Hirdetés
-
Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
ma A külső panel faltól falig ér, a 4800 mAh-s telephez pedig 66 wattos töltésteljesítmény társul.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
gp A friss trailer mellett megkaptuk végre az új kiadás megjelenési dátumát is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
András1977
újonc
Sziasztok!
Az alábbi gépről tudnátok véleményt írni:Asus ROG Strix GL503VM Scar Edition
15.6” Full HD LED Matt IPS 120Hz (1920x1080)
Intel i7-7700HQ 3.8Ghz (6MB) 2.8Ghz-3.8Ghz TurboBoost
RAM 16GB DDR4 (2400Mhz) Bővíthető
SSD 128GB M.2 2280 + HDD 1TB (1000GB)
Nvidia GTX1060 6GB Dedikált GDDR5 VR ReadyFiamnak keresek olyan gépet amin lehet akadás mentesen streamelni a mai játékokat(Fortnite stb.), és nem melegszik túl a szerkezet.... és legalább 2-3 évet működik remélhetően. Válaszokat előre is köszönöm!
-
Ferelson
tag
Sziasztok!
Olyan ügyben szeretnék segítséget kérni, hogy a jelenleg laptopomban lévő 8 GB RAM-ot szeretném bővíteni. Samsung M471A1K43CB1-CRC típusú van benne. Na most a sebesség, illetve az időzítésen kívül mi az a fontos kritérium (ha van még más is) amit figyelembe kell vennem?
Válaszokat előre is köszönöm!Ipad Pro 2018, Iphone X, Airpods, ASUS ROG STRIX GL503VD
-
gergovass_
csendes tag
Sziasztok!
Dell G5 laptopról [link] szeretnék véleményt kérni. Azt már tudom, hogy a gamer laptopok alsó fele inkább, de mennyire megbízható, megéri-e az árát, illetve ha nem, akkor milyen más alternatívák jöhetnek szóba ebben az árkategóriában?
Köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz gergovass_ #30656 üzenetére
Eddig még csak jókat hallottam róla, de egyébiránt nem én vagyok a mérvadó.
-
echterion
nagyúr
válasz András1977 #30653 üzenetére
Hát ez sajna túl fog melegedni. Mekkora a kereted rá? 15" vagy 17"? Hazai vagy lehet külföldi is?
**********
-
Chaser
titán
válasz Ferelson #30654 üzenetére
A chipkiosztas stimmeljen meg, eddigi tapasztalatom az, ha az is rendben van, 99% h gond nelkul mukodik ket kulon gyarto modulja, ugyanakkor arra is lattam peldat, h ket teljesen egyforma modul nem ment egy gepben, kulon-kulon masik gepben es mas gyarto moduljaval is mukodtek
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
echterion
nagyúr
válasz András1977 #30660 üzenetére
Csak annyit, hogy rendelnél-e külföldi webshopból, vagy csak magyarországi bolt játszik.
**********
-
Darth_Revan
veterán
válasz András1977 #30660 üzenetére
-
echterion
nagyúr
válasz András1977 #30663 üzenetére
Ez? Vagy amit Revan linkelt, mindkettőről olvashatsz itt a fórumon is.
**********
-
addikt
Sziasztok!
Ma estefele visszautalták a pénzemet. Rendeltem ismét egy majdnem ugyanolyat csak jobbat. Jobb fényerő minusz usb 3, de az usb port nekem úgysem kell. És persze így jóval olcsóbb. De ha holnap felhívnak hogy.....addig nem fizetek, amíg nem látom.
Lenovo L27q[ Szerkesztve ]
Clevo P751TM1 i9-9900K, DDR4 96GB 3200Mhz, 1TB M.2 Sata + 2TB M.2 NVME, 2TB HDD, Nvidia Geforce Zotac Trinity 4080 Super (desktop 320W)
-
őstag
Van itt valaki, aki ASUS szervizest ismer, avagy jártas a témában?
Konkrétan egy méregdrága ASUS ROG gép S/N alapján még garanciális. Hivatalos számlával vettem mint használt gép. Plomba sértetlen, bontatlan. Nehezen indul a gép, kb. kell neki 10-20 startolási próbálkozás, mire elindul, viszont akkor stabil. Viszonteladó javasolta, hogy küldjem a legközelebbi ASUS szervizbe. Ez a német g.ci cég nem említette, hogy korábban svájci ASUS szerviznél már járt, rajta volt a plomba, a weboldaluk alapján S/N-t beírva láttam, hogy volt RMA száma (=javítási Repair szám).
Futár elvitte, csatoltam a számlát, eredeti dobozában vitték el, jól csomagoltam.
Ma kapom a választ, hogy nem garanciális, s perkáljak kb 60.000Ft-ot alaplapra+munkadíjra. Ha nem kérem, akkor bevizsgálási díj+futárdíj 20.000Ft.
Életemben először basztak így fel. A válasz emailben kb. 10 fuck-ot írtam, beletéve a német g..it, meg.a f@sz svájci ASUS szervizt.
EU fogyasztóvédelemre hivatkoztam, hogy ha egyszer az ügyféldzolgálatos azz böfögi nekem, hogy garanciális, akkor utána milyen jogon akarnak legombolni?
Életem legdurvább emailje, jó olvasást.
Lehet kritizálni a stílusomért, de én mindig korrekt vagyok.
Ha velem nem korrektek, legszívesebben kitépném a másik baszkolódó himbilimbijét.Első emailt nem teszem be, mivel lengyelül van. Megkérdeztem, hogy mi a baja a gépnek.
Email:
Szanowny Kliencie / Dear Customer
W urządzeniu uszkodzona jest płyta główna. / Mainboard in the device is damaged.
Proszę przekazać decyzję poprzez system napraw odpłatnych, na stronie asus-europe.eu. / Please, send the decision through the paid repairs system on asus-europe.eu.
Válaszom:
In the following words you will be hearing not nice words from me!!Communictation will be in English, because if I have to, I will take the case to the European Union to the department of Consumer rights
So FUCKING wait a second!
This computer is UNDER a fucking warranty. How dare you charge me any kind of costs?
I was also not informed at all about your fucking procedure.In the past I have been buying so fucking many ASUS ROG computers. They are fucking not cheap.
You have 2 options.
- You will repair the machine, because this is under international warranty.
- You will be facing against the consumer law's rights.I will fucking not paying you anything.
I have also fucking bought another ASUS ROG G20, just in order to put the fucking faulty machine into a fucking safe way.Please put all your managers into this e-mail, because I talking fucking ... very ... seriously!
Lehet röhögni, sírni, megmomdani nekem a frankót, hogy mekkora tahó vagyok.
Legrosszabb esetben visszaküldöm németbe, ods 1év garanciát ígértek.Jó éjt!
A bájos és ártatlan kis vöröskeHa válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
Helltak
őstag
Sziasztok!
Tanácsot/véleményeket szeretném kérni két laptoppal kapcsolatban:
Egyik kiszemelt, Acer G5-793, másik egy kompaktabb, Msi Ge63.
Sok tesztet meg YouTube review-ot néztem meg, de örömmel venném tőletek is a tapasztalatokat.
Szívesen fogadok, más gép ajánlást is!
Mindenképp itthon venném, nagy valószínűséggel, részletre..Előre is köszönöm!
Üdv
[ Szerkesztve ]
Oneplus 12 Green
-
nimmrody
tag
válasz Helltak #30671 üzenetére
KillHates urat kerdezd nala megfordult jo par komoly gep mar.
Pocoknak is MSI van, nekem is. (GS63 Stealth 8RE))
Oszinten mondom eleinte foscsiztam ettol a merettol.. konkretan 5-6 darab 100 forintos erme vastagsaga.. a kaszni.. de ha okosan beallitod szepen muzsikal.
Ujra pasztaztattam. Konkretan 2 hetet szivtam vele a vegen a legjobbnak lattam kikapcsolni a Turbot. Igy is akadasmentesen megy a jatek es nem megy 65-68 fok fole a proci homerseklete. (Battlefield 5 Multi) Jelenleg igy hasznalom. Hosszabb tavra terveznek vele..
Turboval, undervolt nelkul felejtos. 85-95c konkretan forro az egesz... meg az ssd is atforrosodik 30 perc utan 80 koruli ertekre..
Turboval, + Undervolt, 75-85c (igy mar ok)
+ notebook huto ala..
Vid kartya hutese tokeletes. Fuggetlenul a beallitasoktol az nem megy 80 fole soha. Ez a vege.
-
nagyúr
válasz Bluesummers #30669 üzenetére
Jaj, remélem nem b@sszák össze az alaplapot, ha nem kéred a javítást (sajnos itthon a f@szdireck-ben néha történnek érdekes dolgok) mert gyanítom, hogy EC hibás és azt meg meg tudom javítani...
Mindenesetre ne hagyd magad, jól bevált húzás a szervizek részéről, hogy valami himi-humi okra hivatkozva lepattintják a drágább gépek garanciáit (főleg az olyan kurrens gépekét, amihez arany áron lehetne rendelni és lusták, meg sóherek)Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz nimmrody #30672 üzenetére
Köszönöm a megtisztelő bizalmat, de tanácstalan vagyok a két modellel kapcsolatban.
A Te GS-ed nekem baromira bejött, gyönyörű vékony és minőségi gép. De szereltem már GE-t is, és az viszont nagy csalódás volt; 2 hónaposan már szét voltak repedve a kijelzőt tartó zsanérok és a hűtése sem volt az igazi a hosszú tekergőző hőcsövek miatt. (bár az a GS-nél sem egy sikertörténet, bár ott van oka ennek)Ha Darth Revan G7-es Aspire-ból vagy az új Predatorából indulok ki akkor az Acer minőségével nem lesz gond.
A G5 szimmetrikus hűtése sokkal szerencsésebb mint a G7 felemás elrendezése.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
echterion
nagyúr
válasz Bluesummers #30669 üzenetére
Ejha, you were fucking hard.
Jól tetted, hogy beolvastál nekik, bár talán elsőre lehettél volna egy icipicit szofisztikáltabb is, mindenesetre kíváncsi vagy, mit fognak erre reagálni.**********
-
x_o_n
veterán
válasz KillHates #30674 üzenetére
Ge? Szerintem az a tipikus 10000bol 1 mert most olvasok ilyet először, arra érdemes figyelni hol szerelik össze, én az új predatornal 500nal láttam ilyet de ettől független nem csalódás a srácnak egyből kicserélték ,mindkettő zsaner repedt neki 1 hónap után, meg vékony gépeknél mindig az egyik legjobb a Ge a Gs az szerintem nem ajánlott kategória,szerintem ilyenek miatt nem érdemes aggódni mert ezek tipikusan nem jellemző hibák a termékekre, típusokra.... Mint ahogy a lenovo egy típusának a benti lapatjai gyakoralitag szét törnek csak úgy maguktól de nem minden gépben csak pár darabbal történt ez meg.. Attól még sláger termék 😂
-
Raymond
félisten
válasz Bluesummers #30669 üzenetére
Biztos katartikus volt amikor irtad, de nem igazan segit. Jobb az ilyeneket higgadtan leirni, mert akkor a legrosszabb az hogy nulla hatasa van es megint irni kell, de az ilyenek mint amit kuldtel inkabb azonnal a minusz kategoriaba mennek.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
kirjak
aktív tag
Ennek rettenetes színei vannak szerintem... vegyél ips panelest a TN-eseket szerintem hagyd.
(#30627) KillHates nekem sem adta be HDMI-n .
(#30645) Pistivi csak MOST van
(#30665) echterion az a predator milyen jó áron van !
[ Szerkesztve ]
A tisztelet mindenkinek jár! ASUS ROG Chimera G703VI-E5060T
-
x_o_n
veterán
válasz Muerte #30677 üzenetére
Na igen,lehet jobb lett volna kimérten,kulturáltan megirni ezt a levelet,ez a fajta mentalitás nem nyerő ebben a régioban.Mellesleg pont nemrég volt hogy hasonló hangvételü levél miatt több ezer euró büntetést szabtak k bár itt még aprobb dolgok miatt is 150 eur simán a büntetési,remélem ezt nem Németországi helyre küldte
-
Gaberiellb
senior tag
válasz Bluesummers #30669 üzenetére
Teljesen meg értem, hogy dühítő ez az egész, nagyon kellemetlen lehet, de nemtől függetlenül ez kicsit erős volt kezdésnek..
Eurocom Sky X4c(P751TM1-G)
-
Darth_Revan
veterán
válasz Bluesummers #30669 üzenetére
Mire hivatkoztak miért nem garanciális ?
Magyar Asus szervíz sokat nem tud beleszólni a lengyel Asus dontesebeEzért jó itt Hardverapro-n is vásárolni olcsó, külföldről behozott gépeket amihez sokszor olyan számlát adnak ami még annyit sem ér mint a wc papír
Amíg működik addig jó, de ha rma alatt a szerviz visszadobta akkor marad az anyazas...Jah most látok, fizikai sérülésre hivatkoztak ? Az nice ..a plomba alatt mire gondolsz ?
Asus nem tesz a gép külső részére "Warranty void if removed",matricát csak az MSI. Sot az Asus refurbished és javított gépeknél a belsejébe (általában a CPU vagy GPU egyik csavarara teszik) is sokszor elfelejtiMilyen gep ez amúgy ?
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz kirjak #30680 üzenetére
Darth_Revan ajánlott nem rég ilyet, vagyis egy másik változatot, de lényegében ugyanaz lenne. Azt mondta nagy előny a hasonló árú G-Sync monitorokhoz képest, hogy ez nem TN, hanem VA paneles. Fogalmam sincs milyen lesz, nincs lehetőségem kipróbálni.
Egy kis teszt szösszenet .....
"A Lenovo L27Q elsősorban a színpontosság érdekében készült, mivel a monitort IPS panellel látták el, amely képes az sRGB színskála 99% -át reprodukálni. Azok számára, akik nem tudnak, az IPS technológiát gyakran használják a kijelzőkben, hogy nagyobb színpontosságot biztosítsanak, mint az olcsóbb TN panelek, jellemzően a válaszidők rovására. Bár a fekete szintek nem olyan jók, mint a VA panelek, még mindig elég mélyek ahhoz, hogy a legtöbb ember számára élvezhessék............"[link]
Ott van a szín kalibrálás ha nem tetszik, az változtatható dolog.[ Szerkesztve ]
Clevo P751TM1 i9-9900K, DDR4 96GB 3200Mhz, 1TB M.2 Sata + 2TB M.2 NVME, 2TB HDD, Nvidia Geforce Zotac Trinity 4080 Super (desktop 320W)
-
Darth_Revan
veterán
Ne haragudj meg, de te most szórakozol?
Te ezt a monitort most komolyan megrendelted vagy csak viccelsz vagy én értek félre valamit?130k-ert linkeltem neked egy megbizhato bolthoz egy 144 hz-es, közel IPS minőségű (VA) 4 Ms válaszidős G-Sync monitort ami ráadásul ivelt és kiralyul néz ki.
Lehet hogy elfogyott az Oázis készlete, de MM-nel van készleten (és az valós tutira) nagyon picit ugyan drágább de ajandekkartyan utalnak vissza pénzt tehát végül még olcsóbban josz ki mint az Oázis...
De te a helyett hogy megvetted volna az MM-ben, inkább vettél egy vidéki kis boltban egy olyan montitort, amiről nem csak hogy rossz képet tett ki a bolt, de:
1) nem tud G-Sync-et
2) gyengebb a szinmegjelenitése (a VA paneles elvileg 110% sRGB, míg ez az ips 99%)
3) nagyobb a felbontása, amihez gtx 1070 kevés -> játékok jobban akadnak
4) frissítési frekvencia jelentősen alacsonyabb és a másikkal ellentétben nem 144 hz, hanem 60 hz
5) másikkal ellentétben 4 év helyett 1 év garancia járRöviden ez a G-Sync-es monitor helyett :
LENOVO Y27G
Te megrendelted ezt a G-Sync nélküli monitort:
Lenovo L27q
Ügyes!
Laptop kijelzőkkel ellentétben asztali monitoroknal saját mikroprocesszorral szerelt fizikai modul felelős a panel szinkronizalasaert, így ezt a monitort ugyan viheted az Attilahoz, mert ha 1 lábon fog ugrálva ordoguzest csinálni még akkor sem fog G-Sync-et kicsikarni belőle...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Aki ismer engem, tudja, hogy elég önérzetes vagyok (anyámtól örököltem - apum hidegvérű). Tegnap szándékosan írtam ennyi fuck-ot, most is ugyanúgy írnám.
Ez egy 2000EUR-ós cucc kb.
ASUS ROG G20CI DS71-GTX1080 - SFF - Core i7 7700 3.6 GHz - 16 GB - 1.256 TBAmiket mindig árultam, azokat 100%-osan hirdettem meg, már levettem. Ha javítottként fogom feltenni, akkor nemhogy 2000EUR, de még 1000EUR-ért sem fog elmenni.
Amikor anno nálam beszart 2 laptop, s pl. franciában mosogatást végző proli gyerek rendőrséggel fenyegetett (megbántam, hogy ilyenekkel egyáltalán szóba állok ... rájöttem, hogy nem mindenkitől szeretném elvenni a pénzét / együttdolgozni), s ráadásul a hülyéje feltépte a gariszalagot, akkor én "utángyártottam", s vittem vissza disztrimhez. Mondjuk a barmok NEM CSAVAROZTÁK LE A VGA-T, láttam a két saját szememmel ... szóval úgy hagytam, úgy tettem rá a plombákat. Többet nem dolgozunk együtt azóta sem.
Én annyiban voltam bűnös akkor, hogy a gépet nem teszteltem, egyből ment a címzetthez.Lényegében én soha a büdös életben nem fogom ajánlani az ASUS márkát, nemhogy ROG-ot, aminek a fele amúgyis egy hulladék fos! Úgy tűnik, hogy "nemzetközi garanciáról" nem hallottak. Kíváncsi vagyok, hogy a ZENBookokra milyen garancia vonatkozik. Eladni mindig fasza dolog, de utána a javíttatásnál húzzák a szájukat.
Pl. megveszel valamit Magyarországon, kimész 1-2 hónapra külföldre, ott bedöglik ... erre amikor beküldöd gariztatásra, s küldik a csekket, akkor derül ki, hogy "Jaaaa, hát csak "local warranty" van ám erre, Magyarországra kellett volna küldened a gépet!".
Kell vásárlást igazoló dokumentum (megvolt), eredeti doboz (megvolt), de ASUS még így is b@szkolódik. Eléggé f@szkalap egy banda.Na szóval ... vissza a témához.
Elismerem, hogy a sok FUCK-ozást láttátok, ezért leírom az egészet, az elejétől.Németből vettem, számlával.
Már az elején nehezen indult a gép, minden nap készítettem filmet. Elején elég volt 3-4 próbálkozás, végére kb. 20 kellett, mire elindult.
https://drive.google.com/open?id=1XDkERieKYf7WNhh9ukFZe_06vScJ7DFwMég egy előzményt beteszek. Leírtam, hogy milyen hibám van ASUS szerviz felé, erre a kedves Marcin J. Technical Support Engineer írja:
//google translator, mert lengyelül zajlott a beszélgetés//
Kedves ASUS ügyfelünk,Megértettem, hogy a GCPDCG000PR1 sorozatszámmal működő készülék működésével kapcsolatos hibát jelentett? Feltételezem, hogy azt tervezi, hogy az eszközt Lengyelországban felhatalmazott szolgálatnak nyújtja?
Ebben az esetben ajánlom a Pick up and Return szolgáltatást. Ehhez kérjük töltse ki a jelentkezési lapot a www.asus-serwis.pl címen. A szolgáltatás részeként a futár összegyűjti a számítógépet, majd gondoskodik róla.
* A hiba leírásának területén azt javaslom, hogy hivatkozzon a bejelentett hibát ábrázoló filmre.
** A termékregisztrálás nem érinti az ASUS garanciáját.
** Az ASUS garanciája nem tartalmazza a készülék továbbértékesítését. Az ASUS garancia az első felhasználó (forgalmazó >> eladó >> első felhasználó) vásárlásának napjától számítva számít.Tehát miután felajánlotta az ASUS szerviz, hogy pickuppal küldjem el hozzájuk, s megcsinálják, még korábban november 28-án leellenőriztettem a garit, nem mondta, hogy "local" garancia van erre, vagy miféle garancia. /Hoppá! --> Ezt fel fogom használni ellenük, nem az én saram!/
A gépet elküldtem, futár elvitte. Brutál bombabiztosan csomagoltam, továbbá beletettem egy levelet, hogy se a csomagolást, se a gépet ne karcolják.
Legelső e-mail az ügyfélszolgálattól, a gép miléte felől: //google translator, mert lengyelül zajlott a beszélgetés akkor még//
Tisztelt vásárló,Szeretnénk tájékoztatni Önt arról, hogy a PLB4JB6202 javításra küldött eszköz hibákat tartalmaz, amelyekre a garancia nem vonatkozik.
Annak érdekében, hogy megismerkedjen a függőben lévő javítással és az ajánlattal kapcsolatos döntés okaival, kérjük, jelentkezzen be a rendszerbe az alábbi utasítások szerint:
Kérjük, látogasson el a https://www.asus-europe.eu weboldalra, amely lehetővé teszi, hogy elfogadja a fizetett javítási ajánlatot, és adja meg a döntéshez kapcsolódó szolgáltatási utasításokat.
- Felhasználónév: 2R20B10P6XXXXX
- Jelszó: G6P00XXXXXHa nem fogadja el a javítási ajánlatot, akkor a fenti weboldal használatával tilthatja le. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a következő kezelési és szállítási költségeket számolhatja fel:
Leírás Ár (lengyel Zloty nem tartalmazza az áfát) Ár (lengyel złoty tartalmazza az ÁFA-t)
Munkaerő 185,00 227,55 A számlát az ajánlat törlése után két munkanapon belül kézbesítik. Az ASUS visszaállítja a készüléket anélkül, hogy javítaná, miután elkészítette és megadta nekünk a döntését, és rendezné az esedékes összegeket.Belépve az ASUS speciális garanciáztatást intéző weboldalra ez fogadott:
1 PLN = 75HUF kb.Tehát olyan 60.000Ft-ot akarnak legombolni egy még garanciális géppel kapcsolatban
Erre írtam az ominózus FUCK-FUCK-FUCK e-mailt. Hát basszák meg, nem?
Ma válaszolt, már angolul kértem az ügy folytatását, mert akiktől vettem, németek, úgy tűnik ők hibásan adták el nekem, s ők is benne vannak a beszélgetésben:
Dear CustomerPlease, mind Your language or Your future mails will remain unanswered.
This device has a only local warranty on Switzerland territory. Device is not under warranty in Poland.
You may cheick it yourself, providing serial number of the device on https://rma.asus-europe.eu/pl/info/warranty site:This information was also provided during RMA application process (in red):
Ezt mind a németek, mind a lengyel ASUS nagyon meg fogják szívni, mivel amit kaptam RMA-t múlt héten, nem volt benne egy szóval sem ez a szöveg!!
Lefordítva az egészet gugli transzlátorral:
Tisztelt vásárló,Az Ön RMA-száma: PLB4JB6202
A panasz a sorozatszámmal rendelkező készülékekre vonatkozik: GCPDCG000PR1
A fuvarlevél száma: 1Z84841V9596222021
A javítási állapotot a www.asus-polska.pl/info címen lehet ellenőrizni
Vigyázat! A fenti link aktív lesz, amikor a technikus megkezdi a javítást.A szolgáltatás felszerelésének biztosítása:
Miután elküldte ezt az üzenetet, a következő munkanapon az UPS futárja fogja felvenni a kapcsolatot. Abban az esetben, ha távolléted van, a futár egy tanácsadási mezőt hagy a kapcsolattartásra.Ha el szeretné törölni az általunk megrendelt futárat, kattintson az alábbi linkre:
AZ EZEN LINKRE KATTINTSON A CURIER TÖRLÉSE
Vigyázat! A futár törlése az üzenet átvételének napján 24 óráig lehetséges.Abban az esetben, ha:
probléma merül fel a csomag átvételét a futár által
további fogadási feltételek meghozatalára van szükség
a futár törlése nem volt lehetséges, és módosítani szeretné a csomag átvételének dátumát
kérjük, lépjen kapcsolatba a UPS-tel a 22 489 48 77 számon. A helyi fióktelepekkel kapcsolatos információkért kattintson ide.
A UPS-vel való kapcsolatfelvételekkel kapcsolatban kérjük, forduljon tanácsadóinkhoz közvetlenül - 022 571 80 40 (munkanapok 8: 30-17: 10 között).Csomag készítése:
Kérjük, hogy a kijelölt RMA számot a csomagoláson látható helyen helyezze el.
Kérjük, amennyiben lehetséges, vissza a berendezés akkumulátorral (vagy egy összetevője egy laptop akkumulátor, tápegység) az eredeti csomagolásban az eredeti távtartó profilok merevítő számítógép egy dobozban, mint az ASUS nem felelős okozott károkért a közlekedés miatt nem megfelelő csomagolás.
A berendezés beszerzésének bizonyítékát (számla, átvétel) csatolni kell a csomaghoz. Különleges helyzetekben a garanciavállaló kérheti a jótállási jegyet (adatlap és az eladó bélyegzője). Ha az eredeti csomagolás nem érhető el, a készüléket a lehető legközelebb eső kartondobozba kell csomagolni. A puha csomagolás, például a táskák vagy buborékfóliák nem védik megfelelően a berendezést, például a notebookokat, és súlyos sérülésveszélyt okozhatnak a szállítás során. Kérjük, ne felejtse el a készüléket a fólia vagy a hab védelme érdekében a karcolás ellen.
Ne küldjön külön optikai meghajtót, merevlemezeket vagy más alkatrészeket.
Ne küldjön lemezeket, egereket, USB kulcsokat, táskákat stb.
Kérjük, küldje el készülékét anélkül, hogy szükségtelen összetevők, például PCMCIA csatlakozók, amelyek a szervizelési folyamat során megsérülhetnek vagy elveszhetnek.
Amennyiben a berendezés beadásának a helyén lesz hiányos (pl. Nincs merevlemez), vagy az a hiba okát fogják szerelni utólag komponens (pl. Akkumulátor, merevlemez, memória), a javítást kell kezelni, nem garancia.
Webhely címe:
A berendezést a weboldal nem fogadja el, ha azt a UPS-től eltérő futár küldte.
A szervizszolgáltatás csak futárral lehetséges (a berendezést személyesen nem lehet szállítani).
Szolgáltatási központunk címe:NMC - PE Polska Sp. z o.o.
ul. Wąwozowa 15
75-339 Koszalin
Bármilyen információért kérjük, lépjen kapcsolatba az ASUS POLSKA-val a 022 571 80 40 telefonszámonFontos megjegyzések:
ASUS Polska Sp. z o.o. nem vállal felelősséget az elveszett adatokért a szolgáltatási tevékenységek következtében, ezért kérjük, küldje el a biztonsági másolatokat a berendezés elküldése előtt.
A nem garanciális javításokat, és különösen a kár, hogy a hiba a vevő (pl. Mechanikai hiba, árvíz, elektromos kisülés) alkalmazási szolgáltatások költségek terhelik a személy jelentési és küldő berendezés.
A berendezés javítása javítás után:
Az érdekek védelme érdekében kérjük, gondosan ellenőrizze a csomagot, miután megkapta a futárat, annak ellenőrzése érdekében, hogy a kapott készüléknek nincs-e mechanikai sérülése.
Ha bármilyen problémája van, kérjük, forduljon a műszaki támogatáshoz telefonon 022 571 80 40, és a mechanikus sérülése esetén, kérjük, azonnal lépjen kapcsolatba velünk a hordozóval és a kudarc, hogy készítsen egy jelentést, amely lehetővé teszi számunkra, hogy gyorsan és költség-mentes település javítás.5 percnyi autózás a lakhelyemtől, a munkahelytől 1 percre vannak. Szerintem meglátogatom őket még a mai napon ...
Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
őstag
válasz Darth_Revan #30683 üzenetére
Természetesen plombát nem sértettem.
Amikor kézhezkaptam a gépet, akkor kíváncsiságból meglátogattam a plombán is látható weboldalt:
[link]
Status of repair --> ASUS kiválaszt --> ASUS weboldalra átirányított automatikusan
RMA számról nem tudtam, így egy kattintás után beírtam az S/N számot: GCPDCG000PR1Tehát a németek használtként adtak el egy javított készüléket. Ez jogilag rendben van?
Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
senior tag
válasz gergovass_ #30656 üzenetére
Szia!
Nem rég vettem pont ilyen gépet, rizso fórumtárs segítségével. Ajánlom neked is kérdezd meg, lesz pár kedvezmény a géphez és plusz garancia.
Nekem teljesen megfelelő a gép. Igaz én csak a WOT-tal játszom. A hűtést csak játék alatt hallom, amúgy hangtalan a gép. Tetszik a külső is, szolid, visszafogott. A billentyűzet masszív, nem hajlik. Az akku kb 4 4,5 órát bír ha csak netezek, filmezek.EATON motorvédő kapcsolók eladók, keress privátban.
-
echterion
nagyúr
válasz Bluesummers #30687 üzenetére
Csak annyit tudok mondani, sok sikert hozzá, remélem, mielőbb megoldódik. Eléggé nagy kakiba kerültél vele, nem vagyok benne biztos, hogy ezt úgy zárjátok, ahogy szeretnéd.
**********
-
Raymond
félisten
válasz Bluesummers #30687 üzenetére
Vegigolvastam, ezt sajnos beszoptad. Roviden:
"Hivatalos számlával vettem mint használt gép."
" Ez a német g.ci cég nem említette, hogy korábban svájci ASUS szerviznél már járt,..."
A gari ebben az esetben az eladohoz szol. Mindegy hogy nemetben vetted es eredetileg svajci, mert hasznaltkent van eladva es igy a gari mar nem a gyartotol van. Ugyanez lenne ha nemetben veszed es nemet az eredete. Plusz az elado akihez a gari szol nem is az eredeti vasarlo valoszinuleg igy te mar a harmadik tulaj vagy. Itt jon kepbe amit az Asus irt:
"Az ASUS garanciája nem tartalmazza a készülék továbbértékesítését. Az ASUS garancia az első felhasználó (forgalmazó >> eladó >> első felhasználó) vásárlásának napjától számítva számít."
Ez eleve problema, de meg az EU jogaidat se hozhatod fel mert a termek eredete Svajc, ergo nem EU. De mindegy, mert ebben az esetben az elado a garancialis partnered, nekik kell megoldani.
Ez pedig nem vicc:
"Please, mind Your language or Your future mails will remain unanswered."
Ha tovabbra is alpari modon irsz akkor siman ignoralni fognak es joggal. Ez standard eljaras support-nal, senki se koteles szoban, telefonon vagy irasban az ilyet elturni.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
őstag
válasz Raymond #30691 üzenetére
Kulcsszó itt: Manufacture warranty
Amit Te írtál, az első eladásnál a számlától számított 2 év. Ugyanígy van minden más gépnél. Pl. ha rádsóznak egy régi, készleten bennragadt, 3éves gépet (újként, bontatlanként), amire eredetileg a gyártástól számítva 2év manufacture warranty volt, akkor egyértelműen a 3. évben már a gyártóhoz nem fordulhatsz, csak a viszonteladóhoz.
Nemde?Az itt a gond, hogy nem tájékoztattak lengyelül, hogy "Figy, svájci a gép, vidd oda, bennünket hagyj békén."
Ehelyett: "Peeeersze, megjavítjuk, SŐT, INGYEN PICKUP AND RETURN is visszük a gépet, csak küldd el hozzánk!"
Érted?Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
Raymond
félisten
válasz Bluesummers #30692 üzenetére
"Nemde? "
Nem, mert az nem Manufacture warranty, hanem Manufacturer warranty, ami annyit jelent a gyarto biztositja a garit/javitast. Semmi koze a gyartasi datumhoz. Viszont a first sale clause amit ideztel es en is vissza mondja azt hogy egy potencialisan harmadik tulajdonos nem erdekli oket.
"Az itt a gond, hogy nem tájékoztattak lengyelül, hogy "Figy, svájci a gép, vidd oda, bennünket hagyj békén.""
