Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #27070592

    törölt tag

    válasz Mcrazy #6186 üzenetére

    Hogy jön ide a vonóháromszög? :F
    Nyerges ponyvás szerelvényről beszélünk, legalább is a legtöbb cégnél ahol kezdőket is felvesznek ezek vannak.
    A rutin pedig napról napra szokott összejönni. A kezdeti bénázásokat is túl lehet élni, ha ésszel és türelemmel csinálja az ember. Én így voltam vele. Inkább kiszálltam háromszor és megnéztem háromszor ha kellett, mint hogy egyszer törjek valamit. Csereszekrényes tandem bringával szekrénycserénél pedig nem háromszor szálltam ki hanem harmincháromszor. :DDD Fél éves jogsival..
    Tolatni mindenképp meg kell tanulni, mert a szakma szerves része.

    Elmúltak már azok az idők amikor nemzetközi pályára csak akkor engedtek ha belföldön már legurítottál néhány évet. Ma már nem kell vízpumpát cserélni mindenféle ótvar IFA-kon, sőt lassan már defektet sem a sofőr úr javít hanem az assistance. Beülsz a max pár éves tűrhetően felszerelt bringába és lehet dolgozni. Nincsenek határok, nem (vagy alig) kell vámkezelni, automata utólag fizetős útdíjkütyük vannak rengeteg kamionos cégnél, még töltögetni sem kell, az eurovignettát vagy kompjegyet is a spottered veszi a neten.

    Annyi a dolgod hogy a bookolt időre a fel/lerakóra érj, becsülettel kivezesd az idődet és este normális helyen találj parkolót. Általában utóbbi a legnagyobb kihívás. :D

Új hozzászólás Aktív témák