- iPhone topik
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobil flották
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
Mobilarena
Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)
Új hozzászólás Aktív témák
-
rongaucho
tag
válasz joecontra #26873 üzenetére
Saját tapasztalatom az, hogy "jó" ügyfélként is az, hogy egy szerződésmódosítás (magasabb díjú internet) elinduljon, már nehézségekbe ütközött. Ha a 28-as hívást nem veszed fel, utána elképesztően nehéz kapcsolatba kerülni azzal az ügyintézővel, ha vissza akarod hívni.
Ha meg egyszer sikerül telefonon szerződést módosítani/új szerződést kötni, és már a kezedben van is a postán kiküldött szerződésmódosítás (vagy új szerződés), akkor a fizikai megvalósítása a dolognak (szerelő), szinte a lehetetlen kategória. Én már 2 hónapja várok egy szerelő jelentkezésére. (És figyelmeztettek, ha egy 23-as szám hív, vegyem fel, ha jót akarok magamnak...)
Szóval a tanácsom az, hogy ostromold a 1443-at, hívd minden nap. Ha meg elintézted az újraszerződést, utána várd türelemmel a szerelőt, hátha a te körzetedben, többen dolgoznak.
-
joecontra
addikt
válasz joecontra #26876 üzenetére
Múlt hét szerdán hívtak egy 23-as vezetékes számról és szó szerint fél perccel csúsztam le róla. Hétfőn és kedden otthon ültem a telefon mellett (még a WC-re is vittem... ) persze nem hívtak. Nekik szerdán kellett telefonálni mikor nagyon nem értem rá foglalkozni vele.
Most megint zargassam a 1443-at?Én ezt nem értem. Ha keresnek és nem érnek el miért nem próbálják meg másnap is? Azt gondolják hogy az ember egész nap ráér a telefonján ülni és figyelni az időjárást?
Persze lehet azt hiszik, hogy szopatom őket és azért nem veszem fel. Ezért meg kapjam be és menjek a búsba.A 1443-at már hívtam és elvileg jelezték az illetékes osztálynak, hogy próbálkozzanak újra.
Eddig ez az egész história egy mission impossible.
Üdv,
J[ Szerkesztve ]
-
rongaucho
tag
válasz joecontra #26886 üzenetére
Te még szerencsés vagy, én szeptember(!) vége óta várom, hogy hívjon az a bizonyos 23-as szám.
Egy sima szerződésmódosítás(ADSL--->VDSL) ügyben. Többszöri telefonálás és személyes ügyfélszolgálatozás után mit tehetnék? Azt mondták, várjak, meg amúgy is 90(!) nap a teljesítési kötelezettsége a szolgáltatónak. És utána mi lesz? Nemteljesítésért majd kötbért fizet nekem az Invitel? A kérdés költői volt, nyilván nem, mert nem fogom tudni azt bizonyítani, hogy ők nem próbáltak meg a 23-as számukról hívini mondjuk...
Egyébként anno a szerződéskötés/módosítás is számomra hajmeresztő volt, egy 1443-as hívás után megbeszéltük, hogy kapok másnap egy 28-as számról visszahívást, mert csak így működik. Én sem tudtam felvenni, aztán napokig hívogattam a 1443-at, mire kaptam végre egy 28-as visszahívást, ahol megköthettem szóban a szerződésmódosítást. Aminek látszik az eredménye, 2 hónap alatt nem jött ki a szerelő!
[ Szerkesztve ]
-
-
rongaucho
tag
válasz joecontra #26901 üzenetére
Nahát. Csak nem Vác?
Ma bementem az ügyfélszolgálatra. Először nem annyira volt kedves a hölgy, mondván nem náluk, hanem a a 1443-on rendeltem új csomagot, ezért nem tud "odaszólni" az alvállalkozó cégnek. Aztán mégis megtette, végül is nagyon rendes volt. El sem akartam hinni, amikor 10 perc múlva hívott a szerelő egy 23-as számról. Újabb 15 perc múlva már nálam is volt. Ráadásul kiderült, hogy kb. 150Mbps volt a vonali sebesség, úgyhogy elvileg 60 megára állították be a vonalamat.
A régi ADSL modemet otthagyta a szerelő, azt modta rakjam el, de nekik azt mondták, hogy ne vigyék el az ügyfelektől.
Szóval 2 hónap és 6 nap várakozás után már nekem is van VDSL-m, hurrá!
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs