Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RedSign

    tag

    válasz Reag3nS #5419 üzenetére

    Persze, azért cserélik azonnal, mert az újabb modemek jobban kezelik az apróbb hálózati hibákat és kevésbé érzékenyek, így átmenetileg megoldja a problémát. Ha a modem hibás volt, akkor persze hosszabb időre... :)

    Ha lejárt a garancia vagy a modem saját tulajdon volt a szerződéskötéskor (vagy szolgáltatóváltásnál az előző szolgáltatótól van a modem), akkor neked kell cserélned saját költségen, hiszen akkor az már nem a szolgáltató hatásköre. Érdemes egyébként ezt is megnézni a szerződésben és elkerülni az ezzel járó felesleges kellemetlenségeket... :K

    Akkor tudják megállapítani, hogy az okozza a hibát, ha lecserélik és az új modemmel megszűnt a jelenség.

    Ez így nem igaz.

    http://www.redsign.hu

Új hozzászólás Aktív témák