Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KSparrow

    senior tag

    Sziasztok!
    Segítséget szetretnék kérni a telefonos kálváriám megoldásához.

    2019 tavaszán (március-április valahogy) vettem egy Nokia 9-est, gyakorlatilag az első napon, ahogy megjelent itthon. Hivatalos forgalmazónál rendeltem online, Media Markt, 229.000 Ft-ért, saját névre. (Forgalmazó a Bravophone)
    Számla, 2 év garancia, minden szép és jó volt- Már amennyire ez a telefon jó, hiszen illesztési hibás / sorjás volt a széle, a kijelzőbe épített ujjlenyomat-olvasó hol ment, hol nem, a kamera időnként lassabban készítette a képet, vagy ki is fagyott, és nem mentette el a fotót... Sok apró, bosszantó hiba, amik miatt még nem akartam visszavinni. Aztán idén tavasszal kénytelen voltam, mert a kamera elkezdett zizegni- szerintem az AF elromlott, gyanítom, a QI töltőtől (szintén Nokia).
    Kb. két hét múlva visszakaptam, szétszedték, a főpanelt cserélték. Újra elkezdtem használni, majd kb 1 hónap után ismét elromlott a kamera, ugyanazzal a hibajelenséggel. Ez a telefon már nem szerette a BT kihangosítómat a kocsiban (az elsőnek nem volt vele gondja) de a lassú, fagyó kameraszoftver és ismételt egyéb apró hibák mellett már nem írtak fel mindent az átvételkor. Kb. ismét 2 hét, és egy komplett új telefont kaptam, nem szerelték.
    Augusztus 27-től október 2-áig használtam, azóta ismét szervizben van. Kivételesen a kamera nem romlott el hardveresen, de a BT navigálás közben ugyanúgy rendszeresen összeomlott- nem láttam a térképet -ismét panaszkodtak a mikrofonra többen, és az akku itthon, WLAN-on nem bírt ki egy napot.
    Mikor leadtam, ráírták, hogy a sokadik köröm, nem kérek cserét, hanem a pénzt kérem vissza. Mikor elfordultam a pulttól, az alkalmazott, aki átvette, leejtette a pultról a telefont (elméletleg nem lett baja, de akkor is..)

    Ma van 2 hete szervizben, harmadik alkalommal. Érdeklődtem a Media Marktban, még nem kapták vissza a forgalmazó/szerviztől.
    Milyen esélyem van, hogy végre visszakapom a pénzem? Mikor mondhatom jogosan, hogy megrendült a bizalmam a termék iránt, és nem kérek többet belőle? Ez volt a 3. telefonom, már összesen 6 hét volt, hogy a régi telefonomat kell használni (ami még most is jó, megbízható) Cseretelefont természetesen nem kaptam, és a garanciaidőt sem jelezték, hogy hosszabbítanák azzal, amíg nem volt nálam...
    A MMarkt azt javasolta, keressem meg e-mailen a forgalmazót, a garanciajegy sorszámával, IMEI-vel megírva a fenti történetet. Van tippetek, mit írjak még bele, ami fontos lehet, illeve milyen jogszabály-részt nézzek át, mikor kötelesek visszaadni a pénzem?

    Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket!

    Marci

    • Hiba jellege
    • Ha már leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt
    • Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az hányszor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele
    • Használtan vetted-e
    • Fénykép a jótállási jegyről (a személyes adataidat természetesen kitakarhatod rajta)

    Nokia kérdéssel forduljatok hozzám nyugodtan! 808 PV /// Oneplus 8 Pro /// Mobilmementók

  • KSparrow

    senior tag

    válasz Lackooo84 #22391 üzenetére

    Sajnos nem írtuk bele. Már leadtam, aláírtam, és amikor elléptem, utána. De van tanúm, ha az segít valamit...

    Lelkes voltam, és a 7 plusból kiindult jó tapasztalatok alapján nem kellett volna, hogy ennyire rossz legyen.
    Én a MM-nak közöltem a szándékomat, akkor ha most személyesen visszamegyek, balhézhatok náluk? Függetlenül attól, hogy mit mókol a szerviz a háttérben?

    (#22392) asdf_ Az első alaplapcsere 1 éven felül volt, utána a komplett új telefon kb 2 hónapja. De a szerviz, minden eddigi esetben elintézte úgy, hogy Tessék, új imei, a garancia meg megy tovább az eredeti vásárlás időtartamától.

    Nokia kérdéssel forduljatok hozzám nyugodtan! 808 PV /// Oneplus 8 Pro /// Mobilmementók

  • KSparrow

    senior tag

    válasz KSparrow #22393 üzenetére

    Összerendeztem a papírkupacot, amit kaptam hozzá: a pontos időpontok:
    Vásárlás: 2019.04.05.

    1. Szerviz:
    Leadva: 2020.05.20.
    Szerviz beérkezés: 2020.05.29.
    Szerviz visszaküldte: 2020.06.03.
    + 1-2 nap, amíg átvettem.

    1. Szerviz:
    Leadva: 2020.07.18.
    Szerviz beérkezés: 2020.07.28.
    Szerviz visszaküldte: 2020.07.31.
    Már nem bíztam a telefonban, nem akartam használni, rendes használatba szeptemberrel vettem, ésegy hónapot használtam.

    1. Szerviz:
    Leadva: 2020.10.02.
    Azóta nem tudom, mikor ért be, de ezt csak az IVY szerviz jegyzőkönyvön látom majd.

    Nokia kérdéssel forduljatok hozzám nyugodtan! 808 PV /// Oneplus 8 Pro /// Mobilmementók

  • KSparrow

    senior tag

    válasz KSparrow #22390 üzenetére

    Sziasztok,
    Köszönöm a tippeket, segítséget, szerencsére minden rendben volt. 3 hét után bementem érdeklődni, a nem sokkal később jött az e-mail, hogy nem tudták javítani. visszakaptam a pénzt, minden rendben volt

    Nokia kérdéssel forduljatok hozzám nyugodtan! 808 PV /// Oneplus 8 Pro /// Mobilmementók

Új hozzászólás Aktív témák