Az lehet, de a tobbi dolgot figyelembe veve egyertelmuen te vagy lepeshatranyban es az agens segitsegere vagy szorulva (mert kenyszeritve nincs semmire) igy jobb lett volna normalisabb hangnemben valaszolni mert akkor tobb eselyed van hogy epp olyanra talalsz aki segitokesz kedveben van. Mondjuk meg mindig mentheto a dolog ha normalisan valaszolsz, leirod hogy "sorry, de egy draga geprol van szo igy kiakadtal a dolgon" es nem-e lehetne elintezni valahogy. A lenyeg hogy ne ordibalj senkire mert akkor tuti hogy vege lesz a diskuranak.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Muerte
Topikgazda
válasz Raymond #30693 üzenetére
Az UK Ebay-es manufacturer vagy seller refurbished Alienware gépeknél is úgy van ,
hogy ahoz a céghez/eladóhoz szól a gari akitől veszi az illető,sőt legtöbbször csak UK-n belül érvényesíti ha valami gebasz van és a Dell teljesen ki van vonva a történetből.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Raymond #30693 üzenetére
Megfogadom a tanácsodat, s teljesen egyetértek Veled.
Köszönöm!
Manufacturer warrantyt akartam írni, de úgy tudtam, hogy ez a gyártási dátumtól számolandó.
Akkor Dell Service Tag, ThinkPad S/N sem ezt mutatja?Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.
-
gergovass_
csendes tag
válasz Gyarmati_ #30689 üzenetére
Szia!
Köszönöm a tippet, és a segítséget is! A külső nálam nem igazán szempont, ahogy az akku sem. Le lesz téve egy asztalra, és folyamatosan kapja az áramot. Ha nagy ritkán magammal viszem, használva nem lesz közben. Annyit kérdeznék még, hogy mennyire bővíthető? Erről tudsz valamit mondani? (SSD, RAM)
-
Raymond
félisten
válasz Bluesummers #30695 üzenetére
Thinkpad-nel nem tudom, de a Dell-nel ott van a vasarlasi datum, nem is emlekszek mar a gyartasi datumot mutatja-e de gari szempontjabol mindegy, mert nem az a lenyeg hogy mikor gyartottak hanem hogy mikor vetted meg mint vegfelhasznalo (mindegy hogy ceg vagy fizikai szemely).
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
addikt
válasz Darth_Revan #30686 üzenetére
Az az utólsó Jackie Chan fotó egészen jó. Grat hogy gondolkodás és utánanézés na és olvasás nélkül teszel kijelentéseket.
Akkor még egyszer a [link].
Ez egy Lenovo L27q, te pedig egy Lenovo L27g -t ajánlottál. Na most ha elolvasod a leírást akkor láthatod, hogy amit itt összehordasz abból semmi nem igaz. Ezt a terméket több helyen is árulják, itt a legolcsóbb jelenleg december 20-i kiszállítással környékén, de lehet hamarabb is.
Természetesen még nem utaltam el a pénzt, mert szándékomban áll telefonon egyeztetni előbb tanulva az előző bolt bénaságából. Tudod az internet a barátod, talán már hallottál ilyesmit az életedben, nem csak másnak neked is.
A teszt egy másik 2k paneles változatról ír, de a Q változat az Q változat,minek még a talpa sem olyan mint amit linkeltél, mert az egy másik kiépítés.Ha nem lenne ívelt még sem a kijelző az cseppet sem baj. Egyébként meg fogom kérdezni ez hogy van náluk, az ő esetükben milyen kiszerelés jönne, mert az van az oldalon.
Ívelt kijelző itt is a leírásban.Beszéltem velük telefonon és megerősítették:
Ívelt kijelző : Igen
Adaptív képszinkronizáció : NVIDIA G-Sync
Maximális képfrissítés : 144 HzÉs még mindig nem fizettem ki!!! Én sem most jöttem le a falvédőről!
[ Szerkesztve ]
Clevo P751TM1 i9-9900K, DDR4 96GB 3200Mhz, 1TB M.2 Sata + 2TB M.2 NVME, 2TB HDD, Nvidia Geforce Zotac Trinity 4080 Super (desktop 320W)
-
addikt
válasz Raymond #30699 üzenetére
Ha átvernek kb ilyenbe fogok átmenni.
(#30670) k-adi: Fejtsd már ki? Most mondják nekem hogy hamis információval akarnak átverni. Igaz nem hiszem, de mi a bajod?
[ Szerkesztve ]
Clevo P751TM1 i9-9900K, DDR4 96GB 3200Mhz, 1TB M.2 Sata + 2TB M.2 NVME, 2TB HDD, Nvidia Geforce Zotac Trinity 4080 Super (desktop 320W)
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban hirdetni TILOS!
- Eladó szépséghibás ÉRINTŐS Lenovo L13 Yoga Gen2 - i5-1135G7/8GB Ram/256GB SSD/13,3 FHD
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X390: i5-G8 I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470s - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Hibátlan Újszerű - Asus ROG Zephyrus G14 GA401QE-K2182T
- Microsoft Surface Book 1.gen 8 Gb RAM 256 Gb SSD
- 2013 MacBook Pro 15"
- Bomba ár! Dell Vostro 15 3568 - i3-6GEN I 4GB I 500GB I 15,6" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba Ár! Acer Aspire A515-55G - i5-1035G1 I 8GB I 512GB SSD I MX350 I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar