- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- iPhone topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Telekom mobilszolgáltatások
- A töltőkábel is unalmas...
- KuKirin G4 - a sebesség ára
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
it Elon Musk azt mondja, hogy betiltja a Teslánál és az X-nél is az iPhone-okat, ha az Apple operációs rendszer szintjén integrálja az OpenAI-t – szerinte ez elfogadhatatlan biztonsági kockázat.
-
Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
ph Az L alakú Edge széria három kapacitással közeleg, és a legszerényebb variánsa kap egy picit olcsóbb kiadást, ami levehető mesh hálóval jön.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz audi100td #24682 üzenetére
A 7gen Accord-ot 3 féle motorral gyártották. Benzines vonalon 2.0 és 2.4 és ugye a 2.2 dízel. Facelift után a 2.0 és a dízel 6 sebességes váltót kapott. A benzinesekből van automata is, a dízelből nincs. Véleményem szerint a 2.0 sem alulmotorizált, bátran vállalható, de mivel a 2.4 sem fogyaszt sokkal többet én inkább azt választanám. Komolyabb probléma nem jellemző az Accord-okra, a gyári kuplung és a gyári fék valakinél gyorsabban fogy az elvártnál, de a jó minőségű utángyártott a tapasztalatok szerint megoldás a problémára. A dízel a megbízhatóbbak közül való és kellemes karakterű, de ez is csak egy common rail, előbb utóbb cserélni kell majd az injektorokat és a magasnyomású szivattyút is.
Összességében bátran tudom neked ajánlani bármelyik verziót, a Civic után szerintem én is 7gen Accord-ba fogok átülni. Ha bővebben érdekel a téma, akkor nézz be a Hondafórum Accord topikjába, biztos vagyok benne, hogy készséggel fognak válaszolni a kérdéseidre és segítenek autót választani.
Véleményem szerint nagy előnye a Hondának, hogy hatalmas rajongótábora van, akik nagyon sokat tudnak segíteni (infók, alkatrészek, szerelők), kicsit olyan, mint a ThinkPad.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integra
titán
válasz audi100td #24684 üzenetére
időben kezded, jól teszed. kezd el nézni és követni a piacot. az accord topicban a crx-en sokan fognak tudni segíteni, van ott 7gen benyás és dízel tulaj is.
hogy dízel vagy benzin? alapvetően hosszútávon a benzin sokkal biztonságosabb, a 2 literes manuál váltós vagy automata is jó, dízelből pedig a 140 lovas kellene, mert nagyo stabil és minőségi konstrukció. a 7gen accorban ezek megvannak, ott jött ügye ki a 2.2 traktor is, jobb is mint a 150 lovas, sokkal kultúráltabb. próbálj meg 7 gen modellfrissítetteket keresni, ha belefér a keretbe.
alkatrészek, beszerzés, szervizelés, mindenben tudunk segíteni, hogy hol és merre és kinél érdemes.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz audi100td #24690 üzenetére
HI!
hondabn 2011ig benzinesben bizotsan nemvolt kettosotmegu gyarilag /leglabbsi hondaszerint, de azsota sem hiszem/
amugy meglepone jok a civic es4 ulese tejjesnmeg lepomodon pedig voltmar szerencsem benne par rovidebb uthozudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz audi100td #24690 üzenetére
neeem, ez a szar dízelekben van, a benzines totál másvilág, ott ilyen meglepetésekre nem kell számítanod. totálkáron amúgy van egy dízel accord elektroműszerész cikk pont az adagolóról, keresd meg, részletesen foglalkozik vele használtautó rovatban valahol és meg is dícséri, ohgy alapvetően a legjobb minőségű bosch cucc van benne, nem a gané, de ez is elromlik idővel, mert dízel.. az meg ilyen, ez van. ápolni kell. de a szerelő cimborámnak is pont egy accordja van most megint, 2.0 benyás, lehet, hogy majd érdemes vele beszélgetned, mert szerelői szinten tudja mit merre meddig ennél a típusnál.
100as ódiból én sem ülnék kisebb civicbe, noha nagyon patent kényelmes és csöndes autók lettek. accord az fasza nagyon, nekem most már egy szívfájdalmam van csak, hogy nem awd sem a civic, sem az accord. én meg már awd-ről nem nagyon akarok váltani.. de egy 7gen faclift accord 2.0 arany középút szerintem is.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz audi100td #24695 üzenetére
ha neked a dízelre van szükséged, ne lődd ki feltétlen, mert ez a 2.2-es a legjobb dízelek egyike a piacon mai napig, ha dízelekről van szó.
nem megy rá a gatyád, a 2.2 vti sem egy húzós történet alapvetően, csak nem nagyon találsz gyári állapotút már, inkább ez a gond. meg azért nem egy accord masszivitású kasztni az, kényelemben sem.
szerintem a 2 literes motorhoz nem volt a 7genben 6 sebességes váltó, csak a 2.4-es motorhoz adták, a 8 genben már hatos a váltó asszem.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz audi100td #24695 üzenetére
HI!
motorban aszivosortol a katalizatorig atterveztek ami gyakorlatban ~.5-.7l/100km atlagfogyasztas csokkentes realizal
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz audi100td #24701 üzenetére
tehát évi kb 15e km. azért én biztos nem vennék dízelt.. ráadásul ha városban használod, ott a dízel be sem melegszik rendesen, nem is tudja kiégni magát, nem üzemi hőmérsékleten megy, idő előtt tönkre is mehet..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz audi100td #24709 üzenetére
ha autópályán használod, meg országúton, akkor az is elmegy 8-9 liter körül, mert alacsonyan pörög, terhelés mentesen, amúgy igazi utazó autó a 2.4-es. fórumban kérdezz rá, meg spritmonitor-on (szűkítsd le a keresést a keresett motorra) is érdemes átnézni az adatokat. én reálisnak tartom ezt a fogyasztást, mert én is kb ennyivel járok országúton és autópályán normális tempónál, az 1.8 200le szívó sor4 fwd is ennyivel megy, de a 2.0 205le turbo sor4 awd is 9 literrel megy, mindkettőben 5 sebességes váltó van. szóval a 2.4-es is 6 sebességes váltóval elkell menjen ennyivel.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz audi100td #24722 üzenetére
ctr alatt már csak az 1.6 110 lovas blokk van és az 1.4 90 lovas. nincsen köztes a 7genben, 8gen civicben van csak az 1.8 140 lovas.
a jó ctr-en mindenki ül, nem nagyon kerül eladásra egy sem. ha meg igen, 3-4 misi között mennek.
a corolla 1.8 ts-sel nem szabad összehasonlítani, nem rúg labdába a toyota itt....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz audi100td #24722 üzenetére
HI!
az amerikai Si, de abbol so nicns itthon tarok tola
udv
neduddki
mod: ill. a vsa lenne de mintha errol ajoszagro fojjt volna avita a crx-en hogy nem valodi
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeathAdder
veterán
válasz audi100td #24725 üzenetére
Erről is sokat ment vita. Honda fórumon van aki ragaszkodik a 03-as CTR-hez, és hogy maximálisan meg volt elégedve vele, de javarészt a facelifteset ajánlja mindenki (nyilván nem hiába), én csakis olyat vennék.
Bár kisbuszra hajazó "sportautót" én nem vennék
7gen ATS kell neked Sőt a CTR ~3 lityóval többet is megeszik..[ Szerkesztve ]
-
stangli
senior tag
válasz audi100td #24722 üzenetére
Jól gondold meg, hogy a TypeR-el járó felelősséget mered-e vállalni... ma egy seatos kezdte húzogatni a bajszomat, de a második lámpánál megmutattam, hogy egy honda miként gyorsul és alázza ellenfeleit...
(#24724) neduddki a modban linkelt autóról annyit, hogy lerí róla, hogy a sportnak lököse lett feltéve...
-
honda23
aktív tag
válasz audi100td #24722 üzenetére
Szia
Van az ep3 k20a2 type-r 2.0 200 leés van ez ep3 k20a3 vsa 2.0 160 le, ebből pont most vittek el egyet pesti kereskedésből, ami nagyon jónak nézett ki, ha minden igaz, ismerem is.
7 gen type-r és vsa civicből nagyon kevés van itthon, minden nap nézni kell a hahut.
3 hete vettem egy 2005-ös faceliftes type-r civicet 98e km-rel.
Mindenképpen faceliftes verziót kell keresni, javított kormánymű, váltó, japán könnyített lendkerék, átalakított levegőszűrő rendszer, szebb külső stb.
Azért pár dolgot cserélni kell sajnos, a pesti utakat nem szereti az első futóműve.
Showa lengéscsillapítók vannak a 7 genekben sajnos, nem Kayaba.
Cseréltem olajat, 4,7 liter kell bele, gyári olajszűrőt, gyári légszűrőt, pollenszűrőt, kap még két első Kayaba toronycsapágyat, Kayaba lengéscsillapítót, ngk platina gyertyákat, két első kormányösszekötő gömbfejet és nyári gumikat. Azt hadd szóljon.Ha type-r-ben vagy hasonló sportautóban gondolkodsz, mindenképpen legyen legalább 100-150 e Ft-od a vétel utáni szervizre.
Corolla 1.8 ts gyenge, a volt vtim megenné reggelire.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
BigBlackDog
veterán
válasz audi100td #42388 üzenetére
Ha már így felhoztad, nálam is volt egyszer hasonló jelenség. Szintén hirtelen induláskor volt, de kipörgésgátló nem segített még be. Aztán nem sokkal később megint volt valami hasonló, csak nem olyan erős volt a hang. Azóta semmi ilyesmit nem hallottam, pedig azért szoktam intenzívebben indulni.
Az okára még én sem jöttem rá, de azóta nem sikerült előidéznem.
Látom régi, de nekem még új ez. Vannak azért érdekes formák.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz audi100td #42403 üzenetére
Enyem a 7genek kozul abszolut elso korben gurult le a gyartosorrol es most lesz benne 170k km. 140-el vettem, vegig markaszerviz, szamlakkal igazolva, szerviztörténet lekerve a hondatol, szoval jo esellyel valos km allas. Nem lehetetlen az a 150k km sem
Viszont nem a km-t kene figyelni, hanem az allapotot. Ha jo gazdija volt a 200k km se okoz neki problemat, ha meg fos, akkor 100k km alatt is meg lehet dogleszteni a gepet
Autoszerelomnel jart olyan matiz, amiben 10 ev alatt egy olajcsere volt. Nyugdijas tulaj, 37k-t futott auto. Vitte a szerelomhoz hogy hat vmi gaz van, nem megy a verda... Teljesen beallt a motor.
-
Azúr77
tag
válasz audi100td #42403 üzenetére
És miben jobb a bar kivitel ?Miben+ felszereltség vagy motorban esetleg?
Nekem még ami "gyanús",hogy amiért megkapom itt , kb behoznom is annyi kintről.Akkor neki mi a bolt ebben?
tboy93:Megnéztem az autókat ,a fekete kicsit leharcoltabb,kiégetve az ülés, kikopott váltó,az ezüst jobb egy kicsit,többre sajnos nemvolt időm.Mondjuk azt írja, szervizkönyv az van ."videokártya 1789 megabite haipejtréninges,+512 piszaieres ddr 3-as ,abszolut mindent visz"
-
-
Jaffa75
őstag
válasz audi100td #48452 üzenetére
belemér műszerrel pikk-pakk ha a trafó a ludas... az EGR-t is egy pillanat alatt kiszúrja, ha ráköt egy laptopot! Szerintem nem EGR lesz - ott még egy koromszemcse is okozhat hibakódot , esetleg akkor ha fordulhat elő mégis, ha szinte csak városban nyüstölték az autót .
-
honda23
aktív tag
válasz audi100td #48438 üzenetére
Lehet, hogy az exedy kuplunggal van probléma.
Nekem 15e van benne és már most nem vagyok megelégedve vele, nekem az egyes nem tetszik.
Neked nincs elektromos gázpedálod.
Lehet még gyújtáskimaradás is, gyertyák milyenek? Lambdaszonda is lehet, ki kell mérni a feszültség ingadozását neki. Az viszont plusz fogyasztást okozna. Ott van még a map szenzor és tp szenzor, előbbi nagy fogyit és rángatást, utóbbi rángatás is tud okozni. Alattam halt már meg lambda és map is, kimérve derült ki, check enginem egyszer sem volt.
Szelephézagot ha elállítják, meleg motornál rángatást, fulladás okozhat teljes gázpedál állásnál.
Üresben ha benyomod a kuplungot, nem fulladozik a motor?
Szelephézagot normális szerelő állította be?
Ha csak egyes kettes fokozatban csinálja 2000 alatt, akkor én a gázpedál bovden szorulást kizárnám és a pillangó szorulását is.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
audi100td
nagyúr
válasz audi100td #48464 üzenetére
Visszatettem az NGK gyertyákat, 2000rpm alatt mintha jobban rángatna, fordulaton viszont jobb mint a Denso. Na mindegy, remélem a szerelő megtalálja mi okozza.
Ami még feltűnt, hogy mind a 4 trafó Denso gyártmány, honda logót nem találtam rajta vagy gyárilag ilyennel szerelték?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
BigBlackDog
veterán
válasz audi100td #48497 üzenetére
Nálam (UFO Civic) 15 km/h sebesség felett nem engedi kapcsolni, nem lehet betolni a kart. Asszem, hogy olvastam is róla a használatiban, vagy valahol, szerintem természetes (védelem). Hátramenet is csak 15 km/h alatt kapcsolható (bár azt csak kvázi álló helyzetben próbáltam), de nem kell túl nagy erő, csak érzéssel kell behúzni, hogy össze tudjanak akadni a fogak, de szépen klattyanva csúszik ilyenkor a helyére.
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz audi100td #48497 üzenetére
Nekem is ilyen 7 genem van, de szerintem mindegyik kocsinál ez van. Cégnél elég sűrűn van kocsi csere, sok típus van többször ültem már "0 kilométeresben" is.. Nekem ha nem veszi az egyest vagy a hátramenetet üresben felengedem a kuplungot egy kicsit. Nekem főleg indítás után csinálja ezt (az összes kocsi).
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz audi100td #48531 üzenetére
Két Hondán, és egy D Corsán működött az ózonos, utána eltűnt a szag. Egy C Corsán ugyanaz volt a helyzet mint nálad, hogy spray-s és később ózonos járatás után is dohos, régiautós, öregbagószagos, porszagos maradt a rendszer. Egy 530d BMW-nél meg a bőrülés meg a műanyagok úgy beszívták ezt a lebomlott ózonszagot, hogy 3 napig olyan volt, mintha 1 perce állt volna le az ózongenerátor.
Ha hozzáférsz és biztosan hozzáférsz a beltéri hőcserélőhöz, és elpárologtatóhoz, valamint cseppvíz kivezetéshez, ami ritka, akkor érdemes óvatos mechanikai tisztítást is végezni, illetve ugyanitt nem a spray-s habos, illatosított, citromos, stb vegyszereket használni, hanem az ipari klímatisztítást végző cégek által is használt, Frionett koncentrátumot, (vagy más márkanévvel ugyanilyen hatóanyagút) amit először vízzel hígítva, szükség és hatástalanság esetén töményen próbálj ki. Sajnos nem tudom, hogy mi a legkisebb kiszerelés, mi eleve 5 literest vettünk, talán van literes is. Mi agresszív esetben Frionett+ózon kombinációt szoktunk csinálni, de az ózonhoz száraznak kell lennie a hőcserélőnek. Vagyis a klímakompresszor nem mehet a kezelés alatt.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Steam topic
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- BestBuy topik
- Politika
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Call of Duty: Mobile
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen