Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dryman

    aktív tag

    válasz Balinov #32672 üzenetére

    ha volt eu-s kék-sárgás kárügyintézési lapod kitöltve az eseménnyel kapcsolatosan, akkor először a károkozó felelősségbiztosítóján hajtják be az okozott kárt, ha ez meghiúsul, vagy tovább tart a meghatározott időnél, akkor tőled vonják le a teljes kár összegét, vagy azt a különbözetet, amit az általad használt gépjármű cascojából már nem tudtak fedezni (magyarországon ez önrész-ként funkcionál)
    Valószínű hogy semmilyen felelősségbiztosítási folyamat nem indult ezügyben, így simána sérült gépjármű casco biztosítása volt a mérvadó, ahol az önrészt áthárították rád, mert nálad keletkezett a kár.

    Faterom egy román autóst öklelt fel, mert az valamilyen okból satufékezett, az öregem meg beletolt hátulról....
    romániából román-magyarok bérelt autóval jöttek be, ezt találta meg apám....
    kék-sárga kitöltés megtörtént, majd 1-2 hónap leforgása alatt jelezte a román emberke hogy 140000Ft-jába került a fater malörje...majd hosszas utánajárással kiderült hogy a magyarországi aegon felelősségbiztosító egy nemzetközi biztosítón keresztül kifizette a megállapított kár 90%-át, csak ekközben a kölcsönző a saját casco-jára is elkezdte rendezni az autó javíttatását. A román bérlőnek kellett a nemzetközi biztosító és a román casco-t adó biztosító között közvetítenie, így a rávert önrészt majdnem egészében visszafizették neki.
    Ha jól emlékszem a tréler egyszeri kiszállásí díját bukta csak az autó bérlője, a szállítás díját már az aegon fizette...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák