Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • fix-gen

    tag

    Nekem nagy mázlim volt a videokártyám döglött be a gari lejárta előtt 3-4 héttel /asus/, de a nagykerben jobban odafigyelnek a vásárlókra, mert ha csak egy videokártyát is vesz egyszerre, de azt lehet, hogy havonta 3-szor is, és ráadásul helyben leellenőrzik a hibát mielőtt javításra küldenék, vagy visszavennék. Ha a hiba nem miattad van, és/vagy szemed láttára tudják reprodukálni akkor szó nélkül visszaveszik. És amennyiben már nincs olyan modell akkor korrektül kiszámolják a jelenértékét és levásárolhatod, vagy elküldik a cégnek, hogy javítsák meg. De gyakran nem hagynak téged 1 napnál többet sem várakozni, hanem adnak helyette (esetleg ideiglenesen) egy másikat. Ráadásul amit ők küldenek vissza azzal általában nem kötekednek a gyártók, mert elismerik azt, hogy ők értenek hozzá. Úgyhogy azt ajánlom, hogy, ha tehetitek akkor vásároljatok igazi nagy kerben valamely ismerősötökön keresztül.

  • fix-gen

    tag

    A fogyasztói jogokról is érdemes tájékozódni, és ezek tudatában beigéred nekik a fogyasztó védelem kihívását /vagyis látszódjon rajtad, hogy nem beszélsz a levegőbe, és megtudod támogatni az igazadat/, nos akkor hírtelen nagyon készségesek és segítő készek lesznek. Ide egy eset tavaly a haverom vette egy alaplapot, közel a déli-pu.-hoz és már amikor kezébe adták akkor gyanus volt nekem, hogy doboz oldalán fekete kosz volt. Az első tapasztalat az volt, hogy nem igazán stabil a gép: új driverek, új rendszer, új táp, kártyák kidobálása a gépből=> de semmi javulás. Visszavittük a boltba az egészet /természetesen a géppel együtt, hogy meg lehessen nézni ott helyben/ át küldtek a szervízbe a szomszédos bejárathoz. A szervizes fószer azt mondta, hogy akkor, 3 nap és 6eFT , hogy át nézze a gépet. Azt a tekintetünkből megtudta, hogy ezzel nem ússza meg. A következő ajánlata az volt, hogy vegyük ki a lapot mi belőle /már örült magában, hogy majd mehetünk vissza a géppel és szedhetjük széjjel, de volt nálam egy gerber bicska azon meg egy csavarhúzó, és helyben szétkaptuk (egyébként ezért is el akart kérni 2eFT, ha ő szedi ki)/. Na ezután ült a szervizes 1, 2 majd 3 hetet a lapon /mondanom sem kell ez alatt már erősen változott a bolti ára/. A haver meg időnként rátelefonált sőt be is ment hozzá. A második alkalommal már az én javaslatomra ment be kb. két-három nappal az előző után és megmondta, hogy a fogyasztóvédelemmel jön vissza, ha nem tesznek valamit. No mondanom sem kell, hogy egyből felajánlották neki, hogy választhat egy másik alaplapot, így két nap múlva már meg volt az abit-ja.

    Ha eddig eljutottál akkor megérdemled, hogy kivegyél a hűtődből egy sört.

  • fix-gen

    tag

    válasz Polesz #22 üzenetére

    Ok ez teljesen igaz, ha jól emlékszem. No de a javítás az csak egy dolog, ha valamit egyértelműen hibáznak, ami majdnem annyiszor fordul elő, mint a szervíz akkor még te vagy a nyerő pozicióban. Ja van egy ilyen süketelés, hogy a pénztártól való távozás után reklamációt nem áál módunkban elfogadni. No ez a fogy védelmisek egyik kedvence, mert ez abszolút törvény ellenes félrevezetése a fogyasztónak. (lehet, hogy már valahol említettem, de mindenkit át akarnak ezzel vágni)
    Egyébként egész rakat dolog változott mostanában a fogy védelem területén, de szerencsére vannak kapcsolataim feléjük és ez sok magabiztoságot ad, ha fel kéne lépnem vmi ilyen ügyben.

Aktív témák