Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bexinho23

    őstag

    Sziasztok! Pár hete indult a kis történetem. Hozzáteszem, a telefon T-mobile-ban vásárolt, húgom összetörte a kijelzőt, apunak ingyen odaadta, cserébe neki kell a kijelzőt cseréltetnie, ami 45 volt jelen esetben, Sony szervizben 80-90 lett volna (ennyi most használtan a Z2 hibátlan állapotban). Mivel igényes weboldallal, szem előtt lévő üzletekkel rendelkezik ez a mobilcég (több plázában is), gondoltuk nem fogunk nagyon mellényúlni... hát rosszul gondoltuk.

    Egyszerűen szánalmas, amit az Allee-s Superphone művel. Ilyet a világ nem b****tt, de komolyan. Kb. 3 hete felvittük a törött kijelzős Z2-őt, pár napon belül már mehettünk is érte. Hazahozták húgomék, aztán észrevettem, hogy világos kijelzőn enyhén pixelhibás a kijelző. Pár nap múlva felvitték a telefont, azonnal elismerték, hogy ez rossz, kicserélik. 1 hét múlva hívták húgomat, hogy lehet érte menni, de a kijelző marad ilyen, mert a Sony márkaszervizben azt mondták, ilyenek a Sony kijelzők (1. kamu). Apu ezt megtudta, felhívta a hivatalos szervizt, ahol természetesen a hibajelenség leírásakor mondták, hogy ez azonnal csere. Viszont nem tudtak semmiféle megkeresésről a Superphone részéről (2. kamu). Mindenesetre apu ígéretet kapott, hogy csütörtökön náluk lesz az új panel, péntekre legkésőbb kész lesz. Apu azért csütörtökön odatelefonált, mire a srác természetesen azt mondta, szombaton lesz biztosra kész, lehet érte menni.
    Mivel Nyíregyházán voltunk húgomékkal, így útba ejtettük estefelé az Allee-t. Első "üzletükbe" srác azt mondta nekünk, nagyon sajnálja, szégyenli magát, de a szervizes srácot elütötte egy autó, nem tudni, hogy most mi van a telefonnal (3. kamu). Mondtuk, a főnökével akarunk beszélni. Egy szinttel felmentünk, és ott várt minket a hülye gyerek. Persze az is makogott össze-vissza, miután pont egy iphone6ost adott el valami baleknak (nehogy garanciáztatnia kelljen szerencsétlennek a jövőben)... A lényeg, hogy ő nem tudott semmiről, de a félórás vitatkozás során a beszélgetésből kiszűrhető volt, hogy dehogynem tud mindenről.
    Nagy ígérgetés után hétfő reggeli hívással ígéretet tett, hogy addigra beszél a szervizessel (mert ugye szervizelés hétvégén nincs. Csak akkor miért ígérték, hogy szombaton már összerakják nekünk a telefont (4. kamu)).
    Na és most jön a csavar... vagyis az előzményeket tekintve nem az. Ma felmentek húgomék, mert hétfőn ígérte a főnök, hogy kedd este kész a telefon. Direkt nem telefonáltak, felmentek. Mondanom sem kell, jött a bullshit a kollégától, hogy nem tudja mi van a hülye gyerekkel, mert 6kor váltania kellett volna (húgomék 8ra mentek fel).
    Most már itthon vannak húgomék, telefon nélkül, többszöri 140 km-es feljárkálásokkal (szerencsére céges autó). Így rengeteg pénzbe van már a telefon, ha nem lenne "ingyenes" a feljárás. Viszont ilyenkor mit lehet tenni? Az asztal felborítása nem segít, attól még a telefon nem lesz ott. Fogy védelmissel fenyegetőzni oké, de a telefon nem lesz ott. Lehet egyáltalán valamilyen szervet odahívni (fogy védelmis), valahogy jelenteni ezt az esetet? Mert jelen pillanatban csak a pénz szórjuk, és a Z2-es mellett még 45ezer is ott van a szerencsétleneknél...

  • bexinho23

    őstag

    válasz optikus #14126 üzenetére

    számodra "ecceru" ennyit írni, de nem ez volt a kérdés. A másik, hogy hol cseréltessek kijelzőt? A Sonynál 2x annyiért, amiből tulajdonképpen már egy kiváló állapotú ugyanolyan készüléket vehetnék? Amúgy nem egy 8.kerületi alagsori GSM boltról beszélünk, bár a minőség ugyanaz.

  • bexinho23

    őstag

    Sziasztok!

    A Nike.com-tól (mobilappból) rendeltem július közepén egy Air Max utcai cipőt. Hollandiából küldték a csomagot és hamar meg is érkezett. Elégedett voltam a termékkel, noha a két cipőn a belső lábrésznél, ahol a talp és felső rész össze van illesztve, a ragasztások nem egyenletesen voltak. Egyiknél masszívan fogott, másiknál kis mozgatásra apró lyukakat láttam. Szerencsére ez a mai napig nem változott.

    Azonban ma először vettem észre, hogy a nagy esős időben, a légtalp belső falán vastag pára jelent meg. Hamar rájöttem, hogy a légtalp falának és a gumitalp találkozásánál (a jobb végénél), egy apró pontban nyomás hatására sziszeg és jön ki a vízpára. Na most ez meglepő számomra, mert nagyon vigyázok rá, pár hetente áttörlöm a cipőt, mosni nem mosom, sportra nem használom, csak munkába járok, tűző napra nem teszem ki száradni, csak a lakásban szárad a cipőknél (nem radiátoron!).

    Biztos vagyok benne, hogy ez garanciás kör lesz, vagy legalábbis szeretném érvényesíteni. Ugyanis egy 120 euros cipőtől nem ezt várná az ember 3 hónapot követően (2020.július végén vettem).

    Tudna valaki segíteni, hogy hivatalos oldalról rendelt Nike termék garanciával kapcsolatban hol tudom felvenni a kapcsolatot az illetékesekkel? Magyar képviselet intézkedik ilyen ügyben? Mi az eljárás? Kinek mi a tapasztalata? Digitális számlám van, meg minden, amit emailben kaptam.

  • bexinho23

    őstag

    Sziasztok!

    EURONICS

    Rendeltem áruházi átvétellel egy Oral-B fogkefefej készletet (8 db) akciós áron 10.400 Ft-ért 2022.04.11-én. Megkaptam az emailt, hogy rögzítették a rendelésemet.

    2022.04.14-én kaptam az emailt, hogy a termék az áruházba történő szállítás alatt van, kérik, várjam meg a következő emailt, ami már az átvétel napjáról fog tájékoztatni.

    2022.04.24-én reggel írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy a rendelésszámom szerint hol tart a folyamat. 2022.04.26-án délután jött az email, hogy törlik a rendelésemet, mert készlethiány miatt nem tudják teljesíteni.

    A probléma viszont az, hogy az emailben lévő termék linkje átirányít az Euronics webshopjára, ahol már 14.990 Ft az ára, ráadásul 23 áruházban jelenleg is kapható.

    Egyszerűen felháborító, hogy egy hazug emailt küldenek 2 hét után. Szerintetek mire tudok hivatkozni? Kinek tudok írni vevői megtévesztés, átvágás ügyében? Az emailt természetesen megírtam az Euronics részére print screen-ekkel tarkítva. :W

  • bexinho23

    őstag

    válasz bexinho23 #24329 üzenetére

    Fejlemény:

    Gondolom meglepődtek, hogy a lerázós emailjüket nem hagytam annyiban. Ma reggel érkezett a válaszuk, hogy ugyanazon az áron ismét rögzítették a megrendelésemet. Tanulság: ne hagyjátok annyiban a dolgokat. Bár bevallom sosem tapasztaltam még ilyet, pedig BF alatt is rendszeresen rendelek online.

    #24330MaxxDamage
    Mindig akciósan veszem, mint ahogy most is úgy rendeltem. 3 havonta szoktam én is cserélni a fejet, így elég sokáig elvagyok egy pack-kal. :) Sajnos, mint ahogy mindennek, ennek is eléggé megugrott az alapára.

    [ Szerkesztve ]

  • bexinho23

    őstag

    Termék garanciás javítása 30 napon túl
    Sziasztok! Egy erollert (segway) küldtem garanciás javításra közvetlenül a gyártóhoz. A termék javításának állapotát egy felületen keresztül tudtam követni. 20. Napon emailben értesített a segway magyar ügyfélszolgálata, hogy motorhibát állapítottak meg, a hibás alkatrészt viszont nem tudják beszerezni, így csere terméket küldenek 04.29.-ig. Amennyiben nem érkezne meg 04.29-ig (szombat), abban az esetben a következő héten visszautalják a vételárat. Mivel nem érkezett semmi szombatig, illetve az utolsó napokban is levélváltásban az ügyfélszolgálat a korábban írt forgatókönyvet írta, így rendeltem egy másik terméket, mert munkába járás miatt szükségem van a rollerre. 05.02. (kedd) dél körül írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy mi a teendőm a sikeres visszatérítés érdekében, amire még nem kaptam választ. Viszont ma láttam a webes felületen, hogy a javítást a mai nappal lezárták, a termék visszaküldésre kerül.
    Ilyen esetben mit tehet a vevő, aki emailes beszélgetés szerint téves információt kapott az ügyfélszolgálattól? Köteles vagyok elfogadni 30 napon túl visszaküldött terméket? Köteles-e a gyártó esetemben visszatéríteni a termék árát így, hogy 30 napon túl küldené a javított terméket?

  • bexinho23

    őstag

    válasz Superhun #25564 üzenetére

    #25562Lackooo84
    #25564Superhun
    #25560Repsol600

    Köszönöm a válaszotokat. A történethez hozzátartozik, hogy a viszonteladót kerestem meg az ügy kezdetén, ők irányítottak a Segwayhez, mondván korábban a gyártó kérte őket, hogy a vevők közvetlenül feléjük (Segway) forduljanak a problémájukkal, mert úgy gyorsabb. S valóban, tényleg gyors volt. 3 nap alatt már fel is vette a UPS a terméket, amit a csehországi szervízközpontba vittek.

    Az ügyben viszont előrelépés történt. Noha a webes szervízfelületen visszaszállítási dátummal, illetve 'sikeres javítással' zárták az ügyet, a Segway ügyfélszolgálata a keddi levelemre reagálva tegnap megírta, hogy a termék a gyártónál marad, a vételár visszatérése érdekében viszont a viszonteladónak kell elküldenem a válaszlevelüket. Ezt követően a viszonteladó fogja felkeresni a Segway munkatársait.

    Remélem a mai napon választ kapok az üzlettől is, hogy mikor fog megtörténni a vételár átutalása. Ugyanis nekik a 30 napot követő 8 napon belül kell teljesíteniük (május 07. vasárnap).

  • bexinho23

    őstag

    válasz bexinho23 #25565 üzenetére

    Választ nem kaptam a viszonteladótól két emailemre se (2 külön emailcímükre írtam). Fura, mert amikor először felvettem velük a kapcsolatot garancia ügyintézés indításával, fél órán belül válaszemailt kaptam, hogy ne őket keressem, hanem a gyártót. Mindenesetre a webes chatfelületükön is rájuk írva pár órán belül egy rövid, kissé sértődöttnek tűnő üzenetet írtak, hogy a vételár visszatérítését megkezdték. Noha 8 napon túl, de megérkezett az összeg a számlámra. Meglehetősen körülményes és zavart volt az egész garanciális ügyintézés, pedig nem egy kis üzletről és nem egy ismeretlen gyártóról van szó. Ha nem vagyok zavaróan rámenős/nyakukra járós, akkor szerintem a mai napig nem zárult volna le az ügy. :U

Új hozzászólás Aktív témák