Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jozsi252

    veterán

    válasz Intruder2k5 #5950 üzenetére

    Sokféle modem van ezt legutóbb amikor beszéltem velük kérdeztem énis, szerintem attól függ hogy a szerelőnél milyen modem van épp, de normálisat nemhinném hogy fogsz kapni, szerintem vegyél egy 321b-t és akkor nemlesz gondod semmivel se.

    Most tudom hogy jön az hogy neked kell modemet venni... de nyilván nemfogsz kapni "drágább" modemet ha jó az usernek az ócsóó is.

    iPhone 13 Pro Max

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz Intruder2k5 #5950 üzenetére

    Folytatás tegnapról...

    Tehát, a hír igaz, tényleg a modem döglött be... Pontosabban a modem, és a tápja is. Minden bizonnyal, az egyik a másik okozata volt, de ez most részletkérdés. Istenem... "az a jó kis DSL-360R"! :)

    A hibát még tegnap délután be is jelentettem a 1445-re, ahol közölték, hogy várhatóan holnapi, (tehát a mai) nap folyamán kijönnek, és kicserélik a modemet. (Majd meglátjuk)

    Aztán később, valahonnan bevillant egy emlékkép, ami persze lehet, hogy téves, de nekem úgy rémlett, mintha egyszer olvastam volna valahol, hogyha valami műszaki hiba miatt nem tudom használni az ADSL szolgáltatást, akkor a hiba bejelentését követően, a hiba elhárításáig, ingyen használhatom a modemes, betárcsázós, nyílt Inviteles internetet. Bár sokra már nem jó, de legalább megnézni az email-eket megtette volna. Gondoltam, hogy akkor fel is hívom az ügyélszolgálatot, és megkérdezem, hogy ez tényleg így van-e, vagy rosszul emlékszem?!

    Tehát telefonálok, végighallgatom a soknyelvű instrukciókat, majd végre eljutok oda az automatával, hogy internet ügyben telefonálok, invitel területről! Azt mondja, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében adjam meg a telefonszámomat. Így ezt is bepötyögtem. Hurrá, kicseng! Felveszik... Elmondom, hogy ki vagyok, és mi a problémám, illetve csak az egyetlen kérdésem... Azt mondja az úr, hogy adjam meg a telefonszámomat! (Akkor az előbb mi jó francnak kellett bepötyögnöm???) Na jó megadtam... Erre közli, hogy ez a terület nem hozzá tartozik, átkapcsol egy kollégához! (Akkor mi a jó ku... na mindegy! Szóval minek ez a sok billentyűzgetés, telefonszám, téma, stb, ha úgyis véletlenszerűen veszik fel a telefont?!) Szóval átkapcsoltak, ahol vártam kb. 5-6 percet, hallgattam a zenét, majd meguntam letettem.

    De megpróbáltam újra!... Ismét menü, téma megadása (internet), telefonszám beírása, kicseng... Elmondom ki vagyok, mit szeretnék. Erre a nő azt mondja, átkapcsol valahova, mert az internet nem hozzá tartozik! (Akkor kérdezem én magamban, mi a ku... nyomogattam azt a sok gombot a telefonon???) Tehát megint elkapcsoltak, vártam 7-8 percet, hallgattam a zenét, majd letettem.

    Így közel 20 perc telefonálás után nem tudtam elintézni semmit!!! Egy rohadt kérdésre nem tudott válaszolni egy ügyfeles sem, hogy használhatom-e a modemes netet, amíg a DSL nem működik?! E-helyett, csak ide-oda kapcsolgattak, hogy ő nem internetes, meg erre a területre nem lát rá, meg mit tudom én! Eddig azt hiszem elég jó véleménnyel voltam az Invitel ügyfélszolgálatáról, amit itt is többször elmondtam, de most ezt kénytelen vagyok felülbírálni. Tehát jelenleg, az Invitel ügyfélszolgálata egy nagy kalap .... nem ér! Mire eljutsz egy élő ügyintézőhöz, addig teljesen hiábavalóan annyit billentyűzöl, mint amennyit Liszt nem zongorázott életében, aztán meg leráznak, és átkapcsolnak a /dev/null-ba!!!

Új hozzászólás Aktív témák