Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jose

    csendes tag

    válasz e.vid #29584 üzenetére

    Én ahogy tudom, kerülöm a váci Invitel (Digi) ügyfélszolgálatot. 2-3 alkalommal voltam bent. Én egy nagydarab lekezelő, flegma, semmi nem érdekli ügyintéző "hölgyhöz" kerültem. Bármit kérdeztem, a válasz mindig annyi volt, hogy ők se tudnak semmit, nem kaptak róla emailt se semmi egyéb infót, ha tudok válasszak másik szolgáltatót....amikor megrendeltem az Invitelt áprilisban, mondtam, hogy ha jól láttam az Invitel facebook oldalán, már HD-ban is elérhetőek az HBO és Cinemax csatornák. Válasznak csak annyit kaptam, ha látta ott akkor biztos úgy van....kösziii...
    Mondjuk bekötés után se jöttek be, telefonon segítettek a technikusaikkal együtt (15-20 percen át és ők se tudták hogy vannak HD-ban) és miután jeleztem, hogy de hát hivatalos oldalon van jelezve, pár frissités után láss csodát bejöttek...ha nem szólok mai napig nem lennének...fura...

    Visszatérve a váci rémre, nem sokáig flegmázott, mert miután megtudta, hogy a Telekomnál vagyok ügyintéző és szinte megegyező a munkakör, kicsit változtatott, mert rájött, hogy van némi fingom az egészhez, tisztában vagyok a folyamatokkal stb....Onnan mint akit elvágtak, néha még mosolygott is, kedvesebb lett a hangja...mondom magamban mi a spenótos kecskemakk....

    Az tuti, hogy a Digis átállással kapcsolatban nem náluk fogok érdeklődni, úgy se tudnak sose semmiről és le is kullantják...ha én így és ilyen mentalitással dolgoznék már rég elküldtek volna...nem kell se**et nyalni, de ez se módi... pár napja én is megkaptam a levelet, hogy december 17ig Invitel, december 18tól Digi, majd máshol utána érdeklődök a folyamatról, csomagokról, bár az ugyanaz lenne mint most, valamint a szerződést azt írták kiküldik, ha jól láttam, majd meglátjuk mi és hogyan fog megvalósulni ezekből :)

Új hozzászólás Aktív témák