Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dusee

    őstag

    hát én nem tudok elmenni ezen a GB supporton, meg kell osztanom veletek is.
    rendeltem egy terméket, nem sokkal rá nyitottak egy ticketet, hogy personal invitation, huge gift stb. (megkaptam én is ezt a review lehetőséget pontokért cserébe)
    beszélgetünk a csajjal(?), kérdezi meg vagyok-e elégedve a rendelésemmel, tud-e segíteni valamiben mielőtt küldi a linkeket.
    válaszoltam, hogy nem kaptam fotót a csomagomról mielőtt feladták (kínai raktár), tehetne valamit az ügy érdekében.
    hatalmas elnézések közepette felajánlott 50 pontot kárpótlásként, elfogadtam.
    utána egy régebbi rendelésemről érdeklődött, megkaptam-e, válaszoltam, hogy nem de lassan itt van szóval no para.
    itt nem válaszolt vagy 3 napig, közben írtam vagy 4 üzenetet, mert megjött a cucc, és jeleztem, hogy nem jó vele valami (ami közben kiderült, hogy jó csak én voltam a balf@sz :D), meg hogy küldhetné már a linkeket mert kellenének a pontok egy vásárlásomnál.
    másnap válaszolt, megint nagy elnézések a kései válaszért, amiért kompenzációként 100 pontot felajánlott, és a "hibás" termékért 50 pontot.
    aztán csak megkaptam a review linkeket, szóval onnan is jönnek majd a pontok.
    tehát kaptam 200 pontot (4$) nagyjából a semmire, szerintem jó fejek :K
    plusz pozitívum, hogy a 12.-én rendelt cuccom (amihez nem csatolták a képet) amit 14.-én adtak fel Belga postával már Mo.-n van :)

Új hozzászólás Aktív témák