- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Locus Map (Free és Pro)
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz coolabácsi #27248 üzenetére
Nem értem ha még ki sem küldték miért nem hívtad fel őket, hogy töröljék a rendelést, és ennyi?
The Truth is out there...
-
asdf_
veterán
válasz Lackooo84 #27253 üzenetére
Ellenben nem visszakereshető és nem dokumentált. Azaz amikor be akarnák most hajtani rajtad a csomagküldés díját, akkor nem tudnád bizonyítani, hogy lemondtad. Nyilván nem fognak FMH-t kiadni rád 2e Ft postaköltség miatt, de esetleg felrakhatnak a nem fizető megrendelős nagy közös adatbázisba, ha az adott cég csatlakozva van a rendszerhez, az meg érinthet esetleg kellemetlenül későbbi rendeléseknél.
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
De mit kell visszakeresni, én azt figyelem, és ha nem változik a rendelés státusza max félórán belül, akkor megint hívom őket. Bár ez is csak elméleti, mert ilyen még sosem történt, bármely webshop ügyfélszolgálatával töröltettem rendelést telefonon. Nekik sem érdekük, hogy úgy kiküldjenek valamit, amit tuti nem vesznek át.
The Truth is out there...
-
Tikakukac
titán
válasz Lackooo84 #27255 üzenetére
Telekomnál friss tapasztalat, hogy lazán újra is gyártanak egy SIM karit, ha elbénázták az átvevőt. Tehát futár ki kétszer, végre megértik mi a gond és a metódus az, hogy vissza oda, megsemmisítés, újragyártás, jó címmel küldés és aztán mindenki happy.
Ez a héten történt. Egy szerencsétlen nevet nem tudtak átírni a rendszerben
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
coolabácsi
tag
válasz Lackooo84 #27253 üzenetére
Kinek mi az az egyszerűbb,gyorsabb és ésszerűbb..Nekem az e-mail volt az,mindig azt választom, nem vagyunk egyformák.Ráadásul az ASZF-ben is nyilatkozat kitöltését írja elő.Próbáltam helyesen eljárni. Mondjuk ha hamarabb olvasom az értékeléseket akkor messziről kerülöm őket.
Egyébként mikor küldték az értesítőt a csomagfeladásról, rájuk írtam megint , válasz persze most sem jött. De úgy néz ki, hogy a csomag sem fog megérkezni, nem él a nyomkövetés, meg ide is kellett volna már érnie.
-
szkury
tag
Sziasztok!
Bocs, de kerestem itt és egyelőre nem találtam leírásfélét WD SSD gariztatással kapcsolatban a WD céggel.
Egy kis segítséget kérnék ez ügyben.
A WD honlapján regisztráltam és az SSD is megkapta a garis visszaigazolást.
Kaptam a küldéshez RMA-t ha jól olvastam és Csehországba kell küldenem.
Sajna gyenge vagyok angolból ezért kérnék segítséget a küldéssel kapcsolatban aki már küldött ki nekik.
Kiválasztok egy megbízható, de "olcsó futárcéget"...
Előre is nagyon köszönöm!!!Az élet egy olyan dolog amiből élve nem tudsz kikerülni! Mindenkinek van egy málna!
-
Lackooo84
nagyúr
-
szkury
tag
válasz Lackooo84 #27259 üzenetére
Köszi!
Igazából az érdekelne, hogy mit kell esetleg beleraknom a csomagba a termék mellé és kell vmiféle plussz kisérőlevél esetleg?
Küldtek egy kinyomtatható cimkét, de ezen még a termék azonosítás is rajta van.
Ezt gondolom a csomagra kellene raknom.Az élet egy olyan dolog amiből élve nem tudsz kikerülni! Mindenkinek van egy málna!
-
FunPro
senior tag
válasz Lackooo84 #27255 üzenetére
Teljesen friss sztori, még én sem tudom, mi lesz a vége. Így még soha nem jártunk, valamelyest hülyének is érzem magam a dolog miatt.
Nemrég volt unokaöcsém szülinapja, elhatároztuk, hogy kap egy új telefont. 10 éves, nem kell neki erőmű, elég lesz a legolcsóbb olyan telefon, ami azért hosszútávon használható. Kinéztem neki egy xiaomit árukeresőn. 8 giga ram, 49.000 forint. Kell ennél több? Nem volt gyanúsan olcsó, mert több bolt is adta ilyen ár környékén. Na én, mint hülye fogyasztó beugrottam a csalinak, még az olcsóbbnál is olcsóbban akartam megúszni, kiválasztottam a legolcsóbb helyet. mobilife.hu.
Utólag megnézve az oldal is egy humbug. Voltak intő jelek, de azért még nem szólalt meg a fejemben a vészharang. Van elérhetőség, ÁSZF kitöltve, cég feltüntetve, és mégiscsak árukeresőről szabadultam oda az oldalra. Cégjegyzékben megnéztem, létező cég. Árukeresőn az utolsó két vélemény pozitív, a bolt pontértéke nem tökéletes, de ennyi elég volt, hogy ne olvassam el a maradék 200 véleményt. Hogy én milyen hülye voltam!
Az oldalon csak előreutalással lehet fizetni, nincs bankkártya. Igazából ilyennel is találkoztam normális oldalon, elutaltuk a pénzt (nővérem intézte a rendelést). Az oldalon oda volt írva kb. mikorra szállítják és hogy mekkora raktárkészlet van a telefonokból. Mint utólag kiderült, ez mind kamu!
6-án, hétfőn lett megrendelve a telefon. Csütörtökön már kezdett gyanús lenni a dolog, hogy nincs mozgolódás az ügyben. Akkor kezdtem tüzetesebben utánaolvasni a cégnek. Árukeresőn egy csomó negatív vélemény, a cég lehet hogy létezik, de már kapott néhány megrovást. Még aznap írtunk a boltnak. Pénteken jött is a válasz, hogy elnézést kérnek, megcsúsztak a szállítással, blablabla, majd csak jövőhéten küldik a telefont. Miután aznap már tisztában voltam a cég mivoltával, rögtön vissza is írtam, szépen idézve az ÁSZF-ből, hogy akkor én most elállnék a vásárlástól, küldjék vissza a pénzünk.
Erre semmit nem reagáltak. Kövi hét (azaz múlthét) kedden nővérem felhívta őket. Sok ember azt írta már ez is lehetetlen, de nekünk sikerült!
Akkor hebegett-habogott neki a diszpécser valamit az elállásról. Arra a napra vége is a sztorinak. Csütörtökön jön az email, hogy akkor ők feladták a telefont. Még akkor visszaírtam, hogy az remek, de én amúgy 10-én elálltam a rendeléstől.
Pénteken nővérem megint felhívta őket, azt mondta a diszpécser, hogy a kolléga "tegnap záráskor" vitte el a postára a csomagot. Aki amúgy nem tudjuk ki lehet, mert hivatalosan a cég egyszemélyes, mégis kapásból van egy diszpécserük és egy kolléga, aki viszi a csomagot...Pénteken jött a postától email, hogy csomagot adtak fel nekünk...pénteken. Előző nap zárás, mi?
Most ott tartunk, hogy várjuk a postást, hogy mit küldtek. Unokaöcsémnek vettünk máshonnan telefont, igazából bármit is küldtek, arra már nem lenne szükségünk. De ezek után nem merjük azt megcsinálni, hogy nem vesszük át a csomit, mert akkor fixen nincs se pénz se semmi. Az is meglepő, hogy egyáltalán küldtek valamit! Azt már mondanom sem kell, hogy a telefonon fixen nem lesz garancia, mert a csomagot is magánszemélyként adta fel.
Hatóságokhoz fordulni fölösleges, mert így még azt se mondhatom, hogy át lettem verve. Cégbíróság vagy hasonló szerv lehet foglalkozna vele, de ekkora összegért nincs kedvem hetekig-hónapokig-évekig balhézni. Ha használható telefon jön, legalább nem lett 100% bukó.
Szóval nem olyan biztos, hogy fixen könnyebb elállni egy megrendeléstől telefonon. Látjátok, valahol nem is lehet elállni!
U.I.:
Írtam az árukeresőnek is, hogy a körmükre kéne nézni, de még azóta is az oldalon vannak. Amint lezajlott a kálvária, azért megírom nekik is így szépen az eseményláncot, és azt, hogy köszi a "bűnrészességet". Így még soha nem jártam, pedig már rendeltem egy pár extrém helyről.I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
addikt
válasz FunPro #27262 üzenetére
Nagyon sajnálom hogy ilyen történetbe szaladtál bele. Kíváncsian várjuk a folytatást, hogy mit fogsz kapni a csomagban Az arukereso értékelésik több mint 30%-a 1-2csillagos, azért ehhez tehetség kell a cég részéről
[ Szerkesztve ]
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
FunPro
senior tag
válasz Angie™ #27263 üzenetére
A legnagyobb tehetség ahhoz kell szerintem, hogy még nem csukták le a tulajt.
Annyi kérdőjel van körülöttük, hogy az hihetetlen. Egy éve vannak a piacon, bár állítólag volt előd kamu oldal is. Hogy tudnak ennyi emberrel szórakozni?
Sokan azt írják, hogy megkapták a megrendelt terméket, csak más színben. Ezt vajon hogy csinálja? Mert ha a telefon ténylegesen a birtokában van, akkor fölöslegesen szívatja a megrendelőt. Ha nincs a birtokában, honnan szerez be hirtelen egy megfelelő készüléket?Márpedig biztos nincs a birtokában az árú. Én arra tippelnék, hogy abból a pénzből szerzi be valahonnan, amit elutalnak neki. És azért nincs visszafizetés, mert már pénz sincs.
Ha sikerül átvenni a csomagot (remélhetőleg kedden), megírom, hogy mit küldött az emberünk.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
jeni
félisten
válasz FunPro #27262 üzenetére
Nagy eséllyel megkapod a rendelt telót,feltehetőleg újat,de az biztos,hogy nem gyári garis lesz hanem bolti,vagy feladói garis. Magyarán ha elromlik neki kell vissza küldened majd.
Ha nem veszed át akkor elvileg a pénzt vissza kapod később nem időben,de a feladási költséget bukod tutira. -
yericho800
aktív tag
Sziasztok
Lenne egy zalman 1000w platinum zm1000-ARX(EU) 80 plus tápegység
Ahol lett véve itthon bolt annak annyi(árukháza. Com) Számla sincs, semmi. Csak egy rendelés leadás Vissza igazolás.
Viszont 2025.11.18 gyártói garis 2018 vétel.
Kérdés ezt lehet gariztatni? Venti csapágyas lett meg erős coil wine valamelyik kondi gatya.[ Szerkesztve ]
R7 3800x 4,5ghz -32gb tridentz neo 3600mhz - asrock phantom 6800xt
-
Tikakukac
titán
válasz yericho800 #27267 üzenetére
Ha semmi sincs hozzá, az gyártói oldalról nagyon max SN-re lehet garis, amit meg megírsz nekik és megmondják. Ha mákod van menni fog saját költségedre, ha nem, akkor ez van.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
jeni
félisten
válasz yericho800 #27267 üzenetére
Emailok közt nézd meg.
Nekem is onnan van egy Predator KIT 2x8gb rendelve,véve. Számlát emailban kaptam/kaptad meg.
A gond,hogy az egy raktári cég,komolytalan háttérrel.
Ha törölve lett akkor kicsit necces,mert nem tudni az a bolt honnan szerezte be? SN/: meg lehet próbálni.
Így írj a gyártónak a support felületén. -
FunPro
senior tag
Igazad lett! Csodák-csodájára tényleg a megrendelt hardverrel rendelkező telefon érkezett. Egyedül a szín nem stimmel, de jelen helyzetben ez legyen a legkevesebb gond. A csomaggal kapcsolatban az mpl tölti fel lassan a csomagkövetési adatokat, végül mégiscsak üzleti csomagként jött.
Leellenőriztem amit letudtam, ránézésre egy makulátlan új telefon. Egyedül ami furcsa, hogy a telefonon levő matrica (IMEI szám) elég ferdén lett felragasztva. Tudjuk be annak, hogy emberek ragasztják, nem gép.
A garanciát úgy veszem, hogy nincs rajta. Még ha az emberünk le is tudná gariztatni, ilyen menedzsmenttel szerintem minimum egy hónapig tartana az ügyintézés, addig pedig úgy sem lehet el az ember telefon nélkül. Feltéve, ha egyáltalán reagálnának a megkeresésre.
Nagyon pofátlan egy ember lehet a "cégvezető", és úgy tűnik én még jól jártam, hogy kaptam egy telefont elállás helyett. Más még idáig sem jut. Kerüljétek a mobilife-ot!
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
jeni
félisten
válasz FunPro #27272 üzenetére
Az nem jelent semmit elsőre a matrica. Lehúzható már simán. Felújitott esetén az szerintem látszódnak a beavatkozások.
Nézd meg az aksi üzem idejét.
Esetleg ha aktiválás idejét is le lehetne követni.
A szín eltérés nem tudom mennyire lenne elfogadható? A dobozán is azonos szín jelölés van megadva?
Felbontatlan volt?[ Szerkesztve ]
-
FunPro
senior tag
Xiaomi telefonról van szó. Ezen az oldalon le lehet ellenőrizni a telefont. Az IMEI szám megegyezik a matricán, a dobozon és a telefonban is. A telefon színe megegyezik a számmal és a dobozra írtakkal is.
Amivel még átszokták vágni az embereket, hogy nem hivatalos rendszer van a telefonon. Ezen az is stimmel. A doboz nem tűnt bontottnak, úgyhogy én 99%-ban újnak mondanám. Ha nem új, akkor elég profin csinálták.
A színben való eltérés inkább csak magára a megrendelésre vonatkozik. Zöldet rendeltünk, feketét kaptunk. Az árukereső alapján ezzel nagyjából mindenki így van, ezért nem tudom, hogy és honnan szerezheti be a telefonokat.
Nekem az lenne a tippem, hogy valamilyen külföldi oldallal össze van kötve az ő oldala, ez határozza meg az árat. Aztán amikor valaki rendel tőle és előre kifizeti, akkor az eladónk megrendeli a legolcsóbb elérhető opciót a vásárló pénzén. És ezért lehet ekkora várakozási idő, mert neki is meg kell várnia, amíg megjön az árú külföldről.
Ha ügyesen és okosan csinálná, normálisan kommunikálna, nem lenne itt semmi probléma.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
BB9000
senior tag
válasz FunPro #27274 üzenetére
Én is néztem ezt az oldalt, mert ingyen szállítással hirdeti a termékeket és úgy alakítja az árakat, hogy mindig az övé legyen a legolcsóbb. Az előreutalásba én már nem ugrok be, inkább magam megyek be érte és átvételkor fizetek. Így a személyes átvétel 850 Ft, de legalább nem kell aggódnom, hogy nem kapok semmit, vagy nem azt kapom, amit rendeltem. Én tőlük rendeltem meg egy Samsung tabletet éppen ma, bízva abban, hogy nem romlik el és ha mégis, akkor pedig a gyártó (Samsung) szervizében a számlával meg tudom majd javíttatni gariban.
-
FunPro
senior tag
válasz BB9000 #27275 üzenetére
Én tényleg csak azt tudom mondani, hogy senki ne üzleteljen velük.
Lehet szerencséd, elképzelhető, hogy kapsz majd készüléket. Viszont, ha úgy jársz mint a többség, akkor emberünk cseszik bármit is mondani, és hetekig nem fog jelentkezni.
A garanciában nem reménykednék. Árukereső alapján volt olyan delikvens, aki megpróbálta legariztatni a terméket és neki azt mondták, hogy nem hivatalos viszonteladó, nincs garancia. Ilyen link emberekkel meg biztos nem gariztatnék semmit.
Őszintén mondom jobban jársz, ha aprón vagy marketplacen nézel valami használt tabletet, amin még él a garancia. Persze, ha tényleg tudsz olyan mentalitással hozzá állni, hogyha két hét múlva bedöglik akkor bedöglött, akkor akár jó is lehet ez a webshop.
[ Szerkesztve ]
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
BB9000
senior tag
válasz FunPro #27276 üzenetére
Én is pórul jártam velük. A Budapesti átvételi pontra rendeltem a terméket, de feladták postán. Írtam nekik email-t hogy nem véletlenül rendeltem személyes átvétellel. Választ nem küldtek, de a postától már kaptam e-mail-t hogy üzleti csomagom érkezik.
Státusza: Felvétel: A küldeményt a feladó előrejelezte, az átadást követően megkezdjük a feldolgozást.
Még megpróbálkozok a telefonos ügyfélszolgálatukkal is, hátha sikerül elérni őket.
Szerk: Sajnos nem veszik fel a mobilt, de még kicsöng! Az ÁK-n az általam megvásárolni tervezett tabletet már nem kínálják és más terméknél se látom a logójukat már.[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz Jester01 #27279 üzenetére
gyakran későn viszik be a rendszerbe,postánál ,csomagküldő cégnél ez van,hogy már rég fel lett adva de még mindig az előrejelzés van.
a Foxpostnál és az MPL postánál órákig van,hogy még a feladó előrejelezte státusz van.
egy ilyen kis bolt, kis webáruház ha van valami eladó,hirdetett portékája azt igyekszik már gyorsan feladni,hogy pénzéhez jusson.
a lényeg,hogy sikeres legyen a biznisze a BB9000 részére annak ellenére,hogy személyesen szerette volna átvenni a boltban. -
FunPro
senior tag
válasz BB9000 #27277 üzenetére
Meg lennék lepve, ha az az ember bérelne olyan helyet, ahova be lehetne menni személyesen átvenni bármit.
Én tényleg nem értem, miért jó ez neki. Egyébként, telefont csak délelőtt fogadnak, olyan fél 11-kor. Ha szerencséd van. Valami tök random számról kell hívni, és talán felveszi a kiscsaj, akivel egyébként nem mennél semmire.
Nekünk az elállásra azt mondta, hogyha nem kell a termék, adjuk el. Abból előbb lesz pénzünk.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
BB9000
senior tag
válasz FunPro #27281 üzenetére
Kell az a tablet, de nem fogom átvenni a csomagot. Elsősorban azért, mert csak a kifizetése után tudnék meggyőződni arról, hogy tényleg az van-e a csomagban, amit megrendeltem. A tapasztalatok alapján 50%-nál nagyobb az esélye, hogy nem az lesz benne, vagy nem új, vagy eleve hibás termék.
Másodsorban, mert nem házhozszállítással rendeltem. Harmadsorban meg azért, mivel napközben nem vagyok az adott címen. MPL -lel küldte el, ami a lehető legrosszabb, az összes hazai futárszolgálat közül.
Az eset további szépsége, hogy az oldalon úgy hirdeti, hogy a házhozszállítás ingyenes, a személyes átvétel 850 Ft. Nekem úgy küldte ki, hogy rászámolta a személyes átvétel 850 Ft-ját is. Látom az MPL-es levélben az utánvét összegét. Ez is egy "kedvesség" részéről, de ettől még átvenném, ha a fenti három ellenérv nem lenne. -
jeni
félisten
válasz FunPro #27281 üzenetére
BB9000
Ne vedd át!!!!!
Menjen vissza azzal,hogy a címzett nem vette át értesítéssel!
Nekünk az elállásra azt mondta, hogyha nem kell a termék, adjuk el. Abból előbb lesz pénzünk.
Netes vásárlásra 14 napon belül
Egyértelmű kik is ők egyáltalán és hogyan kezelik a dolgot.
Hajajj!
mobilife.hu
[link]
[ Szerkesztve ]
-
run4fun
tag
Sziasztok!
Újépítésű házunkba szereltettünk minden ablakra zsaluziát nagy értékben tavaly szeptemberben. 2 hónapja az egyik ablakon ferdén csukódik a rendszer. Telefonon jelentettük a kapcsolattartónknak. Több hét oda-vissza telefonálgatás (cse**egetés) után 2 hete azt az infót kaptuk, hogy egy szalag csere kell, amihez megrendelték a szalagot és max 2 héten belül megérkezik. Ma felhívtuk őket, azt mondták még nem érkezett meg a szalag, de szólnak, ha megvan (eddig se szóltak semmiről, mindig mi telefonáltunk). Plusz hozzátették azt is, hogy lassan megy, de legyünk hálásak, mert sok zsaluziás cég az ilyen problémát nem is javítja mivel nem megállapítható, hogy garanciális probléma-e (lehet akkor ment szét a kábel, amikor feleségem takarította stb.)
Az egészben az a bosszantó, hogy több milliós tételről van szó és ennyi szívás van vele, míg a 10000 ft-os lámpacsere lezajlott 3 nap alatt.
Én már rég belengettem volna a Békéltető testületet (ahogy korábban Aquanál is sikeresen zárult a dolog a segítségükkel), feleségem türelemre int.
Mit gondoltok?Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz run4fun #27284 üzenetére
5-ből 5 hasonló sztorim az lett, hogy vigyem perre. Most épp az összes lábazati kövezés van a földön, mikor direkt mondtam, hogy hideg van, ne rakják már fel, mert nem marad majd rajta. Felrakták, mind lejött jóformán, ez volt 2 éve, hetente futunk össze a vállalkozóval, mindig van egy ígéret.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Topikgazda
válasz run4fun #27284 üzenetére
"sok zsaluziás cég az ilyen problémát nem is javítja mivel nem megállapítható, hogy garanciális probléma-e"
Nagyon egyszerű a dolog. Csak akkor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy a hiba a nem rendeltetésszerű használat következménye. Ha ezt nem tudja kétséget kizáróan bizonyítani, akkor az ellenkezőjét kell feltételezni, azaz jótállásra kötelezett a vállalkozás. Fordulj nyugodtan a békéltetőkhöz, ha elfogy a türelmetek, sztem sima liba lenne egy ilyen ügy.
-
allein
addikt
Sziasztok. Zsír új iPhone készülék mellé eMAG számla másolatot kaptam. Ha bármi gond lenne, tudom gariztatni? Nem is az én nevemen van a számla, nem tudom ennek van-e jelentősége.
.[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein
-
jeni
félisten
válasz allein #27287 üzenetére
hello
nincs jelentősége,talán annyiban,hogy ha a gari jegy nincs meg neked akkor azt a valós tulaj kaphatja meg. felbontott,használt telót vettél valahogy?
a folyószámlát illetően ezt nem tudom,mert az Alza boltnak az a felfogása,hogy annak utalják vissza az összeget ha nem készpénzben lett kifizetve korábban akinek e nevére van kiállítva a számla.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- Asus Prime X570 PRO
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs