Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zolynet

    addikt

    válasz tboy93 #29797 üzenetére

    Úgy húz ki a kanyarból, ahogy a nagy könyvben le van írva.
    Amíg nem volt az a jelenség állt fent, ha pályáztam és jöttem ki a kanyarból és már gázon álltam akkor éreztem hogy elforog a kerék, persze hogy elforog hisz az egyikre terhel a másikon nincs épp annyi súly és elpörög, na ezt oldja meg az sperdifi, mindkét kereket egyszerre hajtja, akkor is ha az egyiken épp nincs annyi terhelés, így aztán azon a ponton ahol még erőlködött a gép hogy a tapadás meglegyen és húzzon kifele a kanyarból itt már sokkal hamarabb megvan, illetve nincs az hogy csak az egyik kerék pörög el. Élvezetesebb ezzel lééényegesen a pályázás, a Hungaroringen még nem tudtam lemérni hogy mennyit hoz, sztem 4-5mp-et fog hozni. Nagyon remélem hogy be tudok menni 2:20 alá, ez a cél. :K
    Nem teljesen jó minta de a Slovakiaringen 2012-ben paradával sperr nélkül 3:03-as időt mentem, persze azóta fejlődtem is és jött a sperr nomeg a paradákat toyo r888-akra cseréltem, így már
    2.45.708-as időt mentem. :D Még ebben is van bőven amit lehet faragni.
    Hátul ki kellene merevíteni, akik utánam jöttek látták h kicsit pattog a segge, de én ennek már nem akarok utána menni, sem költeni, így is élvezet a köbön. :K

    Life is too short to stay stock!

Új hozzászólás Aktív témák