Hirdetés
- iPhone topik
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
- Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp Kalóz jakuzák Hawaii-on, azaz újabb őrület vár ránk február végétől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz DigitXT #4915 üzenetére
Igen az input lag extra GPU-nként plusz egy frame késés. Feltételezve az AFR feldolgozást, és azt is, hogy a platform tökéletesen ki tudja szolgálni a VGA-kat. Ha a platform sebessége limitált (és általában az), akkor természetesen az input LAG mértéke csökken.
Akadást nem okoz az input lag. A mozgás teljesen folyamatos. Alapvetően mindig van valamekkora lag a játék ténylegesen számolt állása és a monitoron megjelenő kép között. Nyilván te a monitorrol kapod az információt és arra tudsz reagálni, de a gép mindig előrébb tart a képkockák számításában. A GPU-k számának növelésével a számítások gyorsabban történnek, de a jelenetre később tudsz reagálni, mert a képen látható információnál már sokkal előrébb tart a gép. Ez a probléma azért nem kapott még nagyobb figyelmet, mert az észrevehető hatás általában 3 vagy 4 GPU felett jelentkezik, és a platform limit sem játszhat közre, mert akkor eleve limitált lesz a GPU-k kihasználása. Nyilván a körülményeket nagyon nehéz megteremteni, de nem lehetetlen. Persze két GPU-nál még így is észrevehetetlen a dolog. De Quad CF vagy SLI-nél már előfordulhat, hogy fejbe durrantasz egy ellenfelet, de az tovább rohan. Ez annak az eredménye, hogy a monitoron látott információ le van maradva a valós számításokhoz képest, ergó nem találtad el. (persze most vegyük ki a tényezők közül az emberi hiba lehetőségét.)[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! ASUS STRIX GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X videokártya garanciával hibátlan működéssel
- AMD RX 7xxx VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS AKÁR AZONNAL KÉSZPÉNZBEN VAGY UTALÁSSAL - WWW.PCFELVASARLAS.HU
- Zotac RTX 3050 8GB Twin Edge OC
- ELADÓ : EVGA RTX 3070 Ti FTW3 Ultra (08G-P5-3797-KL) videókártya
- Eladó hibátlan EVGA FTW 3 ULTRA 3070TI
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen