Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • hunnylander

    őstag

    válasz Motion_Blur #24036 üzenetére

    [link] [link]

    A Red Bull tavaly még arany középút volt, de az idei évre markánsan nyújtottak rajta. Nem sokkal rövidebb a McLarennél.

    A Ferrari úgy tűnik, hogy rövidült, talán hasonló okokból, mint a Mercedes és/vagy a KERS-integráció melletti megfelelő mennyiségű ballasztkeret létrehozása végett. (Magyarul; az autó rövidebb konstrukció, így könnyebb konstrukció, nagyobb kerettömeg a ballasztnak.) Az autók tub-jai valamelyest sok csapatnál, vagy talán az összesnél nehezedett, mert szigorították a törésteszteket, és duplázták a kerékláncokat. Olvastam olyan szakvéleményt, hogy a minimum tömeg növelését már javarészt ezek felhasználják, tehát egyáltalán nem olyan könnyű KERS-rendszert integrálni, hogy az autóban sok lehessen a ballaszt és még nagyon hosszú is lehessen. A fix súlyelosztás is komoly segítség, mert ez is hozzájárul, hogy kevesebb lehet a ballaszt valamivel, de tömegközéppont csökkentésre még így is annál jobb, minél több ballasztot tudnak betenni.

    www.HunnyF1.com

Aktív témák