- Bemutatkozott a Redmi 13 4G
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Hirdetés
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
GRID 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ventrue
csendes tag
Üdv!
Remélem a multi jól össze van rakva, mert a career a végére már kezd unalmas lenni.
-
Ventrue
csendes tag
Kereken 24 óra volt simplycdkeys.com-ról a kulcs. Kíváncsi vagyok a multira, sok negatív kommentet lehet olvasni hivatalos fórumon. Remélem a saját tapasztal jobb lesz.
-
Ventrue
csendes tag
válasz Rolly Dy07 #1221 üzenetére
Ha esetleg fut MSI afterburner a háttérben, akkor zárd be. Kezdésnek ennyit tudok mondani.
-
Ventrue
csendes tag
válasz Syrius XIX #1266 üzenetére
Kiválasztod, hogy senkinek, vagy max. haveroknak a hangját halljad, és meg van oldva.
-
Ventrue
csendes tag
válasz Rolly Dy07 #1281 üzenetére
Elméletileg nincsen köze hozzá.
-
Ventrue
csendes tag
Külön garázsod van karrierben, és multiban. Multiban a pénzből, amit szerzel versenyeken, vehetsz újabb autókat, illetve nagy részükhöz el is kell érni egy bizonyos szintet, hogy megvehesd. Továbbá fel lehet tuningolni egy tier-rel feljebb a járgányt. Egyetlen hátulütője, hogy így már a kezdő tier-jén nem tudsz vele versenyezni.
[ Szerkesztve ]
-
Ventrue
csendes tag
-
Ventrue
csendes tag
Nem rossz a játék, és biztos fog javulni a későbbiekben, de nekem hiányoznak a klasszikus pályák, mint spa, nürburgring, stb. Nincs bajom az újakkal, sőt, vannak közöttük kifejezetten jók is, de azért na. Plusz nem értem, hogy driftelve miért lehet gyorsabban bevenni a kanyarokat. Global challengeben nem egyszer hagytam ott a ghost caromat, miután bevágtam az autót keresztbe. Lehet csak billentyűzettel nem éreztem rá a határon autózásra, és kormánnyal más lesz a helyzet, ha otthon leszek, de így elsőre kicsit értetlenül állok a dolgok előtt.
-
Ventrue
csendes tag
Hát, kormánnyal egy fokkal jobb a helyzet. Nekem speciel nincsen bajom az irányítással, a kocsiknak érezhető súlya van, és természetesen kormánnyal precízebben lehet vezetni. Viszont a játék legnagyobb hibája, hogy nem bünteti a játékost, ha kicsúszik az autó feneke. Éles kanyarokat inkább driftelve érdemes bevenni köszönhetően a rövidebb féktávoknak, és annak, hogy gyakorlatilag gyorsabban kijövök a kanyarból, mintha íven mennék. Továbbá tele van a játék olyan hibákkal, amit nem értek 2013-ban. Chat ablak hiánya, time trial hiánya a pályák gyakorlásához, illetve nem lehet választani autót multi eventben, ha nem az első versenytől kapcsolódsz be a játékba, csak hogy párat említsek. Persze ezek nem érdekelnének, ha a játék fizikája nem lenne gyökerestül el****va. Azt hittem, hogy csak billentyűzet miatt tapasztaltam eddig ezt, de sajnos nem.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tiltott a warez minden formája.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen