Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tibcsi0407

    félisten

    válasz tibcsi0407 #954 üzenetére

    Érkezett válasz:
    Kedves Tibor ,

    Sajnálattal hallom, hogy többen is így jártak, a probléma ezzel az, hogy mindíg a feladó, a feladó országban tud "nyomozást" indítani, egyszerűen azért, mert ott tudják, hogy milyen csomagolásban, milyen címkével, milyen terméket, milyen szállítólevéllel stb. adta át a futárszolgálatnak.

    Így azt tanácsolom, legyen szíves felkeresni a feladót, aki ezután egy reklamációval keresi meg a holland DPD-t, és az egész kutatás onnan tud elindulni.
    Sajnos amíg a feladó nem jelzi a feladó országban a problémát, addig mi sem tudunk Önnek/ Önöknek segíteni.

    Továbbra is a Gearbestre vagyunk utalva. Szerintem egyszerűen a DPD elhagyta a csomagokat valahogy.

    [ Szerkesztve ]

    https://utdetailing.hu/

Új hozzászólás Aktív témák