Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sárpac

    nagyúr

    válasz DigitXT #4915 üzenetére

    Miért nem veszel miért csak rinyálsz?:DDD

    Alapfesz alatt a maximumon túl!

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz DigitXT #4915 üzenetére

    Igen az input lag extra GPU-nként plusz egy frame késés. Feltételezve az AFR feldolgozást, és azt is, hogy a platform tökéletesen ki tudja szolgálni a VGA-kat. Ha a platform sebessége limitált (és általában az), akkor természetesen az input LAG mértéke csökken.
    Akadást nem okoz az input lag. A mozgás teljesen folyamatos. Alapvetően mindig van valamekkora lag a játék ténylegesen számolt állása és a monitoron megjelenő kép között. Nyilván te a monitorrol kapod az információt és arra tudsz reagálni, de a gép mindig előrébb tart a képkockák számításában. A GPU-k számának növelésével a számítások gyorsabban történnek, de a jelenetre később tudsz reagálni, mert a képen látható információnál már sokkal előrébb tart a gép. Ez a probléma azért nem kapott még nagyobb figyelmet, mert az észrevehető hatás általában 3 vagy 4 GPU felett jelentkezik, és a platform limit sem játszhat közre, mert akkor eleve limitált lesz a GPU-k kihasználása. Nyilván a körülményeket nagyon nehéz megteremteni, de nem lehetetlen. Persze két GPU-nál még így is észrevehetetlen a dolog. De Quad CF vagy SLI-nél már előfordulhat, hogy fejbe durrantasz egy ellenfelet, de az tovább rohan. Ez annak az eredménye, hogy a monitoron látott információ le van maradva a valós számításokhoz képest, ergó nem találtad el. (persze most vegyük ki a tényezők közül az emberi hiba lehetőségét.) :)

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák