- Google Pixel topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Októberben jön a Starship Troopers: Extermination teljes változata
gp A végső kiadás PC mellett már PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is elérhető lesz.
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
evo87
őstag
Sziasztok!
Rengeteg teszt és ismerősi körbekérdezés után itt is szeretném kikérni a fórumtársak véleményét is.
Egy Mitsubishi Lancerem van, 2006-os, 135 lovas kétliteres benzinessel. Jelenleg egy 2013-as, de még egész mély mintázatú Nokian Line nyári szett van rajta. Így, hogy közeledik a tél, két megoldás merült fel bennem:
- veszek téligumit és kb 2 év múlva új nyárit. Cserélgetem a felnin vagy a télihez veszek egy szett vasat.
- Michelin CrossClimate: nem kell itt bemutatnom senkinek, új fejlesztés, a többi 4évszakoshoz képest teljesen más tervezési filozófia alapján készült (ez alapvetően egy téli képességekkel is bíró jó nyári gumi volna).
Autós újságíróként általában a legjobb abroncsokkal hoz össze sors, épp emiatt is mindeddig ódzkodtam a klasszikus 4évszakosoktól, azonban a CrossClimate megfogott, a teszteken rendre elöl szerepel és összehasonlítva a nyári gumikkal meglepően közel áll hozzájuk, miközben korrekt téli boldogulást is ígér.
Ami ellene szól, hogy az autóm önmagában véve sportosabb, azonban általában nem forszírozom, egy-egy morcosabb tesztautó bőven fedezi az éves adrenalinszükségletem. A Michelin mellett szól, hogy elkerülöm vele az évi 2 cserélgetés maceráját, ráadásul egy újszerű fejlesztést próbálok ki vele, illetve a kis éves futásomhoz (10-12e km) ideális lehet.
Ami megbolondítja az egész gumikérdést az az, hogy a Lancernek nagyon perverz mérete van: 195/50 R16. Kb. az egyik legdrágább méret, és sok abroncs típusból pl nincs is ilyen. Szóba jöhet még éppen beférős váltóméretként a 195/55 R16 vagy a 205/45 R16, de még a 205/50 R16 is jó elvileg. CrossClimate-ből 195/55 R16 volna. (A 15-ös téli gumi és felni nem opció, mert a fék miatt nem fér fel.)
Ötlet? Vélemény?
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
válasz rbalint88 #15804 üzenetére
A 195/50 R16 és a 195/55 R16 között szerintem nincs olyan vészesen nagy különbség ami indokolná, hogy teljesen elvessem ezt a megoldást. Rosszul gondolom?
Sajnos tényleg hülye méret, mert ebben 32.000 körül van egy CrossClimate, míg egy kommersz 16-os méretben 25-27 ropi.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
válasz Kornel #15805 üzenetére
Ez a legnagyobb baj, hogy nem csak a CrossClimate drága ebben a méretben, hanem kb minden gumi. A 17-re való váltás se opció mert abban sincs normális méret. Általában +2,5 % szoktt lenni az ajánlott/nem ajánlott határa, az 50 és 55 között 3% az eltérés.
@hacki87: alapvetően azért nem izgulok a nagyobb méret miatt mert a Lancer EVO-n, ami ugye alapvető kialakításban egyezik az én autómmal, nagyobb méretű, átmérőjű kerekek vannak.
Tényleg tanácstalan vagyok. Pedig összességében nem vagyok laikus a témában.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
Amúgy baromi érdekez, mert ezt az autót az USA-ban Ralliart-ként árulták és az összes netes gyári gumiméret adatbázis 205/50 R16 méretet hoz ki rá. De én 195/50 R16-tal vettem és az ajtajában, a guminyomásos firmatáblán is ez a méret van feltüntetve.
Egyébként a 205/50 R16 még váltóméretnek is jó ehhez, de sajnos abban a méretben nem áll rendelkezésre CrossClimate.
Ellenben ha a gyárinak mondott 205/50 R16-hoz hasonlítom a 195/55 R16-ot akkor ott már csak 1,2% az átmérőbeli különbség, ami viszont abszolút beleférős differencia.
Szerk.:
az USDM mellett az EUDM méretek ilyenek az adatbázis szerint:
195/50R16 6Jx16 ET46 5x114.3 M12 x 1.5 67.1
185/65R15 6.5Jx15 ET46 5x114.3 M12 x 1.5 67.1
195/60R15 6.5Jx15 ET46 5x114.3 M12 x 1.5 67.1
195/55R16 7Jx16 ET45 5x114.3 M12 x 1.5 67.1
205/50R16 7Jx16 ET45 5x114.3 M12 x 1.5 67.1[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
válasz Kornel #15816 üzenetére
Nekem az annyira nem szimpi... adott árért akkor már a legjobbat venném, és az előző hozzászólásomban szereplő méretek alapján akkor jó volna 32k körül a CrossClimate 195/55 R16 méretben.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
válasz Kornel #15818 üzenetére
Igazából a 195/55 R16 esetében nekem is az votl a félő, hogy beleér-e. Viszont ha a 205/50 R16 és a 195/55 R16 is (igaz szélesebb felnivel) szerepel így a táblákban, akkor nem kell aggódnom.
Ha 4évszakos, akkor már inkább a nyári képességek legyenek jók, abban használja többet az ember és abban a Vredesteinnél jobb a Michelin.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
válasz Kornel #15820 üzenetére
Nem rossz ötlet, de a nagy nemzetközi szervezetek ezt lefedik. Ahhoz, hogy hiteles és elfogadható eredményeket produkáljunk egy ilyen tesztben, nagyobb apparátus és drága méréstechnikai eszközök szükségeltetnek. Sajnos jelen keretek között nálunk nem áll rendelkezésre olyan finanszírozási háttér amivel ez fedezhető, kókler munkát pedig nem szeretnénk csinálni.
De alapvetően egyetértek kollégám írásával, miszerint a 4évszakos gumikkal kapcsolatos sztereotípiák már nem állják meg minden esetben a helyüket. A technika, így a gumiipar is rohamosan fejlődik, aminek eredményeként ma már használható és valóban jó 4évszakos köpenyek állnak rendelkezésre. És példának okáért a CrossClimate egy kifejezetten szimpatikus termék, ami a klímaváltozásra és az azzal jövő enyhébb telekre reagálva egy korlátozottan télre is alkalmas nyári gumi volna.
Az én véleményem az, hogy a klasszikus téli gumiabroncsok ideje meg van számlálva, főleg Közép-Európában és délebbre, ahol már nincsenek kemény telek. És őszintén szólva...mikor kell hóban autóznunk? Szinte sosem, hiszen rosszabb esetben is fél-egy nap alatt letakarítják az utakat, tehát inkább egy vízre, latyakra alkalmas mintázat a fontos már télen is.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
válasz Kornel #15822 üzenetére
Nálam ez a videó volt az első impulzus a CrossClimate-tel kapcsolatban. Van köridő és féktáv, többféle körülmény közt.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
válasz Kornel #15832 üzenetére
Azt el is felejtettem hozzátenni, hogy a párom, nagyszüleim mind különböző falvakban élnek, de eddig egyszer fordult elő az elmúlt években, hogy nem jutottam el hozzájuk, méghozzá azon a bizonyos márciusi sztorinál. Tapasztalataim szerint itt, Komárom-Esztergom megyében és Fejér megyében normálisan takarítják az utakat, nem fordult még elő, hogy a környéken napokig kellett volna hóban autóznunk. Ha pedig mégis el kell indulni a hóban, ott véleményem szerint a téli abroncsokkal is fokozott óvatossággal kel közlekedni. Mondom ezt úgy, hogy nagyjából az elmúlt 6 évben majdnem 200 autót teszteltem különféle abroncsokkal szerelve.
Ha jól sejtem, akkor első körben budapesti tahó városinak lettem kikiáltva, most pedig már vidéki suttyó leszek.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
válasz K Norbi #15841 üzenetére
Alapvetően azért vetettem fel a 4évszakos sztorit most újra, mert úgy gondolom, nagyot fejlődött a gumiipar, miközben a telek enyhébbek. És hangsúlyozom, hogy azért mert az én használati szokásaim egyre kevésbé indokolják a dedikált télit (van sokszor tesztautó, kevés km....stb.). Tehát nem célom rábeszélni mindenkit, sőt, amondó vagyok, hogy mindenkinek a saját használati szokásainak, a saját lakhelyének, az ott érvényes körülményeknek megfelelően kell gumiban is döntést hozni.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
Be kellett látnom, hogy a 195/55 R16 2 centiméteres átmérőbeli növekedése a 195/50 R16-os gyárimhoz képest túl sok. Bárhogy sakkozok, ez sok. Ellenben a sok-sok olvasgatás és a döntés miatt még a Michelin CrossClimate méret miatti elvetésével sem tágítanék a 4évszakosok mellől. Sajnos a Goodyear Vector F4Seasons Gen 2-ből nincs a méretemben (illetve van váltóméret, pontos is, 215/45R16, de 40.000 Ft körül van az ára ami horror), ugyanígy a Pirelli 4évszakosából sincs méret. Ellenben a Vredestein Quatrac 5-ből elfogadható áron, 31.500Ft/db körül van 205/50 R16 és 205/45 R16 is, nyilván előbbi volna a jobb választás.
A Quatrac 5 sok tesztben szerepelt már és amolyan mindenesnek tűnik, de nagyon szórnak az eredmények.... egyszer első meg második helyre hozza ki a tesz, más tesztek meg 6-7. helyre taksálják. Itt van róla valakinek tapasztalata?
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
Felnivel én már megjártam... azóta csakis gyári, az jó ET-ben, agyméretben, és strapabíróbb is mint a különféle utólagos, nem horror árú felnik. Plusz gyáriból ki lehet fogni szép állapotú használtakat, korrekt áron.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
Egyébként így, hogy 4 évszakorsa váltok, feleslegessé fog válni a nyári szettem (2013-as Nokian Line), ami ugyebár a perverz méretével (195/50 R16) alapvetően meg fogja határozni az eladást.
- Vagy annyira ritka, hogy senkinek nem fog kelleni.
- Vagy annyira ritka, hogy pont emiatt keresik és hamar elkel.iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
Azért megosztanék egy negatív tapasztalatot: a gumirendelés ügyében azt mondta a gumis, hogy nemzetközi raktárban érhető el, ezért 2-3 nap míg az országba ér, onnan ismét 2 nap a házhoz szállítás. Ehhez képest: múlt kedden rendeltem meg a 4évszakos szettemet, ma pedig azt mondta a gumis, hogy ha szerencsém van akkor csütörtök-péntek, de inkább jövő hétfőre kiszállítják. Az előzetes tájékoztatás szerinti 4-5 munkanap helyett ez 7-9 munkanap.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
Sziasztok!
Tegnap késő este felhuzzantottam a nyári gumik helyett a Vredestein Quatrac 5 szettet. Első blikkre fincsi a cucc, de nyilván kell még pár száz km meg radikálisabb időjárási körülmények ahhoz, hogy rendes ítélet születhessen róla. Ami feltűnt, hogy nagyon csendes, kellemesen gördül és a picit magasabb oldalfal miatt sokkal komfortosabb.
Ha van rá igény, akkor hosszabb táv után (ha már lekoptak a szőrök) majd írok bővebben róla.
A 195/50 R16 helyett a 205/50 R16 így néz ki az autón:
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
válasz Kornel #16537 üzenetére
Nincs baja.
2006-os. 2literes, 16 szelepes 135 lovas motor... 4G63 ha így ismerősebb. Sport Intense felszereltség: gyári toronymerevítő, toldatok, sport futómű, EVO háromküllős MOMO kormánya van benne. Nagyjából ennyi.iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
válasz Kornel #16577 üzenetére
Pont most van nálam egy SX4 S-Cross 1.4T, összkerekes. Astra K is volt már korábban. Nem állhat oda. Stílusban, anyagminőségben és szolgáltatásokat tekintve sem. Plusz az Opelnél ott van az is, hogy látszik, minden részletében van egy kis finomság, odafigyelés, ami a Suzukinál nincs meg. ja, és a ráncfelvarrott verzió orra borzalmas szerintem.
Ne érts félre, zsír ez az 1,4 turbó a Suzukitól és pl az érintős központi rendszerük is f@sza lett, de kifinomultságban messze van a villámostól.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
-
evo87
őstag
válasz Kornel #16592 üzenetére
Mert a linkelt cucc az menetpróba, hazai bemutató. Ilyen eseményeken az idő szűke, a többféle motorverzió miatt nem mérünk sem gyorsulást sem hangerőt...hanem azokat majd mindig a rendes tesztek alkalmával amikor már egy hétre megkapjuk az autót.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
Újabb lépés: tegnap futóműállításon járt a Lancer, elöl-hátul elvégezték, illetve a kormányközép is végre beállításra került.
Quatrac5: nagyon tetszik egyelőre, hidegben abszolút jól betapad és egyértelműen jónak érzem.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
Ahol én járok-kelek, a BP-Tatabánya tengelyen hó helyett inkább napsütés van, a vészmadárkodással megjósolt mínusz 20 helyett pedig 2 fok. Ellenben a csúszásmentesítés mostanában mocskosul igénytelen, legalábbis ahogy én tapasztalom. Leginkább a bevásárlóközpontok parkolójában, a járdákon az egyenletesen elhintett szóróanyag helyett ordas nagy szemű sóból (???) vannak maroknyi kupacok odab@szkodva a felületre. Gyalog se jó ez, másrészt meg ha egy maroknyi sót a parkolóban felvesz a gumi és bevágja a kerékjárati ívbe...megint csak nem szerencsés.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
válasz kisza25 #17150 üzenetére
Én a Láncserre Quatraq5-öst csattintottam fel novemberben. Alapvetően szkeptikus voltam, sosem használtam még 4évszakost, csak dedikált téli vagy nyári gummát. Pozitív csalódás volt eddig, korrekt, halk, még a nagyon hidegben is vállalhatóan tapadt, mind fékezéskor, mind kanyarban. Tehelésváltáskor, gázelvételre azért megúszik már tempósabban. Nyári képességekről nem tudok nyilatkozni sajnos.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
Azért ma reggel a mínusz 12 fokban a forszírozottabb kanyarokban már érezhetően csúszott a Vredestein Quatrac5... nem örültem neki.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
válasz rbalint88 #17185 üzenetére
Nyilván bizonyos felületen már mindegy milyen gumi van a kocsin, elkezd csúszni.... de ilyenkor mindig motoszkál az emberben az, hogy vajon dedikált télivel és azok közül is egy közép meg egy prémium márkával hol lett volna a határ ugyanazon körülmények között.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
Jó reggelt!
A mai reggelen friss és letaposott hóban volt alkalmam tesztre fogni a Vredestein Quatrac5-ösöket. Az eredmény: siralmas. Oldalirányban és hosszirányban is nulla tapadás. Tehát kanyarban csúszik össze-vissza, elindulni nem lehet vele, még enyhébb gyorsításkor is elforognak a kerekek és gyakorlatilag minden fékezésnél darált az ABS. Ez így asszem nem oké, kb olyan érzésem volt, mintha felkeményedett nyárigumival szórakoznék.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
válasz Motion_Blur #17236 üzenetére
Nem tudom. Lehet, hogy hirtelen felindulásból írtam, és lehet, hogy túl szőrös szívű voltam... kollégám a dedikált téli gumikkal is hasonló élményekről számolt be a friss, letaposott hóban. Tehát az is lehet, hogy túlzó elvárásaim voltak a 4évszakosokkal kapcsolatban.
Utólag belegondolva egy mindösszesen 2-3 óráig érvényes, szélsőséges időjárás volt ami kiváltotta a heves érzelmeket, mert egyszerűen azt vártam el a realitásoktól elrugaszkodva, hogy az aszfalthoz hasonló taőpadás legyen a jeges havon is. Ez nyilván a legjobb téligumival sem teljesül, a ffriss havon azzal sem lehet a nyári körülményekhez hasonló tempóban közlekedni (nyilván majd jönnek mindjárt akik megmondják hogy de ők hóban is 130 km/h-val mennek).
Mindezek tükrében enyhültem a gumival kapcsolatban, hiszen azóta is általánosságban nagyon is jól teljesít. Ami tény, és dicséretet érdemel, hogy vizes úton és a száraz, -10 alatti körülmények között is remekül teljesített, csak ugyebár a jót hajlamos megszokni és természetesnek venni az ember.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
Érdekes, hogy a Vredestein Quatrac 5 a külföldi teszteken jól szerepel és ajánlott, addig az autónavigátorosoknál tökutolsó. Persze nyilván azért akadt meg rajta a szemem, mert én is ilyet használok, de azért na, nem érzem ennyire fosnak. Ami számomra a megkérdőjelezi a teszt hitelességét, hogy a 10 éves használt nyári és a 10 éves használt téli gumi is sokkal jobbat fékezett nedves aszfalton... ez azért annyira nem reális szerintem. Ismerem a navigátoros srácokat és félek, hogy a legjobb gumikkal kiszolgált autós újságírok épp emiatt hajlamosak leírni, hogy a négyévszakosok mit sem érnek, mert ez amolyan elvárás kötelező, hogy négyévszakos gumi nem lehet jó gumi. Az, hogy mennyire voltak precízek... maga az írásos anyag is tele van hibákkal, a nedves/száraz kanyarsebesség oszlopok fel vannak cserélve, illetve több guminál is szárazon rosszabb fékutat mértek, mint vizes burkolaton.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
válasz rbalint88 #18567 üzenetére
Az a baj, hogy ők autós újságírók, akik megpróbálnak a rendelkezésre álló lehetőségekkel élve minimális költség mellett teszteket végezni. De a gumiteszt több odafigyelést kíván, erre vannak kifejezetten tesztmérnökök, akik egészen másképp dolgoznak, mint az újságírók. Tapasztaltam mindkét kört, hiszen például a gyakornokságom tesztmérnökként töltöttem, de újságnál is dolgoztam (dolgozom)... teljesen más mentalitás, teljesen más szakértelem és hozzáállás, meg hát az apparátus sem ugyanaz.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
válasz HussarF #18638 üzenetére
Autónavigátoros tesztben jól megb@szta a Quatrac5-öst, úgyhogy rossz gumi nem lehet. Mondjuk a Quatrtac5-öst a 10 éves, felkeményedett, használt téli gumi is 3 méterrel megverte fékezésnél.... úgyhogy Quatrac5-öst ne vegyen senki.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
Mi mértük mindkettőt, ha érdekel. Egyértelműen látszik, hogy a G165 csak tizedekkel megy jobbat a G120-nál, ráadásul úgy, hogy közben a váltója is rövidebb (100 km/h-nál G120 2000 1/min, G165 2500 1/min):
0-40 km/h: 2.17 mp
0-60 km/h: 3.61 mp
0-80 km/h: 6.05 mp
0-100 km/h: 8.81 mpés
60 - 100 km/h IV. fokozatban:8.9 mp
80 - 120 km/h V. fokozatban:12.7 mp0-40 km/h: 2.14 mp
0-60 km/h: 3.42 mp
0-80 km/h: 5.92 mp
0-100 km/h: 8.14 mpés
60 - 100 km/h IV. fokozatban: 8.48 mp
80 - 120 km/h V. fokozatban: 11.23 mp[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
És a rövidebb váltó miatt nyilván nagyobb is a G165 étvágya. Én robosztus, megbízható és mindennapi társnak egyértelműen a G120-at választanám. Utóbbi volt nálam teszten és meggyőzött, míg a G165 nem adott annyi pluszt mint amennyi az erősebb motor felára.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
evo87
őstag
Sziasztok!
Kis helyzetjelentés: 205/50 R16 Vredestein Quatrac 5 és a Lancer...most érkeztünk el nagyjából az 1 éves korhoz. Ez alatt 18.000 km ment bele. Elöl 6-6,5 mm, hátul pedig ~ 7 mm a jelenleg profilmélység, tehát a kopás tekintetében jó. Eddig negatív tapasztalatom nem volt vele. Nyilván nyáron nem tud kanyartempóban egy Pilot Sportot legyorsulni, de minden feladatban eddig jól vizsgázott.
Innentől kezdve nem vitás, hogy jövő ősszel, 40.000 km, két nyár és két tél után ismét négyévszakosat akarok majd venni. Remélem addigra lesz Quatrac-utód vagy esetleg a Michelin veszi a fáradságot és az én méretemben is hajlandó lesz CrossClimate-et gyártani.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen