- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aethelstone
addikt
válasz Amartus #5111 üzenetére
Ha szabvány, soros portos, akkor szerintem nincs más dolgod, mint a POS doksi alapján megírni az illesztést. Még valami, de ez már hardveres és apróság. Ha a fogadó gépen nincs soros port, de van USB, akkor egy soros/USB átalakító is kiválóan működik.
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
Senki nem akar a szádba adni semmit. Illetve nem tudom, de én tutira nem. Mi speciel kicsit felokosítottuk ezt az API-t. Pont ez a lényege, hogy kellően alacsonyszintű, akinek valami kell pluszban, az majd implementálja.
De mondtam...nem akarok vitázni ezen.
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz WonderCSabo #5130 üzenetére
Ettől függetlenül nyilván az ember jó, ha betart pár elnevezési konvenciót
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz WonderCSabo #5132 üzenetére
Nyilván Ez a hungarian cucc nekem sosem volt egyébként szimpi. Nem is használtam.
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
Agree. Ugye Java-ban van ez a remek package rendszer. Valaki korábban már említette, hogy package szerint is tök jól el lehet különíteni az osztályokat. Én is ennek a híve vagyok, ergó jelen pillanatban pl. az Eclipse nem sok segítséget ad. Annál inkább a hu.akarmi.iface és hu.akarmi.impl
A C/C++t meg annyira ismerem, amennyire a főiskolán kellett
[ Szerkesztve ]
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
-
Aethelstone
addikt
Én ezért nem buildelek Eclipse alatt. Frankón fájlrendszerből megy az ant meg az mvn install.
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
-
Aethelstone
addikt
válasz tothpetya #5220 üzenetére
Bocs, hogy belepofázok, de annyival gyorsabb tud lenni, hogy nem másol mindent, hanem csak azt, ami változott. Ahogy a kolléga a hozzászólásában meg is fogalmazta. Gyakorlatilag deltát másolni mindig gyorsabb, ha feltételezzük, hogy nem változik minden.
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz tothpetya #5222 üzenetére
Nos, azt írod, hogy mappaméretet hasonlítasz össze és ha ugyanakkora, akkor nem lép bele. Ez jó, de kevés. Van egy fájlod, amiben ez van: "Jo napot kivanok" és egy másik, amiben ez: "Jo kapot kivakok"
Méretilag koppra egyezik a két fájl, de az egyik más időpontban lett módosítva. Ezért csak a méret nem elég, módosítás dátuma is kell. Ezt a kolléga kódja megcsinálja. Másrészt meg méret meghatározásához úgy is bele kell menned és fel kell olvasnod a benne lévő fájlok metaadatait.
[ Szerkesztve ]
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz tothpetya #5228 üzenetére
Az egy dolog, hogy Te hogyan érzed Egyrészt nagyban függ a másolás sebessége a fájlok mennyiségétől és méretüktől is. Sok kicsit szart tök lassan másol. Ugye van megnyitási idő, másolási idő, lezárási idő. X fájl esetén ez pontosan Xszer annyi, mint mondjuk 1 fájl esetén.
[ Szerkesztve ]
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
Lennének ötleteim.
Naplófájlba gyűjteni, amit már átmásol korábban és a bejárás során deltát képezni. Az relative gyorsan mehet. Aztán csak a deltát másolni közvetlenül...
Ezzel meg lehet spórolni a kétirányú (src, dest) ellenőrzést...etcMI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
Ez okosnak tűnik, de pont ezért van egy strict elválasztása az abstract osztálynak és az interfésznek, hogy ne keveredjenek a dolgok. Persze, tudom, hogy csak lehetőség, de használni fogják és onnantól igazából senki sem fogja tudni, hogy mit is kell valójában használni
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
Igen, de ott jelen van ez a dolog. Java oldalon mindig is megvolt, hogy az interfész csak szignatúra, az abstract class meg default implementáció is. Hozzá kell szokni, hogy lehet ilyen is.
A "gond" ott van, hogy innentől fogva nem látom sok értelmét az abstract class-nak Vagy nem látom sok értelmét ennek az újításnak Szóval, nem rossz, de számomra nem túl Java kompatibilisMI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz PandaMonium #5308 üzenetére
this.getClass().getResourceAsStream()
Ennek meg kell adni a fájlt a JAR-on belül "/csomag/neve/akarmi.kit" formában. Ha erre gondolsz...
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz PandaMonium #5310 üzenetére
Ez egy sima InputStream, amit oda írsz ki, ahova akarsz. Pl. fájlrendszerbe....
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz kemkriszt98 #5316 üzenetére
És hogy próbálod böngészőből? A beágyazó kód kellene....
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz kemkriszt98 #5321 üzenetére
Figyu mán, miért kell Neked applet, ha android?
Plusz kellenének a konkrét hibaüzenetek, mondjuk a komplett stacktrace és nem csak az, amit Te ezekből dekódolsz, mert az nagyon kevéske.
[ Szerkesztve ]
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
Jesszus.
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz WonderCSabo #5335 üzenetére
A főnököm meg a Java ellenzők sorában áll már régóta C fejlesztő az istenadta Overengineering...mindig ezzel zsibbaszt
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
[ Szerkesztve ]
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz szcsaba1994 #5353 üzenetére
Látatlanban:
public class Mezo {
int sorszam=10;
Jatekos jatekos;
public int getSorszam() {
return this.sorszam;
}
public Jatekos getJatekos() {
return this.jatekos;
}
}
public class Jatekos {
int sorszam=20;
Mezo mezo;
public int getSorszam() {
return this.sorszam;
}
public Mezo getMezo() {
return this.mezo;
}
}
public static void main(String[] args) {
new Jatekos().getMezo().getSorszam();
new Mezo().getJatekos().getSorszam()
}A megoldás nagyon pucér, setterek hiányoznak, stb, de kb. iránynak jó. Ez a felállás 1:1 Mező/Játékos kapcsolatot tételez fel. Ha 1 : N, N : 1, N : N kell, akkor valami List vagy Map implementációt kellene használni.
[ Szerkesztve ]
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz szcsaba1994 #5355 üzenetére
Akkor értelemszerűen:
public class Jatekos {
int sorszam=20;
List<Mezo> mezok;
public int getSorszam() {
return this.sorszam;
}
public List<Mezo> getMezok() {
return this.mezok;
}
}
public static void main(String[] args) {
new Jatekos().getMezok().get(0).getSorszam();
}[ Szerkesztve ]
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz szcsaba1994 #5357 üzenetére
Milyen alakúnak kell lennie a táblának? Négyzet? Téglalap?
Azt nem értem, pontosan, hogy játékosszám*6. Ez minimum 2 játékost feltételezve 2x(2x3) mező? Vagy hogy? 1x12, 2x6, 3x4?[ Szerkesztve ]
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz WonderCSabo #5374 üzenetére
Igen, ezt az interface bohóckodást már korábban megvitattuk
Tök jó volt korábban, hogy az Interface és az Abstract Class ilyen faszán elvált egymástól...most meg összegányolták.MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz WonderCSabo #5377 üzenetére
Igen. Első olvasatra akár még jópofának is tűnhet, vitatkozásra érdemes feature. Aztán az ember belegondol, hogy éveken keresztül gondosan megtervezte az alkalmazások architektúráját, interface vagy abstract class szinten is, oszt jön valami frissítés, ami telibeveri ezt. Most már csak attól függ, hogy interface vagy abstract class, hogy melyik jut eszébe előbb az embernek. Jah és innentől fogva az egyiket meg is lehetne szűntetni, mert abstract class default implementációk nélkül == interfész default implementációk nélkül és a másik is igaz. Ergó, teljesen felesleges kettő Még ha lenne valami teljesítménykülönbség vagy thread safe eltérés...de látszólag semmi...
Nem szeretem az ilyesmi átgondolatlan módosításokat....vagy megindokolta bárki is Oracle oldalról, hogy mi szükség volt erre?
[ Szerkesztve ]
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz Aethelstone #5378 üzenetére
És a következő kavarás:
" Also if the class implements an interface's default method, the implementation of the class will be used instead of interfaces's default implementation"
Ez nekem spec nem tetszik. Csinálok véletlenül egy ugyanolyan nevű metódust és máris agyonvágom a default implementációt. Persze, ezt manapság is megtehetem abstract class vagy bármilyen extendált class esetén(@Override nélkül is), de hogy egy interfész metódust így szét lehet cseszni...még emésztenem kell.
Plusz van egy külső jar. Van benne egy default metódus. Csinálok ez alapján egy osztályt, beleteszek egy saját nevű metódust. Jön egy új jar egy ugyanilyen default metódussal, mert engem nem kérdeznek meg, hogy van-e már ilyen metódusom, aztán jól nem fog működni a default implementáció.
[ Szerkesztve ]
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz WonderCSabo #5380 üzenetére
ez ugye alap felüldefiniálás
Ez teljesen igaz, de akkor ne nevezzük már a szerencsétlent interfésznek Felüldefiniálás class esetében értelmezett...most valami eddig nem definiált fogalomrendszert vezettek be
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz WonderCSabo #5394 üzenetére
Az, de pl. a C# kinek a "nevén" van?
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz Oppenheimer #5404 üzenetére
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
Hard real time volt a téma elsődlegesen, nem a repcsik
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz Oppenheimer #5411 üzenetére
Annyira én sem vágom a témát, de Ez a cég csinál ilyeneket. Autók, orvois műszerek szoftverei ha jól látom...
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
válasz WonderCSabo #5416 üzenetére
Pontosan
Nyilván a Java nem a legjobb választás a real time rendszerekhez. Viszont természetesen megvan a maga helye a világban. Ezt itt mindannyian tanúsíthatjuk
C származék alatt egyébként C és C++ értek. Rohadt pointerek
[ Szerkesztve ]
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
-
Aethelstone
addikt
MI 10T Pro 8/256 , Arsenal FC - Go Gunnarz...
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen