- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung kijelző - A vagy S széria kijelzője jobb a szemnek?
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Óriás képernyővel futott be a Mi Max 3
Hirdetés
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomi0703
őstag
Udv!
A 14 napos elallas netes rendelesek eseten mikortol szamit?
A megrendeles datumatol vagy a kiszallitastol? Ugy gondolom a kiszallitastol, de gondoltam rakerdezek. -
Tomi0703
őstag
Üdv!
Eladtam egy Mi 9 SE-t másfél hete. Ma írt az emberünk, hogy megjött a teló még a múlt hét elején, jó is volt működött. Majd egy hét használat után behalt a touchscreen. Ez a hiba, mint ami a videón látszik. Aqua garis a telefon, viszont van rajta kér ütésnyom (persze nem attól halt be az érintő, mert már sokkal korábbi az azütés). 1 2
Itt hirtelen visszakeresve nem olvasok túl jókat az Aqua gariról. Van esély?A vevő persze azt szeretné, hogy azonnal vegyem vissza a telót mert, hogy ő egy téglát vásárolt stb... Kicsit felidegesített. Mondtam neki, hogy első körben az Aqua-val kéne beszélnie.
[ Szerkesztve ]
-
Tomi0703
őstag
válasz LuckyL #21344 üzenetére
Én nem szoktam garit írni. Max ha nincs rá rendes garancia akkor szoktam rá vállalni. Adtam már el pár dolgot itt az aprón, de ilyen még sosem volt.
(#21345) Attix82: Nem volt, gondoltam ott az Aqua gari, az csak többet ér mint az enyém.
Múlt héten hétfőn (03.09) délután vette át egyébként. Azóta nem is írt, hogy megérkezett, működik stb. Csak ma, hogy nem működik az érintő és hogy téglát vett. -
Tomi0703
őstag
-
Tomi0703
őstag
Urak!
Aquanal a Huaweiekre, hogy van a gari?
Az oldalukon azt latom, hogy 1 ev. Az elado akitol vennem a telefont azt mondja, hogy 1 ev az Aquahoz +1 a Huaweihez. HiCare-rol kuldte a kepet, hogy 2 ev garit ir.
Mi az igazsag? -
Tomi0703
őstag
Urak!
Küldöm be a telómat gariztatni a TMX-hez. Írták, hogy nem fontos a teló saját dobozában. De a töltőt meg kábelt is be kell raknom így kézenfekvő lenne, hogy a dobozában küldjem vissza (tudom, hogy kapok majd kiszivacsozott ládát). Vissza fogom kapni a dobozt is? Még nem küldtem így be.
Amúgy a netes felületükön rendeltem a garanciafutárt. Ott töltöttem fel a számlát, stb. De az emailben mégis azt írták, hogy rakjam a teló mellé. Akkor most mivan? Ott írtam le a hibát is, de azért rakjak be nekik egy hibaleírást papíron is?Köszi, előre is.
-
Tomi0703
őstag
válasz Lackooo84 #22402 üzenetére
Beleírtam hibának az akksit is, hátha cserélik. Akksi probléma esetén pedig írják, hogy kell a töltő és a kábel is.
(#22403) Scorp2011: Hát ezt sajnálattal olvasom... Akkor kukázok valami kis dobozt + összeírom, hogy mit küldök be, egy papírra és belerakom nekik. Vagy nem tudom mit kéne.
-
Tomi0703
őstag
válasz #24845312 #22405 üzenetére
Hatalmas +1 amugy a TMX-nek 21.-en vitte el a futar a telot tolem. 22.-en megkaptak, majd meg aznap meg is csinaltak es feladtak. Ma mar hoztak a telefont. Also hangszoro nem mukodott, de mondom akkor mar beleirom az akksit is, mert nincs ugyan baja, de mar nem birja ugy mint uj koraban. Kicsereltek azt is.
-
Tomi0703
őstag
Xiaomi.hu-val akadt gondja valakinek?
Hétfőn jött meg a csomag tőlük amiben 2 Piston Basicnek kellett volna lennie. Csak 1 volt benne. A számlán 2 db van és a futárnak is a 2 db árát fizettem. Írtam nekik rögtön, még hétfőn délután. Videót is küldtem nekik róla (minden csomagbontást videóra veszek). Semmi válasz. Telefonszámot nem találok az oldalukon. -
Tomi0703
őstag
Köszi, közben facen megtaláltam őket. Ott is írtam nekik.
Válasz: Hát azt írta a fazon, hogy nem "eredeti" a videóm és, hogy olyan gyorsan nem lehet feltépni egy borítékot. Tehát kvázi arra gondol, hogy kivettem egy darab sz@ros 2000 ft-os Piston fülest, majd megcsináltam a vidit és elküldtem nekik, hogy csak 1 jött és küldjenek mégegyet.
Ezt a sz@rházi bandát... Ezek azt hiszik, hogy 2000ft-ért szarakodnék velük?Le is írtam neki. Akkor már szépített, meg mondta, hogy sok ilyen jellegű visszaélés van és elővigyázatosak.
Szerk.: Elhajtott, hogy írjak egy másik email címre. De most hirtelen megint írt, magyarázkodott és mondta, hogy küldenek természetesen újat. És elnézésemet kérik.
Pedig az adott emailre már kész a levél de még nem küldtem el. Beraktam amit ez a szerencsétlen írt. Nem küldöm el nekik, de rohadtul felhúzott az ember.[ Szerkesztve ]
-
Tomi0703
őstag
Urak!
Adott egy BF-es eMag rendelésem. Rögzítették, írtam email, hogy lefoglalták, nekem dec 4-ig postázzák. Majd rá egy jó fél napra a rendelés eltűnt a profilomból, mintha nem is létezett volna. Én semmilyen értesítést nem kaptam róla, hogy törölték vagy ilyesmi. Az emailból meg tudtam nyitni a rendelést és ott még látszódott. Rögzített rendelés volt a státusza.
Hívtam őket, azt mondták nem értik miért, de az automata rendszerük törölte a rendelésemet. A csaj visszaaktiválta nekem, de közben az egyik termék elfogyott. Azt mondta kitalálnak valamit, hogy a hiányzó termék helyett valamivel "kárpótolnak".
Azóta semmi hír, ugyanúgy rögzített a rendelés. Ma beszéltem velük és egyből törölte a rendelést az üf szolgálatos, mert:
Belső ellenőrzéseink eredményeként azt tapasztaltuk, hogy megrendelésedet automatikusan, emberi beavatkozás nélkül adtad le. Belső irányelveink szerint cégünk ezt a fajta magatartást nem támogatja.
Különösen nem egy Fekete Péntek alkalmával, amikor mindenkinek szeretnénk egyenlő esélyt biztosítani az aktuális akciókhoz.Leírtam neki, hogy előző nap mindent belepakoltam a kosárba, majd 7 körül rátenyereltem az F5-re és amint indult az oldal, egyből rendeltem.
Erre leírta nekem, hogy háztartásonként 1 darab volt rendelhető.
Visszaírtam, hogy 1 darabot rendeltem mindenből, ráadásul a szabályzat azt írja, hogy 1 ember mindenből csak egyet vehet, szóval nem értem ezt a háztartás dolgot.Rendelésemet nem akarják kiküldeni, semmi kupont vagy utalványt nem ajánlottak fel. Tudok valamit tenni? Fogyasztóvédelem foglalkozna ezzel?
-
Tomi0703
őstag
Emberek!
TMX-el lehet valamit kezdeni? December végén adtam le hozzájuk 2 HTC U11 life-ot. Az egyik egy hónapon belül megjött. A másik viszont azóta is ott van. Emailre nem válaszolnak. 3-szor hívtam őket, mindig azt mondták, hogy külső szervizben van a telefon, szólnak az illetékes kollégának... Kicsit kezdtem unni. Mit lehetne csinálni? Fogyvédelemnek szólni, ők meg megsürgetnék őket?
-
Tomi0703
őstag
válasz Superhun #23118 üzenetére
Csak ugye ket ugyanilyen telot vettem anno. Mind a kettot egyszerre kuldtem vissza. A masiknak a kijelzoje jo volt, a hatlapja jott le annak is, valamint a tolto csatlakozoja volt rossz. Azt 1 honap alatt megcsinaltak, pedig jart az is Lengyelorszagban. Ez mar tobb mint negyed eve naluk van...
Csak most se telefon, se semmi. Hiaba hivogatom oket, mindig ugyanazt mondjak. Emailre nem valaszolnak.[ Szerkesztve ]
-
Tomi0703
őstag
Hali!
Euronicsnál rendeltem egy tévét, üzletbe. Visszaigazoló mail megjött. 2 nap múlva kaptam tőlük egy email, hogy késni fog a tévé, mert nem tudják áruházi készletről kiszolgálni, a központiból fogják küldeni.
Eltelt 1 hét, majd írtak egy email, hogy törlik készlethiány miatt. Azóta már csak 5-6 üzletükben van készleten. Írtam nekik, hogy miért törölték, mikor a szállítás késésről írtak nemrég (ez nálam már visszaigazolásnak minősül).Ezt írja az ÁSZF-ük:
A Felek között a szerződés akkor jön létre, ha a Szolgáltató – az Ügyfél ajánlatának megérkezését visszaigazoló e-mail üzenetet követően - a raktárkészlet ellenőrzése után, a megrendelés teljesíthetőségéről visszaigazolást küld újabb elektronikus üzenetben (e-mail-en) az Ügyfélnek.
Az email amit küldtek, hogy csúszik a szállítás tekinthető visszaigazolásnak, nemde? Ezáltal ki kellene, hogy küldjék. -
Tomi0703
őstag
válasz Lackooo84 #25516 üzenetére
Mar toroltek. Irtam nekik, felvettek panasznak, 1 honapon belul valaszolnak. Ez mar 2 hetes sztori, csak gondoltam rakerdezek, koszi a megerositest.
Az igazsaghoz hozzatartozik, hogy elarazott teverol van szo. De nem irrealisan, hanem a mostani arhoz kepest 55%-kal. De gondolom tudod mirol van szo.[ Szerkesztve ]
-
Tomi0703
őstag
válasz Lackooo84 #25518 üzenetére
Valaszoltak is:
2023. március 23-án: Elektronikus levélben tájékoztattuk rendelés rögzítéséről
• 2023. március 26-án: Elektronikus levél útján jeleztük, miszerint rendelését
központi raktárunkból fogjuk kiszállítani, előreláthatólag 1-2 napot fog igénybe
venni.
• 2023. április 3-án: Elektronikus levélben tájékoztattuk rendelésének törléséről,
készlethiány miatt.
• 2023. április 3-án egy újabb elektronikus levél útján jeleztük, miszerint a
rendelését készlethiány miatt töröltük.Szerintuk jogos a torles, mert a szallitas visszaigazolas szerintuk nem visszaigazolas. Kozponti keszleten persze mar nincs a teve, de vannak meg uzletek ahol van belole keszelten.
Plusz meg megemlitettek az elarazast:
Ha a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül egyes Termékek mellett
felültüntetésre különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert,
általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, feltűnő értékaránytalanságot
is...De most tenyleg? 45%-kal volt kevesebb a teve, mint most. En ezt nem mondanam elarazasnak, inkabb egy erosebb akcionak. Ki hatarozza meg, hogy mi az irrealis ar? Majd a fogyivedelem.
Felajanlottak egyebkent egy 25k-s utalvanyt, de nekem a teve kell... Mondtam, hogy igenyt tartok a tevere, kulonben a fogyasztovedelemhez fordulok. Nem tudom mennyire hatasos mostansag ezzel fenyegetozni.Kivancsi vagyok mi lesz. Eddig mindig annyiban hagytam a dolgokat, de ebbe a tevebe most beleeltem magamat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Corsair VENGEANCE RGB PRO 16GB 3200MHz
- GIGABYTE H310M H
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest