Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AAntii

    őstag

    válasz frici69 #28549 üzenetére

    Novemberben első hetében telefonon kértem a tévé+telefon+internet kombó bekötését, akkor tipikusan 30-40 napot mondtak bekötési időnek. Rá egy héttel felhívtak adategyeztetés miatt, olyan adattal kapcsolatban, amit telefonon még az első alkalommal megadtam. A következő héten kaptam időpontot november végére telefonon. Szabadságot vettem ki aznapra. A bekötés tervezett ideje előtt egy órával felhívtak, hogy sajnos a hálózat problémája miatt nem tudják a bekötést elvégezni, de mielőbb jelentkeznek egy újabb egyeztetéssel kapcsolatban. Karácsony előtti héten érdeklődtem, telefonon, hogy mégis mi a helyzet, mert lassan egy hónapja keresnek az új időponttal kapcsolatban, ám annak ellenére sem érnek utol, hogy ebben az egy hónapban minden ismeretlen számot felvettem, hátha ők azok és a Messiással együtt Szentestére érkeznek. A nagyon készséges ügyintéző hölgy elnézés kérések közepette biztosított róla, hogy sürgősségivel szól a kollégáknak, akik a napokban keresni fognak. Egy héttel később átadtam a stafétát az egyik családtagnak a telefonos ügyintézést illetően, mert már nem volt idegrendszerem az egészhez. Tőle egy olyan azonosítót kértek kioktató hangnemben[ő legalábbis így érezte, és akkor megengedő voltam, fenntartom a lehetőségét annak, hogy csak túl érzékeny volt], amit nem kaptam egyik telefonhívás alkalmával sem, így nem tudtak neki információkat adni és felhívták rá a figyelmét, hogy egyébként sem adhatnak neki tájékoztatást. Átrágva a történteket egy óra múlva ismét felhívta az említett családtag a céget, akkor egy normális ügyintézőhöz került, aki tájékoztatta, hogy 90 nap a bekötésre rendelkezésre álló idő, elnézést kér a lassúsághoz és türelmet, az átállás miatt az évvége káosz, de januárban a lista elején leszünk. Természetesen a 90 nap az adategyeztetéstől indul, nem akkortól, amikor kértem a bekötést. Február első hetében hívtak, hogy jönnek bekötni a netet. Nem akartam újabb szabadnapot feláldozni, megkértem édesanyám élettársát, hogy mivel leállás van a cégüknél, ugorjon be az átvételre. Korábban volt a lakásban az Inviteltől ugyanúgy kábeles tévé+net+telefon, a falban a lyukak maradtak. Nem baj, fúrtak másikat, biztos ami biztos alapon. A manőver közben sikerült elfúrni egy elektromos kábelt, aminek következében a fél szobában nem volt áram. Gyors megoldás, fúrni egy nagyobb lyukat, hogy gyorsan összekendácsolja a vezetéket, hogy legyen áram az érintett részen. Az internethez router az nincs 2020-ban, viszont a bejárati ajtónál bevezetve az ajtótól maximum egy méteres utp kábel az igen. A kérdésre, hogy ez nem e lesz rövid a válasz, hogy ennyi jár, ezt kell beosztani. Nem volt lehetőség megvásárolni plusz 20 méter kábelt (mennyi lehet a nagykerára, 50 ft/fm?) és élni azzal a lehetőséggel, hogy nála van krimpelőfogó és így nem otthon kelljen maszekolni miután az ember elment kábelt és csatlakozót, netán fogót is venni a művelethez. A T-mél oda vitték a kábelt, ahova szerette volna az ember, akár ráhagyva is pár métert, hogy kényelmes legyen, mindezt ingyen és bérmentve, illetve belekalkulálva a következő évek havidíjába. 100 fölötti tévécsatorna van állítólag a csomagban, de ezt nem tudtuk még kideríteni, ugyanis ci csatlakozós conax kártyát adtak az új bekötéshez (kb. 10 éves lcd tévéről beszélünk, amin azért hdmi csatlakozó van), de ez szerintük nem probléma, kell venni a tévéhez kártyaleolvasót és akkor menni fog az analóg csatornákon túl a többi is. STB vagy conax kártyaolvasó felajánlása az természetesen nem volt, ingyen persze hogy nem (lásd méteres utp kábel), de még bérleti konstrukcióban sem, hanem vegyél hozzá. Ott tartunk, hogy november első hete óta többszöri, szerintem összességében bőven egy órát meghaladó telefonálás után (ha még a szám hívása ingyen is van[nem tudom], de a telefonálásra fordított szabadidőm az nincs) van egy olyan kártyám a tévéhez, amit jelenleg nem tudok használni, van egy olyan internet csatlakozásom, amit az ajtóban állva tudok használni, mert olyan rövid kábelt adtak hozzá (hogy wifi nincs 2020-ban alapból az egy baromi nagy vicc, és akkor még finom voltam) és van egy a kb. 30 ezer forintos vezetékdetektor megvásárlásának elmaradása miatti lyukam a falon. Olyan apróságokról, hogy ragasztópisztoly, amivel a kábelt rögzítik valahova, vagy kábelkötegelő, hogy ne csak úgy lógjon a bejárati ajtó mellett természetesen nem volt már is beszéljek. Szóval hétfőn mehetek be személyesen szerződést módosítani/felmondani.
    Összességében olcsó húsnak híg a leve.
    PS: bocs a maratoni szövegért.

    [ Szerkesztve ]

    "Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."

Új hozzászólás Aktív témák