- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Csak elektromos meghajtással jön az új Mini
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Honor Watch GS Pro - strapacska
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Peat, ez egy nagy ferdítés.
Briattore távozásának köze nincs a FOTA-FIA összecsapáshoz pl.
A Fota pedig csak egségesen léphetett fel eredményesen, ezt te is tudod...semmit nem érnek vele, ha a kiszálló csapatok kiszállnak a FOTA-ból is, vagy látványosan gyengítik az egységet.
Így nem lehet csatát nyerni.
Márpedig azt tették,...a csapatok nem voltak a költségcsökkentés ellen, ők az ellen léptek fel, hogy ezt 1 év alatt bevezessék. Eddig is jelentősen közreműködtek a költségcsökkentésben, és ezután is teszik."Illene tudni de egyikünk se tudja",...ugye pont erre hívtam fel a figyelmed, ha már keményen fogalmaztál, és elmarasztalóan egyik irányba.
Azt hogy mit hiszek el vagy sem az autógyáraknak, az tök mindegy....nem kell elhinnem semmit, sőt nekik sem. A lényeg hogy a szembehelyezkedő félben merüljön fel, és ahogy reagáltak a pályák az csak a hab a tortán. Sőt hogy a Motogp rendezőszervezete is pozítívan reagált az szintén.Mosley pedig elhúzott...ez feltételül szabták a csapatok, hiába kaszált össze sok pénzt, azt az én szemszögemből feldughatja, ahogy Ecclestone is a zseniális üzleti fogásait ahogy megszedte magát az F1-ből. Majd ha üzleti versenygésről akarok foglalkozni akkor azt nézek/olvasok.
Jelenleg az a helyzet hogy óriási károkat okoztak, jogilag kimenekítettek egy csomó pénzt több évtizedig megváltoztathatatlanul, a megmaradt pénzeket sem fizették korrektül ki a csapatoknak (ugye mikor felmerült hogy nem állnak rajthoz Melbourne-ben, és Ecclestone lenyilatkozta hogy ha a fejéhez nyomják a fegyvert akkor húzzák meg a ravaszt).
Sajtolják ki a pályákból a pénzt...és itt a Concorde-ba berángatott érkező csapatok helyzete is.
A dupladiffúzor szintén FIA szabályalkotási hézag, ahogy az aero csökkentés is...és még tök sok minden, hisz a csapatok technikai csoportjának nincs szabályalkotási lehetősége, ők az FIA által előirányzott keretek között valósíthatják meg az ötleteiket.
Ahogy a Bridgestone sem gyárthat szabadon gumit, ha az FIA előírja neki hogy látványosan romlania kell a puha guminak a keményhez képest, és még ki tudja.Mosley elnöksége alatt sok disznóság történt, de sajnos a legkomolyabb az helyrehozhatatlan...hogy lehet 100 évre átadni üzleti jogokat?? ..még 10 év azt mondom eltellik.
Nekem bárhogy nevet Mosley a markába a sok pénzével, akkor is egy olyan ember képe marad meg, aki megszerezte a hozzáférést az F1 alapvető jogaihoz, és visszaélt azokkal.
Majd amikor lemondásra kényszerítették, még azzal fenyegetőzött hogy mégis újra jelőlteti magát.
Mosley az F1-nek nagyon nagy károkat okozott.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs