Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Xirtam

    veterán

    válasz rocket #41901 üzenetére

    Az előző szezon másolata biztos nem lesz. Sokkal közelebb lesznek egymáshoz az egyes csapatok. De még a középmezőny is. A Fújt diff betiltását nem lehet a mostani módszerrel maximálisan kiküszöbölni. Sőt nagy vonalakban 15% a mostani megoldások a latvayiaknak.

    Aztán 2010-ben ők az év felétől a fúj diffuzorra terveztek. Amivel 2011-ben VB-k lettek. Idén nincs akkora áttörése a fújt hátsó felfüggesztésnek mint a dupla diffuzornak vagy a fújt diffuzornak. Sokkal kevesebb leszorító erőt termel. Azt az előnyt amit ezzel egyes csapatok szerezhetnek más csapatok jó súlyelosztással vagy más karakterisztikával bőven megkaphatják.

    De persze nyugtával dicsérd a napot. Hiszen egy autó nem csak aero elemekből áll. Meglátjuk majd Malaysia-ba mi az erősorrend.

  • Motion_Blur

    félisten

    válasz rocket #41901 üzenetére

    Lehet úgy is értelmezni hogy a RB félrefejlesztette a legelső konstrukciót és most a McLaren féle megoldást kényszerült lemásolni. Hol látsz Te RB alázást? Milyen jel mutat erre?

    A Ferrari tavaly szerintem legalább olyan korán elkezdte átcsoportosítani az erőforrásokat az idei fejlesztésekre mint a RB. Vagy csak leírod magadnak a számodra legrosszabb forgatókönyvet és bízol benne hogy nem ez valósul majd meg? :P

    Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

  • hunnylander

    őstag

    válasz rocket #41901 üzenetére

    Ne hájpoljad már ennyire a Red Bullt! :P

    Az már régen rossz, ha B kasztnira lenne szükségük. Ezt a buta sajtó meg a 'sheeple' képzelte be. Ez nem B kasztni, hanem a 2. megépített autójuk. Ugyanannyira B, mint a McLaren MP4-27A-02.

    Esélyes, hogy még mindig a Red Bull van legelöl az erősorrendben, de nagyfokú dominanciát nem érzek és az egész mezőny jelentős része egészen közel van egymáshoz. A ma debütált kipuffancsuk sem újdonság koncepciójában. Minden tiszteletem Neweyé, bírom a fazont, szépen kimunkálta meg a fekete felület is stílusos és díjazom, de ezt a koncepciót a McLaren már majd' egy hónapja pályára vitte és csiszolgatja. Persze ezzel nem azt mondom, hogy a McLaren tarthat előrébb össz-leszorítóerőben és aerodinamikai hatékonyságban, mert hendikepből indultak e tekintetben, a Red Bullnak fórja van ezeken a területeken.

    www.HunnyF1.com

  • #70869248

    törölt tag

    válasz rocket #41901 üzenetére

    Valahol én is így gondolom, bár szerintem nem lesz akkora előny, és azt várom hogy megverik őket...azaz más lesz a világbajnok.

    Azért van alapvetően igazad, mert bődület jó autójuk volt tavaly, egy olyan autó, ami mellett nyugodtan tudták talán 100%-s erőforrást az idei megoldásra fordítani.
    Ezt egyik csapat sem léphette meg rajtuk kívül, mindenki futott az eredmények után...hiába igyekeznek koncentrálni ők is időben a következő konstrukcióra...azért ez még sem így megy, igen is kell hozni az eredményeket, kellenek új fejlesztések, sztem max 70%-ban koncentrálhattak az idei évre..de már ez is meredek szám, jobban szeretnék alacsonyabbat mondani, mert ez gyakorlatilag kézfeltartás.
    A Red Bull próbálkozhatott nyugodtan futamok közben élesben idei fejlesztésekre mutató adatkinyeréssel..bármi.
    ..és hát a leggyorsabbak ők voltak, azaz a fújt difi nélkül is gyorsak voltak, Silverstone-ban nem az előnyt buktál el..ott hátrányba kerültek, hiszen nélkülözni kellett egy autó részét..hiányzik az összteljesítményből, és ez kihat a többi részegységre.
    Idén tudták mire számítsanak..
    Elől lesznek.
    De sztem megverik őket, mert (bocs) máshol jobbak a versenyzők, és jobbak az évközi fejlesztésekben...csak meg kell ingatni a RB tornyot, és sztem meg tud borulni.
    De ez már egyéni meglátás, az első rész viszont számolható előny...

Aktív témák