- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Locus Map (Free és Pro)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
Hirdetés
-
Az ASRock kicsit megnyirbálta az egyik R-DIMM-es alaplapját
ph Az inteles deszka egyebek mellett szakít a Thunderbolt 4-gyel, a Wi-Fi 6E-vel, az egyik übergyors LAN-nal és a fixált I/O pajzzsal.
-
Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
gp A teljes játék novemberben érkezik, az előrendelések már elindultak.
-
Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
ma Az Xperia 10 VI megegyező méretben, de friss dizájnnal, erősebb hardverrel és újragondolt kameraszettel mutatkozott be.
Aktív témák
-
Xirtam
veterán
válasz rocket #41901 üzenetére
Az előző szezon másolata biztos nem lesz. Sokkal közelebb lesznek egymáshoz az egyes csapatok. De még a középmezőny is. A Fújt diff betiltását nem lehet a mostani módszerrel maximálisan kiküszöbölni. Sőt nagy vonalakban 15% a mostani megoldások a latvayiaknak.
Aztán 2010-ben ők az év felétől a fúj diffuzorra terveztek. Amivel 2011-ben VB-k lettek. Idén nincs akkora áttörése a fújt hátsó felfüggesztésnek mint a dupla diffuzornak vagy a fújt diffuzornak. Sokkal kevesebb leszorító erőt termel. Azt az előnyt amit ezzel egyes csapatok szerezhetnek más csapatok jó súlyelosztással vagy más karakterisztikával bőven megkaphatják.
De persze nyugtával dicsérd a napot. Hiszen egy autó nem csak aero elemekből áll. Meglátjuk majd Malaysia-ba mi az erősorrend.
-
Motion_Blur
félisten
válasz rocket #41901 üzenetére
Lehet úgy is értelmezni hogy a RB félrefejlesztette a legelső konstrukciót és most a McLaren féle megoldást kényszerült lemásolni. Hol látsz Te RB alázást? Milyen jel mutat erre?
A Ferrari tavaly szerintem legalább olyan korán elkezdte átcsoportosítani az erőforrásokat az idei fejlesztésekre mint a RB. Vagy csak leírod magadnak a számodra legrosszabb forgatókönyvet és bízol benne hogy nem ez valósul majd meg?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz rocket #41901 üzenetére
Ne hájpoljad már ennyire a Red Bullt!
Az már régen rossz, ha B kasztnira lenne szükségük. Ezt a buta sajtó meg a 'sheeple' képzelte be. Ez nem B kasztni, hanem a 2. megépített autójuk. Ugyanannyira B, mint a McLaren MP4-27A-02.
Esélyes, hogy még mindig a Red Bull van legelöl az erősorrendben, de nagyfokú dominanciát nem érzek és az egész mezőny jelentős része egészen közel van egymáshoz. A ma debütált kipuffancsuk sem újdonság koncepciójában. Minden tiszteletem Neweyé, bírom a fazont, szépen kimunkálta meg a fekete felület is stílusos és díjazom, de ezt a koncepciót a McLaren már majd' egy hónapja pályára vitte és csiszolgatja. Persze ezzel nem azt mondom, hogy a McLaren tarthat előrébb össz-leszorítóerőben és aerodinamikai hatékonyságban, mert hendikepből indultak e tekintetben, a Red Bullnak fórja van ezeken a területeken.
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz rocket #41901 üzenetére
Valahol én is így gondolom, bár szerintem nem lesz akkora előny, és azt várom hogy megverik őket...azaz más lesz a világbajnok.
Azért van alapvetően igazad, mert bődület jó autójuk volt tavaly, egy olyan autó, ami mellett nyugodtan tudták talán 100%-s erőforrást az idei megoldásra fordítani.
Ezt egyik csapat sem léphette meg rajtuk kívül, mindenki futott az eredmények után...hiába igyekeznek koncentrálni ők is időben a következő konstrukcióra...azért ez még sem így megy, igen is kell hozni az eredményeket, kellenek új fejlesztések, sztem max 70%-ban koncentrálhattak az idei évre..de már ez is meredek szám, jobban szeretnék alacsonyabbat mondani, mert ez gyakorlatilag kézfeltartás.
A Red Bull próbálkozhatott nyugodtan futamok közben élesben idei fejlesztésekre mutató adatkinyeréssel..bármi.
..és hát a leggyorsabbak ők voltak, azaz a fújt difi nélkül is gyorsak voltak, Silverstone-ban nem az előnyt buktál el..ott hátrányba kerültek, hiszen nélkülözni kellett egy autó részét..hiányzik az összteljesítményből, és ez kihat a többi részegységre.
Idén tudták mire számítsanak..
Elől lesznek.
De sztem megverik őket, mert (bocs) máshol jobbak a versenyzők, és jobbak az évközi fejlesztésekben...csak meg kell ingatni a RB tornyot, és sztem meg tud borulni.
De ez már egyéni meglátás, az első rész viszont számolható előny...
Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Óra topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Synology NAS
- Házimozi belépő szinten
- Automata kávégépek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest