Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • yociweb

    újonc

    Sziasztok!

    Csatlakoznék a novemberi "károsultak" köréhez.
    November 20.-án rendeltem EU Express 130$ értékű cuccot, szerencsére biztosítással.
    Tracking státusz a kezdetek óta: 2017-11-21 09:30 Southall, Your parcel is on its way
    December 18-án jeleztem nekik ticketben, hogy ez így nem lesz jó, lejárt a 25 munkanap /sablonválasz/, elengedtem.
    Január 23-án nyitottam új ticketet, hogy mi a helyzet, 62 napja várok. Automata sablonválasz. Kértem valós tracking számot, meg hogy a DPD UK nem tudott segíteni (amúgy nem írtam nekik, minek is.) Belengettem egy paypal full refundot, így már kaptam értelmezhető választ:
    ---
    Gearbest Customer Support At01/24/2018 02:05:11
    Dear XXX,

    Thank you for placing an order with us. We apologize that you have yet to receive your package.
    There has been a slight delay to your delivery. However, we are pleased to inform you that the package is now in your local country and will be delivered to you soon.
    By way of apology kindly accept a refund of 14 USD to your original payment account.

    For PayPal refunds, kindly allow up to 48 hours for the transaction to process and appear in your account.

    If you agree with this, please let me know.

    You may continue to wait for your package, it will be with you shortly.

    We sincerely appreciate your patience and kind support.
    Best wishes
    Genette
    Gearbest Customer Service
    ---
    Abban kérem a segítségeteket, hogy szerintetek meddig várjak a Paypal refund/vitanyitással? Ki lehet futni az időből?

    Szeretném ha lenne valami felmutatható korábbi egyezkedés, hogy biztosan teljes visszatérítéssel szálljak ki. Persze igazából a terméket akarom ennyiért, mert jelentős árelőny van benne. Vannak más kis értékű tracking nélküli rendeléseim is, addig azokat se igazolom vissza, mert ha morcos leszek, mindet vitára viszem :)

  • yociweb

    újonc

    válasz bokenyit #26975 üzenetére

    Az enyém is ezt mutatja, 8 perccel későbbi idővel :-) Lehet, hogy tényleg megindulnak a cuccaink? :Y

    Eközben a ticketben (harmadik körben piszkáltam).
    Gearbest Customer Support At 01/30/2018 02:49:30
    Dear XXX,

    Once again we apologize for any inconvenience caused.
    Your order has been sent out and it is on its way to you now.
    The parcel was shipped out by the DPD.
    Could you please wait 7-10 business days to receive the parcel?
    Hope you will receive the parcel soon.
    You are always welcome to contact us if you have further questions.

    Best wishes
    Genette
    Gearbest Customer Service
    --

    Eddig nem voltak ennyire konkrétak, csak a bullshit jött.

    [ Szerkesztve ]

  • yociweb

    újonc

    válasz anonymus89 #26987 üzenetére

    ez sablon szöveg, ezt kaptam én is, robot küldi. Pár kérdést dobj fel nekik és ügyintézőhöz kerülsz. Elsőre le akarnak rázni, majd később ajánlanak esetleg valami kompenzációt. Én folyamatosan kérdezgetek, hogy valami konkrétumot kapjak, amivel tudok menni - szükség esetén - Paypal-nél majd gyors eredményre. Persze csodák is előfordulhatnak és tényleg elősegít valamit az ügyön a párbeszéd :)

Új hozzászólás Aktív témák