- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone XS - kerül, amibe kerül
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
UbiForward24 - Érkezik a MONOPOLY
gp Bemutatkozott az ismert társasjáték új digitális változata, amely PC-re fut be az ősz folyamán.
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz carl18 #21976 üzenetére
Hardveraprós tagoktól rizikós a vásárlás, ezért is adják olcsóbban a cuccot, mint a nagyobb hardveres webshopok. Te végfelhasználóként az esetek többségében nem gariztathatsz a gyártóval, csak és kizárólag a nagyker, a nagyker viszont csak kiskerekkel áll szóba. Így ha eltűnik az eladó, akkor bukta van.
-
MaxxDamage
félisten
válasz carl18 #21981 üzenetére
Az b*romság! Olyan nincs...
Vissza küldeném és kp.-t vissza, hacsak nem vetted mélyen ár alatt.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Josi
aktív tag
válasz carl18 #21976 üzenetére
Ha ennyire lényeges a rendes garancia, akkor miért nem boltban vásárolsz?
Ja, mert úgy drágább és még áfa-t is kell fizetni?
Viszont az eladónak nem kellene csúsztatnia a garanciáról.
Úgy vásárolj a hardveraprón, hogy a meghirdetett garancia csak egy kis plusz esetleg, amit lehet nem is tudsz érvényesíteni.
Ha így is megéri vedd meg, ha nem, akkor irány a bolt. Magánszemély használt holmira azt vállal, amit akar.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Josi
aktív tag
válasz carl18 #24468 üzenetére
A 120 ezer ft-os termékre most is 2 év a kötelező jótállás. ha kevesebbet adnak, az a jogszabályba ütközik.
A pótalkatrész kérdést meg megoldják úgy, hogy olyan ára lesz, hogy ne akarj pótalkatrészt venni.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
-
Tikakukac
titán
válasz carl18 #24480 üzenetére
Mindig könnyes szemmel nézem az ilyen optimista és pozitív hsz.-eket a témában.
A valóság sajnos teljesen más, én inkább lottóznék a helyetekben. Jelenleg ott tartunk, hogy a gariidőket már elég magas szintű eszközök sem feltétlen húzzák ki. De a legjobb amikor gariból is már kifut egy hardver és még mindig nincs rá rendes szoftver-firmware
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
#24845312
törölt tag
válasz carl18 #24480 üzenetére
Igen, én is tudnék pár példát hozni, amikor meglepően sokáig (=2 évnél tovább) bírta egy-egy eszközöm, de úgy nagy általánosságban nem ez a jellemző. A gyártóknak nem ez az érdekük, hanem az, hogy az adott termék lehetőleg még bírja ki a garanciális időszakot, de túl sokkal azt ne élje túl. Most utoljára a nyomtatóm pusztult el 1 héttel a garanciaidő lejárta után, mindenféle előjel nélkül (1 egész patront használtam el vele egész élettartama alatt!). Nem hiszek az összeesküvéselméletekben, de már nem az első eszközöm volt (TV, videó, digitális fényképező, laptop, nyomtató, telefon, stb.), ami közvetlenül a garanciaidő lejártát követően ment rögtön tönkre...
[ Szerkesztve ]
-
koby11h
aktív tag
válasz carl18 #24489 üzenetére
Van aki ez nagyban csinálja, pl. Tasnádi Zsolt: http://patina.atw.hu/
Eszméletlen gyűjteménye van, én voltam Nála egy órát, hát van mit nézni!!!
"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
#24845312
törölt tag
válasz carl18 #24489 üzenetére
Szüleimnek egy Videoton kazettásmagnó van a 80-as évekből, hihetetlen, hogy az is mit ki nem bírt/bír jelenleg is. Soha nem volt szétszedve, jelenleg is hibátlanul működik.
Ez a típus:
http://users.atw.hu/patina/radios/vtrm4640/rm4640.htm -
Jester01
veterán
válasz carl18 #25635 üzenetére
mert a termék nem tudja azt amit el elvárnék tőle
Indokolni amúgy nem kell.
Ilyen elállás esetében a vissza küldés díja engem terhel?
Igen.Mennyire nehéz ez a folyamat?
A bolttól függ. Például mennyire kekeckednek olyasmivel, hogy megsérült a termék amíg nálad volt vagy hogy mennyi ideig ülnek a vételár visszautalásán.Jester
-
Jester01
veterán
válasz carl18 #25639 üzenetére
Alzának van magyar átvevőhelye: "A terméket tértivevénnyel küldd vissza a következő címre: Alza.hu, Budapest, 1134 Róbert Károly krt. 54-58. " (mivel van rendes üzletük is).
[ Szerkesztve ]
Jester
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen