- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
Hirdetés
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
appleGjuice
tag
Sziasztok! Az alábbi levelem mennyire állhatja meg a helyét, ha az eladónak elküldöm? Sajnos nem vagyok túl jártas a témában, valamilyen szinten azért utánanéztem. A leírtakat screenshotokkal, fotókkal, videókkal, híváselőzményekkel tudom alátámasztani, ha fogyasztóvédelemre kerül a sor. A választ köszi előre is!
Tisztelt Ügyintéző!
Panaszt kívánok tenni a következő Önöknél vásárolt termékkel kapcsolatban:
[termék]
Az Önöknél vásárolt termék 1 év jótállással rendelkezik. A vásárlás időpontja XXXX.XX.XX volt. A termék működött XXXX.XX.XX-ig, majd a kijelző meghibásodását jeleztem, javítását kértem. Személyesen kellett visszajuttatnom a hibás terméket az üzletbe, mely XXXX.XX.XX-án megtörtént. A javítás XXXX.XX.XX-ig tartott (azaz több, mint 4 hónapig), ami alatt az eladó sokszori telefonbeszélgetés során tett ígérete alapján a javítási idő folyamatosan húzódott engem, a vevőt megtévesztve. Rendszeresen azt a választ kaptam, hogy 1-2 hét múlva telefonáljak, érdeklődjek ismételten, mert különböző ürügy miatt tovább húzódik a javítási folyamat. Az eladó nem ajánlotta a készülék cseréjét, azonban láthatóan nem volt alkalmas annak javítására. Végül XXXX.XX.XX-én visszakaptam a „javított” terméket, melynél az üzletben való személyes átvétel után az otthoni kicsomagolás során tapasztaltam, hogy a doboza vállalhatatlan állapotban van, darabokra van szaggatva, a televízió hátuljáról hiányoznak a csavarok, tehát összességében nem kezelték a terméket megfelelő gonddal, sokkal rosszabb állapotban jutottam hozzá, mint ahogyan azt javításra átadtam. Emellett azt a tájékoztatást kaptam, hogy a televíziót, amit több, mint 4 hónapig nem használtam, mivel javítás alatt állt, ugyanennyi idővel kevesebb jótállással kapom vissza. A televízió látszólag működött, azonban kaptam egy figyelmeztetést az eladótól, hogy tesztelés során párszor kikapcsolt váratlanul a készülék, viszont szerinte nem lesz gond a működéssel. XXXX.XX.XX-án azonban normális használat során a televízió nem használható többet (bekapcsol, majd egyből a kikapcsoló hangot hallatja).
A fent leírtak alapján nem kívánom ismét a terméket saját költségre szállítani, hónapokat várni ismételt „javításra” (miközben a jótállásom fogy, úgy, hogy a készüléket nem is használhatom), még rosszabb állapotban visszakapni, mint ahogy átadtam és ígérgetéseket hallgatni a folyamatos javítási idő eltolásáról, melyre saját költséggel kell hónapokig telefonálnom.
Véleményem szerint ezek a körülmények egyáltalán nem felelnek meg azoknak az eladó felé irányuló elvárásoknak, melyek a weboldaluk vásárlási feltételeiben szerepelnek és a fogyasztó jogait ellehetetlenítik ezzel a bánásmóddal. Ezért kérem, hogy a jótállásban szereplő feltételeknek megfelelően, (mivel a javítást láthatóan nem tudják megfelelő minőségben és időben elvégezni) a hibás készülékem elszállítását és ugyanilyen vagy újabb, új, bontatlan, a magyarországi garanciával rendelkező [termék] készülékre való cseréjét, vagy amennyiben az előbbire az eladónak nincs lehetősége, a szerződéstől való elállást és teljes vételár visszatérítését.
Amennyiben a fenti kérés nem teljesül, a részletesen dokumentált panaszommal a Fogyasztóvédelemhez fordulok.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen