- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
KSparrow
senior tag
Sziasztok!
Segítséget szetretnék kérni a telefonos kálváriám megoldásához.2019 tavaszán (március-április valahogy) vettem egy Nokia 9-est, gyakorlatilag az első napon, ahogy megjelent itthon. Hivatalos forgalmazónál rendeltem online, Media Markt, 229.000 Ft-ért, saját névre. (Forgalmazó a Bravophone)
Számla, 2 év garancia, minden szép és jó volt- Már amennyire ez a telefon jó, hiszen illesztési hibás / sorjás volt a széle, a kijelzőbe épített ujjlenyomat-olvasó hol ment, hol nem, a kamera időnként lassabban készítette a képet, vagy ki is fagyott, és nem mentette el a fotót... Sok apró, bosszantó hiba, amik miatt még nem akartam visszavinni. Aztán idén tavasszal kénytelen voltam, mert a kamera elkezdett zizegni- szerintem az AF elromlott, gyanítom, a QI töltőtől (szintén Nokia).
Kb. két hét múlva visszakaptam, szétszedték, a főpanelt cserélték. Újra elkezdtem használni, majd kb 1 hónap után ismét elromlott a kamera, ugyanazzal a hibajelenséggel. Ez a telefon már nem szerette a BT kihangosítómat a kocsiban (az elsőnek nem volt vele gondja) de a lassú, fagyó kameraszoftver és ismételt egyéb apró hibák mellett már nem írtak fel mindent az átvételkor. Kb. ismét 2 hét, és egy komplett új telefont kaptam, nem szerelték.
Augusztus 27-től október 2-áig használtam, azóta ismét szervizben van. Kivételesen a kamera nem romlott el hardveresen, de a BT navigálás közben ugyanúgy rendszeresen összeomlott- nem láttam a térképet -ismét panaszkodtak a mikrofonra többen, és az akku itthon, WLAN-on nem bírt ki egy napot.
Mikor leadtam, ráírták, hogy a sokadik köröm, nem kérek cserét, hanem a pénzt kérem vissza. Mikor elfordultam a pulttól, az alkalmazott, aki átvette, leejtette a pultról a telefont (elméletleg nem lett baja, de akkor is..)Ma van 2 hete szervizben, harmadik alkalommal. Érdeklődtem a Media Marktban, még nem kapták vissza a forgalmazó/szerviztől.
Milyen esélyem van, hogy végre visszakapom a pénzem? Mikor mondhatom jogosan, hogy megrendült a bizalmam a termék iránt, és nem kérek többet belőle? Ez volt a 3. telefonom, már összesen 6 hét volt, hogy a régi telefonomat kell használni (ami még most is jó, megbízható) Cseretelefont természetesen nem kaptam, és a garanciaidőt sem jelezték, hogy hosszabbítanák azzal, amíg nem volt nálam...
A MMarkt azt javasolta, keressem meg e-mailen a forgalmazót, a garanciajegy sorszámával, IMEI-vel megírva a fenti történetet. Van tippetek, mit írjak még bele, ami fontos lehet, illeve milyen jogszabály-részt nézzek át, mikor kötelesek visszaadni a pénzem?Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket!
Marci
• Hiba jellege
• Ha már leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt
• Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az hányszor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele
• Használtan vetted-e
• Fénykép a jótállási jegyről (a személyes adataidat természetesen kitakarhatod rajta)Nokia kérdéssel forduljatok hozzám nyugodtan! 808 PV /// Oneplus 8 Pro /// Mobilmementók
-
KSparrow
senior tag
válasz Lackooo84 #22391 üzenetére
Sajnos nem írtuk bele. Már leadtam, aláírtam, és amikor elléptem, utána. De van tanúm, ha az segít valamit...
Lelkes voltam, és a 7 plusból kiindult jó tapasztalatok alapján nem kellett volna, hogy ennyire rossz legyen.
Én a MM-nak közöltem a szándékomat, akkor ha most személyesen visszamegyek, balhézhatok náluk? Függetlenül attól, hogy mit mókol a szerviz a háttérben?(#22392) asdf_ Az első alaplapcsere 1 éven felül volt, utána a komplett új telefon kb 2 hónapja. De a szerviz, minden eddigi esetben elintézte úgy, hogy Tessék, új imei, a garancia meg megy tovább az eredeti vásárlás időtartamától.
Nokia kérdéssel forduljatok hozzám nyugodtan! 808 PV /// Oneplus 8 Pro /// Mobilmementók
-
KSparrow
senior tag
válasz KSparrow #22393 üzenetére
Összerendeztem a papírkupacot, amit kaptam hozzá: a pontos időpontok:
Vásárlás: 2019.04.05.1. Szerviz:
Leadva: 2020.05.20.
Szerviz beérkezés: 2020.05.29.
Szerviz visszaküldte: 2020.06.03.
+ 1-2 nap, amíg átvettem.1. Szerviz:
Leadva: 2020.07.18.
Szerviz beérkezés: 2020.07.28.
Szerviz visszaküldte: 2020.07.31.
Már nem bíztam a telefonban, nem akartam használni, rendes használatba szeptemberrel vettem, ésegy hónapot használtam.1. Szerviz:
Leadva: 2020.10.02.
Azóta nem tudom, mikor ért be, de ezt csak az IVY szerviz jegyzőkönyvön látom majd.Nokia kérdéssel forduljatok hozzám nyugodtan! 808 PV /// Oneplus 8 Pro /// Mobilmementók
-
KSparrow
senior tag
válasz KSparrow #22390 üzenetére
Sziasztok,
Köszönöm a tippeket, segítséget, szerencsére minden rendben volt. 3 hét után bementem érdeklődni, a nem sokkal később jött az e-mail, hogy nem tudták javítani. visszakaptam a pénzt, minden rendben voltNokia kérdéssel forduljatok hozzám nyugodtan! 808 PV /// Oneplus 8 Pro /// Mobilmementók
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bestbuy játékok
- Háztartási gépek
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Dragon Age: Origins
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Óvodások homokozója
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen