Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz luciferc #490 üzenetére

    az a helyzet, hogyha már velem betartatják a szabályokat, akkor én is ''betartatom''...legyen itt szó arról, hogy én vagyok az ügyfél, és egy kereskedővel tartatom be, vagy kereskedő vagyok, és szépen elmagyarázom az ügyfélnek, hogy milyen fogyasztói törnények vonatkoznak rá/rám.
    Szerintem így a korrekt, és úgy gondolom, hogy egy kereskedés így mehet jól és zökkenőmentesen (ha semmi balhé nincs körülötte, és a negatív kritika is minimális - mert ugye olyan nincs, hogy a negatív kritika 0)
    Ha nem nyereségorientáltak, hanem vevőorientáltak lennének a cégek vagy kombinálva a kettőt :), akkor nem kellene ez a sok ''veszekedés'' garanciális probléma ügyintézésekor(főleg amit a multi komplexumoknál kell véghezvinni, hogy normálisan foglalkozzanak a garanciával)


    dany27 - mivel abban az esetben, hogy alkatrészként veszed meg a géped, és magad, vagy valamely sz.tech cég rakja össze, úgy alkatrészekre, és nem konfigra vonatkozik a garancia. A meghibásodot alkatrészt mindig abba a kereskedésbe/boltba kell visszavinnad, ahol vetted, vagy ha van kijelölt szervize, akkor visszaviheted oda is.

    [Szerkesztve]

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák