Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shyciii

    veterán

    válasz Kbali #38991 üzenetére

    Bocsi, de Karotta azóta nem hiteles személy, amióta szemellenzően Teslázik, és a bakikról, hibákról, gondokról erősen hallgat. nem véletlen, hogy a Totalcar bagázsa teljes mértékben anno kicserélődött.
    Amúgy meg annyit arról, hogy az Li mezőkből milyen sok van, hogy már csak 3 nagy mező/ország létezik. Jah és nézd azt is, hogy ha 2025-re csak elektromos lehet az új autó, akkor mennyire fog megugorni a használata az Li-nek. Arról nem is beszélve, hogy most már fogyasztói társadalom vagyunk 100%-ban, tehát a tartósság huszadrangú.
    Amúgy a visszanyerésről:
    "Bár egyelőre csak kevesen, de vannak már olyan cégek, amelyek speciálisan ennek az akkumulátornak a feldolgozásra szakosodtak, mint a belga Umicore és a német Redux. Bár különböző eljárásokkal képesek kinyerni a lítiumos akkumulátorok kobalt, nikkel és réz tartalmát, a tiszta lítium elkülönítése az ő véleményük szerint is elméletileg ugyan lehetséges, ám a gyakorlatban olyan komplex és költséges folyamat, hogy nem mindig éri meg."
    Tehát a vissza lehet nyerni inkább csak elmélet...

    A NiMH meg mélymerül, memória effektusos, stb... egyik sem tökéletes.

    Igen. Mostani használat miatt az Li a megfelelőbb, de ha belegondolsz az NiMH-t pont nem érdekelte, hogy 100%-on töltötted még. Viszont nem kultíválta, hogy sokszor rátöltesz. Igazából a probléma, hogy nagyon megakadt az akksi technológia. Kísérleti fázisban jópár van, de valahogy onnan nem tudnak kijönni.

  • totron

    addikt

    válasz Kbali #38991 üzenetére

    Milyen mértékben és milyen hatékonysággal megy ez a visszanyerés, az sem mindegy ám...

Új hozzászólás Aktív témák