Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DaveNo1

    veterán

    válasz Yodamest #34962 üzenetére

    Miért jobb a hunter mint a warrior vagy a priest? Hunter --> 2-ből lesz 3 sebzés, warrior/priest 2-ből 4 armor/heal, az én matekomban a 4>3.

    Ráadásul mechanizmus alapján is jobb az armor/heal up. Az armor up gyakorlatilg a control warrior lényege, ez tovább erősödik, a priestnél pedig új lehetőségek nyílnak meg, például minionokra jobban épülő deckek, mivel a 4 heallel gyakorlatilag max hp-ra vissza tudsz tolni bármilyen midrange miniont. Mondjuk erről Mike jobban tud nyilatkozni, ő a pap játékos.

    Hunterbe viszont nagyon rossz ez a lap, mivel:

    Facehunter arról szól, hogy minden körben minél hatékonyabban minél több az arcba: ha ezt lerakod 6. körben mi történik? Buksz akár 7-8 sebzést, ami utána 7-8 kör alatt tudsz visszahozni, mert csak +1 sebzést kap a hero powered. Ennyi idő alatt már rég elvesztetted a meccset. Ez a lap 0 facehunterben.

    Midrange hunterbe? Soha. Túl gyenge a mostani midrange deckbe a 6/3 és csak az arcba lövést erősíti, gyakorlatilag akkora tempó hátrányba fog rakni, hogy onnan nem fogsz visszajönni többé. Midrange hunterben 6. körbe Savannah 7. körben Dr. Boom 8. körben meg Ragnaros az ajánlott, persze ha ezek a lapok fel is jönnek. Ha nem, akkor is jobb opció egy jó 4-5 drop/beastek + hero power használata, mint ez a lap. Az a +1 sebzés arcba nem fogja visszanyerni egyszerűen a tempóhátrányt amit elszenvedhetsz a gyenge statjai miatt.

    Tyler Durden: Csak az alap hero powert cseréli ki, shadowform 2 sebzéséből nem lesz 4 sebzés!

    [ Szerkesztve ]

    You are not prepared.

Új hozzászólás Aktív témák