- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Mobil flották
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Yettel topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Windows CE fórum
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Vannak dolgok amin egyszerűen nem tudsz változtatni, hiába nem veszel róla tudomást.
pl. a 2009-s autóknak köze sem lehetett a 2008-s kocsikhoz, tök kicsi hátsó szárny, tök batár első szárny, semmi kiegészítőelem..stb. Ne mond hogy nem merült fel benned.
DE
A kiscsapatok, mint a Force India lényegesen kevesebb pénzt költöttek, ők vásárolják a motort és a váltót..és ők harmadáron jutottak hozzá 2009-ben mint 2008-ban.
"10 millió dollárért elérhetővé teszik a független csapatoknak. A Williams vagy a Force India most ennek háromszorosát fizeti az erőforrásokért.
..nyílván ha nincsenek évközi tesztek akkor ezek költsége sincs...nyílván jobban jártak.
De számszerűen:
2008: Force India 122 millió dollár.
2009: vegyél le belöle 20 millát a motor árainak csökkentése miatt, meg valamennyit a váltó árának csökkentése miatt, meg valamennyit az évközi tesztelések megszünése miatt (szállítás/gumi/üzemanyag..stb)
Add hozzá hogy 2009-ben a Force India szerzett pontot (minden csapatnak volt pontja), és így mentesült a versenyekre való szállítási költségek egy részétől (2008-ban pont nélkül volt).
A piszok alsó hangon vegyél le csak a 122 millából 40 millát.
az már 30%Elmondom te mit te látsz... a teljesen új autók építését 2008-ról 2009-re, a KERS-be ölt milliók (Ferrari-McLaren-Renault-Williams), és az emeletes diffúzorok tervezése-újratervezése (McLaren-Ferrari-Renault-Red Bull..)
..és miért nem emelte meg az FIA az alsó súlyhatárt, miért cseszte el 'véletlenül' az első gumik szélességét, miért nem körvonalazott a diffúzor szabály akkor amikor 30%-l csökkentik a aero-t??Aztán:
"..Most hogy az autógyárak nagy része új versenysorozatot alap...jah akarom mondani elkotródtak beégve.."
..én ezért a mondatért kezdtem el írni, mert fogalmad sincs mennyire volt valós törekvés az új sorozat alapítása, és mennyire volt eszköz.
(..ahogy pl. anno mikor a FOCA (Mosley, Bernie..stb) megtámadták az akkori felügyelő szervet a FISA-t, még egy F1-n kivüli F1-s futamot is rendeztek dél-afrikában)
Mégis fontosnak tartottad belefűzni a gúnyt.
..és akkor nekem jössz azzal hogy stílus, meg nincs a fórumon helye, mert rosszul értelmezem azt hogy:
"Ha ül a fenekén akkor ma lehet nem is lenne f1"Azaz szted ha Mosley nem csinál semmit akkor előfordulhatott volna egy olyan helyzet hogy jelenleg nincs F1.
..Ezt én nem is akarom helyetted magyarázni, mert ez már megint felesleges körök futása, nem tudom elképzelni hogy lehetne ez akárcsak semleges vélemény is Mosley-ról.Mindegy, a linkeket szivesen bár ha el is olvasod már jóval előbbre tartanánk (már ha fontos persze)
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Mac mini ( M1, 2020 ) 8/256
- Dell Latitude 7300 Aluminium i5-8265U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill, ÚjÁllapot
- iPhone SE 2020 64GB Független Karcmentes/1 hónap gar. Akku 97%/p3418/
- ThinkPad T14 Gen3 14" FHD+ IPS i5-1245U 16GB 256GB NVMe SSD gar
- iPhone X 64GB Független Újszerű/1 hónap gar./Akku 100%/p3417/
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs