
- Bomba ár! HP Elitebook 840 G1 - i5-4310U I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Foltos FHD Touch I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G3 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!