- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz #24845312 #22361 üzenetére
pedig egy SSD-n még javítani sincs mit, azonnali cserének kellene lennie.
Nem lehet azonnali csere, mert a kisker nem nyithatja fel a dobozt, nem nézheti meg, hogy , egy kettétört nyákot rakott-e a kedves vevő egy új házba vagy mittudomén. Kisker szemre megvizsgálja, ha okés beveszi, utána leadja a nagykernek, az is szemre megvizsgálja, ha okés beveszi, az viszi tovább a beszállítóhoz, az is szemre megnézi, ha okés átveszi, aztán egyszercsak, mint a répamesénél, a legvégén áll valaki, aki a tudás és annak birtokában van, hogy ki is nyithatja a terméket, na majd Ő dönt arról, hogy mi lesz az SSD-del, és ez az egész majd ugyanígy visszapörög. Amíg az illetékeselvtárs rá nem mondta az áment, addig a közte és közted levő min kettő, max végtelen résztvevőn kivül senki nem vállalja be saját szakállra, hogy csak úgy kicseréli neked a terméket. Nem mellesleg, mivel amit vásároltál, az a kamuzott 3 meg 5 év gari helyett valójában 1+2 és 1+4 év garis volt, így simán lehet, hogy a kisker nem egy zsírújat kap vissza a leadott termék helyett, hanem egy ugyan újat (de akár másik, kurrens típusból!), de olyat, aminek a gariidejének lejárata hozzá van igazítva ahhoz, amikor az eredeti termék garija lejárt volna (nem, az önként vállalt gari ideje alatt nem feltétlenül indul újra a gari csere esetén). Namost ezt sem vállalja be természetesen saját szakállra senki, hogy te elszáguldasz egy zsírúj SSD-vel a leadáskor, a kisker meg visszakap egyet, amin a gyári nyilvántartás szerint még van 9 hónap gari, ezt meg nyilván kenhetné a hajára, mert el nem tudja adni senkinek.
Pontosan ezért van az, hogy leadod, és amikor a TIEDNEK a cseredarabja megérkezik, akkor AZT kapod vissza és nem pedig azonnal egy random zsírúj SSD-t a polcról.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen