- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung SmartTag2 teszt
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
Hirdetés
-
SaGa: Emerald Beyond teszt
gp A Square Enix üzleti modellt vált: ezentúl csak a hatalmas költségvetésű megajátékokkal foglalkoznak. Talán az utolsó kivételt az Emerald Beyond jelenti, ez a kiismerhetetlenségétől nagyszerű RPG.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
ph A vállalat által bemutatott új kijelző a VR és AR szemüvegeknél hozhat áttörést.
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
A maláj Proton megvette a Renault 25%os részesedését a Renault-ból és így (elvileg) az idei Renault jövőre Lotus Renault lesz.
Már csak az a kérdés, hogy a szintén maláj idén Lotus néven futó csapatnak akkor mi lesz a neve. Főleg, hogy jövőre ők is Renault motorokkal fognak menni...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
A színösszeállítás a legkisebb probléma, szerintem abba nem nagyon köthet majd bele az FIA. Ellenben a csapatok neveivel már problémák lehetnek.
Mondjuk ha egy viszonylag legendásabb nevet akarnak akkor a Brabham és a Tyrrell még mindig szabad. Már ha a jogtulajdonosok hozzájárulnak ehhez...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #22517 üzenetére
A Minardi sosem volt egy erős név az általam említett kettővel ellentétben. Szerintem ha másikat nevet kell keresniük és egy régit hívnának életre akkor a legsanszosabb a Tyrrell. Feltéve ha meg tudják hozzá szerezni a jogokat.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
In 2013, F1 is to ditch the V8 engine and opt for a 4 cylinder 1.6L direct injection engine. There will be a 12,000 rpm limit & the engines are hoped to cut fuel consumption by 35%.
Jövőre meg azután még érdemes lesz kimenni a Hungaroring-re utána már nem annyira...
They will also be turbo powered & feature energy recovery systems that should maintain the same amount of power as we have now.
In 2013, drivers will be limited to just 5 engines over the season & in 2014 they will be limited further and will only be allowed 4 engines before incurring a penalty.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #22536 üzenetére
Azért kellett volna inkább V6. Akkor talán nem lenne majd ilyen fing fordulatszámú motorja a 21. század F1ének. Már várom amikor bevezetik a dízelt és 5000RPM lesz a limit.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #22538 üzenetére
Szerintem magasról tesznek a high-tech-re, egyszerűen anyagi szempontból így járnak legjobban a motorgyártók, a többi pedig sokadrangú kérdés mint tudjuk.
Egy 2010-es Opel Corsa is über high-tech egy 1964-es Ford Mustang mellett, valahogy mégsem egy kategória a kettő. Kicsit vicces lesz, hogy egy szinte akármilyen utcai autóban több henger, szelep és nagyobb lökettérfogat lesz mint egy F1-es autó farában. Szépen lassan rombolják az imázst.
shteer: Addigra veszek magamnak egy ceruzaelemmel működő makettet inkább.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #22541 üzenetére
Ettől még sajnos nem lesz jobb hangjuk és a versenyekre kilátogató több ezer embert sem fogja vigasztalni az, hogy mennyire high-tech a motor. Ennél már az is jobb lenne, ha egyetlen motorgyártó látnál el ugyanolyan normális 6-8 hengeres versenymotorokkal a csapatokat és nem lenne idióta RPM limit, meg hasonlók.
"A Nemzetközi Automobil Szövetség ma, pénteken szavaz a 2013-as motorszabályokról, a gyártók javaslatai alapján. A szakértők szerint az FIA várhatóan jóváhagyja az 1,6 literes turbómotorok bevetését. A Renault támogatja a javaslatot, a cél ugyanis az, hogy a Formula-1-es technológia megközelítse a szériagyártás technológiáját. "Olyan erőforrásokkal akarunk dolgozni, amelyek a hasznunkra válnak a szériagyártás során is" – tette hozzá Ghosn."
Ennyi a történet lényege. Ezzel az F1 egy újabb exkluzivitása is kútba esik. Gyanítom, hogy a Renault meg a Mercedes volt a két fő kolompos ebben. A Ferrari-nál nem veszik majd sok hasznát a négyhengeres fejlesztéseknek, a Coshworth-nak szvsz mindegy mert nem gyárt utcai autókba motorokat így maradt a másik két gyártó. Abból is inkább a Renault köthette az ebet a karóhoz mert nem nagyon gyártanak komoly sportautót. Tudtommal nincs is nyolchengeres utcai motorjuk.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #22554 üzenetére
Az az Alonso nyócker edition eléggé üt.
...bár Webbo sem panaszkodhat. Úgy látszik, hogy a két nagy vesztes arcszőrzettel vigasztalódik.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"A hangja meg egyéb külsőségek pedig csupán megszokás kérdése. Biztos vagyok benne, hogy 20-30 év múlva a következő generációnak a V10-es F1 mocik olyanok lesznek, mint kb nekünk egy gőzgép."
Én ebben egyáltalán nem vagyok olyan biztos. Még 15 év elteltével is a 12 hengeres Ferrari motor szól a legjobban. Fizikai képtelenség, hogy egy nyamvadt soros négyhengeres ennek valaha is csak a bokájáig felérjen.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Börni aggodalmát fejezte ki a gálán az új motorok által generált hanghatás miatt. Elmondta, hogy a hang nagyon fontos. Remélem jó nagy anyagi buktát fog neki hozni ez az egész négyhengeres terv mert akkor van rá némi esély, hogy kicsit később kukázzák az egészet. Csak addig most már ne patkoljon el.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #22586 üzenetére
Van ebbe valami érdekes? Nincs kedvem végigolvasni az egészet.
Esetleg az FIA Gala videókról vagy az egész átadóról nem láttál valahol HD minőségű felvételt még?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz horvathd #22590 üzenetére
Ezzel valszeg kevesebb lesz az uszonyos autó.
Úgy látom, hogy passzív F-duct sem lehet már a szabályok szerint.
"Ban on Double Diffusers (DDD) and Open Exhaust Blown Diffusers (EBD)"
Na, a fújt diffúzort is elmeszelték?
A trükkös keréktárcsáknak és a Mercedes jó ronda légbeömlőjének is lőttek.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #22606 üzenetére
Az a baj, hogy szerintem ez nem HD-s forrásból lett felvéve. Látszik is a képminőségen meg az Eurosport HD esetében látszik a kis HD szócska a logónál valahogy így.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz shteer #22611 üzenetére
Pfff..milyen eredmények születtek...
A legbravúrosabb rajtolás:
S. Vettel - Abu Dhabi
Ilyen marha nagy bravúr, ha valaki tisztán el tud jönni úgy az első kockából, hogy megtartja a helyezését?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz X3B6O0X #22613 üzenetére
Szerintem kiadták a feladatot a Red Bull Magyarország dolgozóinak, hogy szépen szavazzanak egyet.
2011-ben Indiában lesz az FIA Gála
Monaco után Újdelhi.... főleg, hogy Indiában milyen baromi nagy hagyománya van a motorosportoknak.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Ezzel kár kijönni, mert F18 már évek óta van és sokkal gyorsabb ennél.
Első ránézésre F10 evolúció az autó. Az oldaldoboz beömlői durván megnőttek.
Amúgy kíváncsi lennék, hogy hogyan szivároghatnak ki ilyenek. Már ha ez igazi...
Another route to banning F-ducts, as well as a move to limit the ever expanding rear fin, the rule prevents any bodywork reaching the rear wing.
“3.9.1 No bodywork situated between 50mm and 330mm forward of the rear wheel centre line may be more than 730mm above the reference plane.”
Első ránézésre nem igazán felel meg ennek a fenti szabálynak...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Szerintem olcsóbb lenne már ha, fognának pár utcai autót és azokat raknák fel a rajtrácsra. Akkor nem kéne annyi pénzt kidobni az új motorokra meg a szélvédő fejlesztésére.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #22705 üzenetére
Tényleg ígéretes ez a hármas. Liuzzi-nak meg nincs helye az F1-ben ilyen teljesítmény mellett.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"The Launch of the 2011 McLaren MP4-26 in Berlin on February 4th"
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #22749 üzenetére
A Vodafone miatt szerintem.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #22753 üzenetére
Igen, de a főváros mégiscsak Berlin.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
mondjuk valahol egyet kell értenem a véleményével...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz IreN!CuS #22767 üzenetére
Na, ez legalább azt jelenti, hogy a versenyeket legalább majd utólag le lehet tölteni HD-ban innen-onnan.
Azért arra kíváncsi lennék, hogy Börni mennyi felárat kér a HD-ért.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #22778 üzenetére
No akkor viszont érik az RTL HD kártya beltéribe. Mondjuk az RTL nevét pont nem láttam a csatornák között. Remélem ők sem fognak kimaradni, bár ha a Sky és az RTL egy cég akkor el tudom képzelni, hogy üzleti okokból csak az előbbi fogja natív HD-ban tolni a cuccot.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #22781 üzenetére
Igen és is a HD+ felé ácsingózok. Sajnos az RTL kommentárja elég lagymatag és akad némi reklám is a versenyek közben. Na majd meglátjuk...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #22783 üzenetére
Igen, a szinkron miatt van csak para.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
Oliverda
félisten
válasz Integra #22810 üzenetére
Majdnem. A TV-n megjelenített jelfolyam felbontása és átlagos bitrátája nem változik csak az ehhez felhasznált forrás lesz SD minőségű, amit egyszerűen felskáláznak HD-ra és annyi. Jelenleg ugyanez látható akkor, ha pl az m1 HD-ra vagy a Duna TV HD-ra kapcsolsz, mert az esetek bő 90%-ban nem natív HD-s adásokat sugároznak ezek.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest