Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BaLee

    addikt

    LOGOUT blog

    Érdekes tapasztalattal gazdagodtam tegnap gumisnál. 2 év után elvittem a gumishoz a kocsinkat amin CC2 volt (akkor került fel). Múlt héten hét közepén alacsony nyomást jelzett a szenzor és tényleg 1.5 baron volt az egyik abroncs, felfújtuk, pénteken ismét alacsony volt a nyomás (szintén 1.5 baron volt) felfújtuk 2.5 barra és az az érdekes, hogy tegnap még ugyanannyi volt, nem is találtak sérülést az abroncson szóval ez rejtély.

    Ami érdekesebb, hogy 2 év után nagy gumikalapáccsal kellett leverni az összes kereket a kocsiról, mert rárohadt. Azt mondták nem is értik miért nem fújták be réz spray-el előző helyen, azért gyógyult így össze. Egy defekt esetén esélytelen lettem volna, nem tudtam volna kereket cserélni.

    Megcserélték az oldalakon az abroncsokat, szerencsére a kocsinak nem tűnt fel a csere így nem reklamált a szenzorok miatt. 2 év és 40k km után még nagyon jó állapotban vannak. Profilmélységet nem tudtam megmérni, mert nem találtam a mérőmet de pótlom majd mert én is kíváncsi vagyok rá.

Új hozzászólás Aktív témák