Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
válasz tibi666 #5546 üzenetére
De hogy birta ki a kocsi az 1400km-t egyhuzamban üzemanyaggal? Azért csak megálltál közben... Nekem is nagyjából ennyi volt a legtöbb egy Székesfehérvár - Genova - La Spezia úttal, megspékelve azzal, hogy éjjel 1 órakor aludtunk el és reggel 6-kor indultunk vissza a másik 1200km-re...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
puttputt
őstag
-
Csabee.
nagyúr
válasz tibi666 #5822 üzenetére
jah éértelek! persze vannak kocsik amikből nem látni ki! én is felszoktam kapcsolni a világítást ha parkolok sötét helyeken.. segít és könnyít.. illetve a garázsunk is olyan hogy felkell kapcsolnom hogy lássak mindent
dave93: tudtommal igen így van ahogy mondod.
Üdv: Csabee.
-
whitezo88
nagyúr
válasz tibi666 #5861 üzenetére
ugye ez az első normál kocsi volt a T után. úgy értem hogy ott: 1500ös fordulat és tartva a gázt ráengedve a kuplungot gyönyörűen elindult. itt: ha ugyanezt csinálom, a csúszászpontnál visszaugrik pillanat alatt a fordulat és már fulladozik, ha nem taposok bele a gázba még jobban.
ja am 130at autópályán pl M6on ill egyéb jó minőségű úton meg se lehet érezni. 140ig felmentem lazán de azért nem mentem feljebb mert első vezetésem alkalmából nem szeretnék egy csekket
[ Szerkesztve ]
-
vwpolopg
őstag
válasz tibi666 #5868 üzenetére
azt nem irtam oda, hogy nem akarok ezzel senkit megbantani, egyeni szubjektiv velemenyemet irtam le csak de ezt fenntartom, mivel szamomra igy elvezetes a vezetes, hogy en kezelem a valtot. jol hangzik az a sok lo meg nyomatek, de en speciel jobban elveznem ha en kezelnem a valtot. Azt meg, hogy mit csinalnek az ilyen tetvekkel akik kocsit lopnak nem irom le, mert meg a vegen kitiltananak...
-
whitezo88
nagyúr
válasz tibi666 #5888 üzenetére
ó velem is volt pár ilyen tegnapelőtt meg se lepődök, pl mikor asszem Péteri vége felé 50el mentem és kielőznek (akár záróvonalon akár nem). biztos mozijegye volt. vagy kanyarodok ki jobbra macisajtnál lendülettel és 2 kocsival hátrébb balról kijön és kettőnket kielőz majd megy ő is jobbra.
-
Manitou
addikt
válasz tibi666 #6047 üzenetére
Á már a nap is szarul indult Reggel teljesen szarul voltam nem bírtam se enni se inni, még a vizet is kihánytam Alig bírtam elmászni az autósiskolához befizetni még a hátralévő pémzt, utána meg mentünk még vizsga előtt egy dupla órát. Mikor elkezdtem vezetni onnan már kezdtem jobban lenni. Ahhoz képest, hogy azt hittem el se birok menni vizsgázni, elég jól ment a vezetés, persze a nem evés nem ivás miatt kicsit dekoncentráltabb voltam a kelleténél. Ráadásul kint a dög meleg volt, klíma nem ment.
Kanyarodó útnál(zebra nem volt) ott "táncolt" egy gyalogos, akit végül nem engedtem el, illetve későn kapcsoltam, lassítottam, meg is álltam, de kicsit késve, aztán mentem tovább, engedett továbbmenni a vizsgabiztos, de onnantól bakiztam rendesen
pl kanyarodó főútra mentem rá egyenesen, itt indexelnem kellett volna, hiába nem változtattam irányt, csak éppen azzal voltam elfoglalva, hol is tudnék majd megfordulni.Ami még kicsit zavaró volt, hogy olyan útvonalon mentünk ahol még egyszer se jártunk.
Mod:
Következő vizsgára mikor lehet menni, vagy hogy van ez? Kell venni plusz órát kötelezően?[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
válasz tibi666 #6191 üzenetére
Biztos vagyok benne, hogy sokat számít a váltó kora is, amiből egyenesen következik, hogy milyen anyagokat és műszaki megoldásokat alkalmaztak benne. Nyilván kibírja egy jól tervezett váltó, de maradjunk a kézikönyv utasításánál: P-be csak álló helyzetben kapcsoljuk a váltót.
-
peti_s
addikt
válasz tibi666 #6226 üzenetére
Én sem erre gondoltam... Azt hogy meg tudod-e fogni az autót vagy sem szintén nem a sok-sok kilómétertől függ... Bármennyi vezetéstechnikai gyakorlatra járhatsz, ha a reflexeid gyengék, nem érsz velük semmit... Mi az elmúlt 10 évben egyszer sem csúsztunk meg. Akkor miben is segítene itt a rutin ha megcsúszol? Régebben, egyik ismerősünk letette a jogsit, egyik első útján ott voltam, és hibátlanul vezetett. Gyorsan, pontosan, és a mai napig is ugyanolyan jól vezet. Sztem hamar kiderül ki(ből) milyen sofőr lesz/milyen sofőr.
-
peti_s
addikt
válasz tibi666 #6229 üzenetére
Azok akik rutinból vezetnek rossz sofőrök... A reflex igenis fontos, de vmit meg is kell tanulni. Pl. ABS nélküli kocsiban ha padló féket nyomsz, nem tudsz kanyarodni. Ezért ha vmi előtt nem tudsz megállni, akkor fel kell engedni a féket, és úgy kikerülni. Ha az ilyenekre gondolsz, elárulom szinte mindenki tudja.
-
Manitou
addikt
válasz tibi666 #6271 üzenetére
Nem fog hamarabb, kb ugyanott fog, vagy lehet még később is. Nekem azt kell még megszokjam, hogy a gázzal és a kuplunggal egyszerre kell játszani. Amin tanultam egy
TDI golf volt , azon tényleg ha csak engedtem fel a kuplungot már indult is. és a gázt "nem is volt szabad" nyomnom elindulásnál.De most voltam kint egy kicsit gyakorolni még , már csak 1x fulladtam le, kezdek már ráérezni, úgy érzem fog ez menni, csak gyakorlás kérdése
dany27
hosszabb távon nekem is monoton az autopálya, de szerintem ezzel más is így van.
De még mindig biztonságosabb, mintha józsibácsi kihajt eléd valami kombányal aztán beleszállsz, vagy szemből csattansz valakivel[ Szerkesztve ]
-
dany27
őstag
válasz tibi666 #6271 üzenetére
ebbe lehet vmi mert amin én tanultam Seat nah abba is annyira fennt fogott h színte már miko majdnem teljesen fenn volt akkor indul meg csak a kocsi előre..... Nem értem h nem lehet állítani rajt h ne annyira fent fogjon vagy nem akart rajt az oktató. De mivel miko én bele ültem allig volt benn egy ezres ezek szerint a gyárba lötték be ilyen kokány módon.
Manitou: abba igazad van h biztonságosabb, de mikor németen mentünk keresztűl azt hidtem sose lesz neki vége Meg ott legalább legálisan lehet döngetni (németbe főleg )
[ Szerkesztve ]
-
Kakumix
senior tag
válasz tibi666 #6591 üzenetére
Az ötlet jó, nézegettem is őket, de nem tudtam eldönteni, hogy az ausztriai 2 napos vagy a svédországi 4 napos tréninget válasszam
Komolyabban pedig, árban nem egy kategória és nem is igazán tudom, hogy egy BMW 320d-vel megtanultak (vagy inkább csak pár próbált helyzet megoldása), mennyire segítenének az Ignisem úton tartásában.Legyen szép napod!
-
Zewa
senior tag
válasz tibi666 #6859 üzenetére
0,19 -csökkenő tendencia nem befolyásol szinte semmit, lefülelés előtt 5minnel ültem autóba. Ittasan nem vezetek, illetve azóta csak nagyon alig mert nem szeretném mégegyszer megütnia bokámat.
Nem hiszem hogy nagyobb veszélyt jelentenék a környezetemre mint más friss(?) jogosítvánnyal rendelkező emberek..."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Mégis kap egy utolsó nagyobb frissítést a Redfall
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Alkoholista nevelde
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Ukrajnai háború
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Autós topik
- Politika
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest