- Új belépő a Honornál
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
ma A külső panel faltól falig ér, a 4800 mAh-s telephez pedig 66 wattos töltésteljesítmény társul.
-
Computex 2024: szabadon konfigurálható vezérlőpanel a Cooler Mastertől
ph A MasterHUB egy jópofa ötlet a streamerek és multimédiás szakemberek által használt egyedi vezérlők kiváltására.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
venember83
nagyúr
válasz salieri. #23348 üzenetére
Még ha a Meridára, Kellysre, Magellánra (hirtelen más nem jut eszembe) írod, hogy kommersz és hétköznapi, akkor azt mondom, hogy oké. De egy Cube-ra? Ami pl. ilyeneket tud megálmodni?
23350: Biztos, hogy jó ötlet publikusan leírni az eladni kívánt bringád hibáit?
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
válasz salieri. #23348 üzenetére
Ezt én is így látom mint Te, de a mostani felszereltség közelében sincs a Cube-nak sajna. Az a helyzet, hogy a mostanira ráférne egy hajtókar csere fogaskerekekkel együtt és a hátsó fékkel is kezdeni kéne valamit. Arról nem is beszélve, hogy a váz is kicsit nekem.
A mostani Manitou teleszkópok meg közelében sincsenek egy Fox vagy RS telónak.
Ezért gondoltam a váltás ésszerűnek, de hirtelen jött és nehéz így dönteni és a témában sem vagyok még annyira képben, mint amennyire kéne.
venember83:
Hm... valamiért mintha ismerős lenne az a bicó
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz salieri. #23715 üzenetére
A súly csak egy dolog (az UCI limitet már nagyon régen elérték, kereskedelmi forgalomban kapható nem kevés annál könnyebb bringa), a geometria és az adott alkatrész viselkedése egy másik. Persze ezek a versenyzők körülbelül bármin, amin van pedál és két kerék, jól mennek, de ott, ahol a minimális különbségek is különösen fontosak, mint például az időfutam, előfordulnak érdekességek: nem ritka, hogy A csapatot B bringagyártó szponzorálja, de az ő időfutamváza nem egy túl jól sikerült darab, ezért C bringagyártó matrica nélküli vagy B bringagyártóra átmatricázott vázával mennek.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
venember83
nagyúr
válasz salieri. #23731 üzenetére
Nem akarom feltétlenül az összes pénzt elkölteni, úgyis kell másik bringáscipő, nadrág stb, a mostaniakat elhasználtam. Hmm, hát akkor az ára nem túl meggyőző, de az állapota jónak tűnik. Amúgy lehet ez régebbi, acélvázas országúti is, csak a fékváltókarhoz és a jó állapothoz és mérethez ragaszkodok.
Ez mekkora lehet méretben?
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
válasz salieri. #23791 üzenetére
Én is gondolkoztam azon, hogy fejlesztem a mostanit, de kb. úgy számoltam, hogy majdnem ott lennék árban, mint most, mert kéne vázat+tagot cserélni, hajtóművet és legalább a hátsóféket is és a végeredmény közel sem lenne olyan jó, mint az újjal.
Tüzi
Csak a motor fenntartása sokkal drágább és az nem is sport. Az egyik a sebességről szól, a másik az érzésről. Össze sem lehet hasonlítani a kettőt. Egyébként ezt mindenkinek magának kell eldöntenie, hogy mire mennyit költ, mi mennyit ér meg neki.
-
válasz salieri. #23797 üzenetére
Ezt pont a minap kérdeztem meg én is.
Szabály szerint nem szabályos.
Amúgy rendőre válogatja. Akiket megkérdeztem nem b.szogatnának érte. (megjegyzésem: ha nincs meg a napi limit/szar napja van/etc, akkor ad egy csekket érte).
Erre felhozta példának a fényvisszaverős bicajos felsőket. Minek a bicajra villogó, meg prizma, amikor a ruha sokkal nagyobb felületen ver vissza fényt? Hülye a szabályozás, ez van. Ha fasz a rendőr akkor megvág, ha normális akkor nem.Amúgy amint hallom rájöttek, hogy kicsit vissza kellene venni a lendületből bicajos-buzerálás fronton, elvileg júniustól nem fogják ennyit csesztetni a népet...
(#23800) venember83: ennyi
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
venember83
nagyúr
válasz salieri. #23817 üzenetére
Legalább ő készül. Még ha nem is a legjobb módját választotta.
Ez is az intersportos Genesis? Kb. mikortól lettek kazettásak az agyak az országúti bringáknál? Gondolom, hogy menetes koszorúval rendelkező bringát nem igazán szabad már venni a megfelelő minőségű cserealkatrészek hiánya miatt.
-
Ati3120
tag
-
Ati3120
tag
-
venember83
nagyúr
válasz salieri. #23932 üzenetére
Láttam a kék Olmot, de pár helyen elég alaposan hiányzik róla a festék.
Viszont van itt három, amit érdekesnek találok: szép, 54-es Gios, ismeretlen méretű Wenson Master, ismeretlen méretű Merida. Megnézed ezeket, légy szíves?
-
ludsimon
veterán
válasz salieri. #23936 üzenetére
Ilyenkor gondolok bele, mikor nagypapa, nagymama nem is tudja miféle kincset őrizget a poros sufniban és mikor megörökli valaki derül ki mekkora kincs is az, ami más szemében kukába való.
Még régen láttam egy fényképet 0 km-es Lada volt azt hiszem 70-es vagy 80-as évekből, talán van benne 5-10 km, hazagurult vele a garázsba a papi és ott is maradt örökre. Micsoda felbecsülhetetlen értékek ezek a régen gyártott új állapotú gépek.Nekem nagypapámnak volt egy camping biciklije, 0km-es csak úgy megvette, sose használta csak a szobában állt, mint egy ereklye. Már nem tudom mi lett vele, de már nincs meg.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
válasz salieri. #23936 üzenetére
én ilyet
meg egy ilyet
meg egy ilyetutolsó kettő kicsit off azért csak kicsit, mert két kerekük van
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz salieri. #23945 üzenetére
Vitrinbe való cuccokról volt szó Ezek meg nagyon jól mutatnának ott közlekedni meg van saját motorom. Igaz benzinre már nem futja, szóval mehet a vitrinbe az is
(#23946) Dirtyz
kollééégaa (idő előrehaladtával, az esélyed erre folyamatosan nő... )
meg nekem is arra, hogy eltoljak egy NR-t a vitrinembe[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
hito
nagyúr
válasz salieri. #24043 üzenetére
A mérlegünk pedig halál pontos, asszony is ráállt, rendes értéket mutatott, ugyanúgy ahogy nálam is. Jah, és még a lakat is rajta volt
venember83: így igaz. Mivel az övén ott a teló, így fajlagosan az övé könnyebb. Mondjuk sárvédő nincs fenn nálam
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
venember83
nagyúr
válasz salieri. #24043 üzenetére
Nagyon megakadtál a tömegen. A tied össztelós gép, neki meg van egy rugózó elem nélküli bringája. Szerintem az a Rocky Mountain váz sem éppen pillekönnyű, még nem volt pár éve akkora divat a grammhuszárkodás a gyártóknál. Esetleg valamilyen képet mutatnál a gépről? A Rocky Mountaineket szeretem. Meg esetleg mondanál véleményt a fentebb linkelt Chesiniről?
Manitou: Össze bizony: [link]. A képeken még Selle Italia X2 nyereggel van, de azóta már egy Syncros FL van rajta.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz salieri. #24048 üzenetére
Köszönöm, valóban mindkettő szép, csak félek, hogy százötvenig nem engednék le egyiket sem. Még alszok egyet-kettőt rá, de eddig eléggé befutó ez a Chesini, ha cserélhetem a szingós kerekeket normál peremesekre.
Manitou: [link]. Azóta csak a nyereg változott, Selle Italia X2 helyett Syncros FL.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz salieri. #24070 üzenetére
Egy kérdésem még lenne: a Chesini villasaru-távolsága mai szabványnak megfelel? Tehát simán bele tudok pattintani egy bolti kereket, ha úgy adja a sors, hogy túlságosan szétütöm a kerekeket használat során?
Manitou: Szépen mozog, sokkal szebben, mint az Epic tagja. És felfelé sem zavaró propedal állásban a mozgása. Szóval elég jó kompromisszum. Egyedül aszfalton nem tetszik, mert ott határozottan túl sok a mozgás a full merev városi gépemhez képest. Van rajta lock, de azt a tanácsot kaptam hasonló bringát használóktól, hogy ne nagyon alkalmazzam a lockot, mert nem igazán szereti a tag.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
-
ludsimon
veterán
válasz salieri. #24188 üzenetére
és azt mi állapítja meg, hogy 3 ezrenként olcsóbbikat ki kell cserélni?
Ez nem állja ebben a formában meg a helyét.Az viszont biztos, hogy minél nagyobb sebesség, annál hamarabb elkopik.
Míg egy 7 sebességes, illetve egy 9 sebességes elmegy 4500-5000 km-t 0,75-ig, addig a 10 sebességes 3k-ig (rétisün állítása szerint).
Kíváncsi leszek rá mikor lesz kuka az első 10 sebességes láncom.undefined
-
ludsimon
veterán
válasz salieri. #24191 üzenetére
Nem.
Nem hasra ütés szerűen kell mondani azt, hogy egy lánc elkopott, erre akarok kilyukadni, ha nem esett le.[ Szerkesztve ]
undefined
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- R5 430 2GB DDR5
- GTX1650/ 32GB DDR4/ E3 1270v5 (kb.i7 7700)/ 256GB SSD/ 2TB HDD
- ThinkPad T16 Gen2 16" FHD+ IPS i5-1335U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Xiaomi 13 ULTRA 12/256GB Kínai ROM 5G okostelefon 6,73" 2K OLED
- LE NE MARADJ RÓLA! Lenovo Thinkpad P53s, i7-8665U, 32GB/512GB, FHD/IPS, NVIDIA, garancia!