Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pazolini

    senior tag

    No, ügyes voltam... :o
    Lecsúsztam a horn kiterjesztett garanciáról. Ez Canton esetében +4, Marantz esetében +2 év lett volna. :W Tudom, hogy én vagyok a balfék, de nem értem, miért kell ezt ilyen rövid, 30 napos határidőhöz jogvesztéssel kötni... :F
    Az ember hónapokig tököl a vétel előtt, őket választja, megjön/hazaviszi a cuccot, még egy ideig dobozban van, mert a szobát át kell valamennyire szabnia... Aztán kicsomagolás, nagy-nagy öröm, papírok a fiókban, majd később, ráér az még... Előbb tegyük szépen a helyére a bútordarabokat :DDD , kössünk be mindent szépen sorjában, és egész napos munka és családi élet mellett szépen melegítsük, hangoljuk, kalibráljuk, tesztelgessük a rendszert, ismerkedjünk a setup menüvel, a rengeteg beállítás közül válogassunk, próbáljuk így is, úgy is.... S mikor minden a helyén, kezd úgy szólni a zene és úgy nézni ki a kép, ahogy megálmodtuk, hátradőlünk, és élvezkedünk. :))
    És közben... ...megszívtuk a kiterjesztett garanciát. :(((

    Érdemes kisírni, levelet írni stb., stb.? Vagy hagyjam a Fba és reménykedjem, hogy az első év után is mind a hangsugárzó, mind az AVR hibátlanul jár tovább, illetve, ha lesz velük valami is, az az első évben történik?
    Ha valakinek már volt ilyen ügyben sikere a cégnél, megoszthatná.
    És bocs az OFF-ért!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák