Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joey04

    titán

    válasz máyköl #13244 üzenetére

    Na, a megoldás:

    Itt válaszd ki az iTunes-t, majd iTunes Store. Utána Account Management és continue. A következő oldalon Managing or editing iTunes Store account. Megadod a kért adatokat, tehát a device, operating system, iTunes version és country (other, majd Hungary, ha magyar). Utána be kell jelentkezni Apple ID + jelszóval, vagy ha eleve be vagy, akkor rögtön jobb oldalon megjelenik a mező, ahova leírhatod, hogy pontosan mi a problémád. Felette név, email, és Apple ID. Ha minden meg van adva, akkor a segítségnyújtás során már nem kérnek be adatot. Ha elküldted nekik a levelet, jön egy automatikus mail, hogy 24 órán belül válaszolnak. Ezt kivárod, és utána a következő mailben már megkapod az instrukciókat. Röviden: belépsz itt (Manage your account résznél), és a Password and Security-re kattintasz. Most nem az fog megjelenni mint eddig, hanem újból ki kell választanod a kérdéseket, és meg kell adni a válaszokat. Célszerű rescue mailt is csinálni. Password csere is kell, de nyugodtan megadhatod újnak is a régit. Utána pedig örülsz, és írsz egy köszönőlevelet nekik.

    A dolog működik, mert rálestem én is az adataimra, és nem volt jó nekem sem, ezért végigjátszottam a fenti menetet. A megoldást a hivatalos Apple fórumon találtam.

    [ Szerkesztve ]

    "Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

Új hozzászólás Aktív témák