- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Nézzük együtt a ma esti Summer Game Fest 2024-et!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
Aktív témák
-
-
Oliverda
félisten
Vajon majd Alonso-t is kifütyülik mint anno MS-t?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Sundesz #17441 üzenetére
Kaptak büntit akkor. "Kemény" egy millát. Dollárban.
Amúgy:
1. Sokkal egyszerűbb lett volna elrontani Massa kerékcseréjét. Nyilván nem a verseny felénél jutott eszükbe, hogy jobb lenne ha inkább Alonso nyerne. Ha igen akkor az no komment...
2. Úgysem lesznek már VBk idén tehát teljesen feleslegesen vergődtek ezzel.
Na de akkor nosztalgiázzunk egy kicsit. Még anno 98ban volt egy hasonló elengedés amikor Hakkinen és Coulthard toronymagasan vezetett a többiek előtt és Mika-t véletlenül behívták a boxba, de mivel a verseny előtt megegyeztek, hogy az nyeri a versenyt aki az első kanyarban elsőként fordul el ezért DC visszaengedte maga elé Hakkinen-t.[link]
Akkor Todt a következőket nyilatkozta:
Három évvel később: [link]
Négy évvel később: [link]
Na de majd most Todt lecsap és jól mebünteti a Ferrari-t azért amit ő tanított nekik.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
csak hogy kicsit oldódjon a hangulat: [link]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Ferrari: Pénzbírság és meghallgatás a WMSC előtt
100.000 dollár...
Na majd a Motorsport Világtanács...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #17471 üzenetére
Majd esetleg nézz utána, hogy mely odáig eljutott ügyekből nem lett semmi.
Flashcash: Szerintem megússzák annyival, hogy elveszik a csapat ezen a versenyen megszerzett pontjait meg kapnak mellé valami komolyabb felfüggesztettet.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz D@ni88 #17565 üzenetére
Bezzeg ha, ha, ha...
Peat:
"Ha helyváltoztatás nélkül futnak be, akkor szerencsétlen Alonso háborgás menne. "
Előzze meg versenyben. Ez látszólag nem ment neki... mint ahogy 2005 kanadában sem ment. Aztán jött a sírás...[link]
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #17577 üzenetére
Ez benne van a pakliban. A show része- Ezért is szeretik az emberek az F1-et. Azért pedig nem szeretik ami tegnap történt.
Flashcash:
Szépen leírta a Pitpass. Szvsz ezzel az egésszel a Ferrari csak maga alatt vágta a fát. Mondjuk egy ilyen szvsz balf@sz csapatvezetéstől mégis mit várhat az ember...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Igen, akkor Massa egy falban végezte volna... még mielőtt repül a csapattól és az ideális másodhegedűs Fissi ül a helyére.
Official Formula 1 HQ: Brazilian media are calling Felipe Massa a coward & a disgrace to Brazilian sport.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz ronaldo #17597 üzenetére
Majd a WMSC megállapítja hogy mennyire azonos vagy nem azonos súlyú a két eset. Az hogy szerinted melyik milyen súlyú teljesen irreleváns.
Mondjuk 2 futammal ezelőtt még vígan dobálóztak a "szégyen" szóval... most valahogy hirtelen befogták a szájukat.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hobizoli #17607 üzenetére
Próbálkozzon tovább kitartóan. Erről szól a verseny, vagy inkább erről kellene szóljon.
Mondjuk Alonso-tól nem meglepő mert ha valami nem úgy történik ahogy ő szeretné akkor jön a hiszti meg a mutogatás. Lásd pl.: 2005 Montreal, 2007 Indianapolis, ésatöbbi. Úgy látszik a két Renault-os gyengébb év nem változtatott rajta sokat ilyen szempontból.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Viktor77 #17611 üzenetére
Az már a pilóták hülyesége ha egymásnak mennek. Egyáltalán nem szabályszerű, hogy két egyazon csapatban lévő pilóta csata közben kiüti egymást. Persze ez nagyban függ a pilóták kvalitásán és hozzáállásán is.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Barthezz2 #17621 üzenetére
Alonso mellé egy de la Rosa kaliberű versenyző kellene aki hű fegyverhordozója lehetne. Amikor Fisichella előtte volt hisztizett, hogy engedje el mert ő gyorsabb. Aztán amikor Hamilton volt a csapattársa akkor is történt hasonló most pedig ismét.
Mondjuk az is érdekes egybeesés, hogy Alonso vonzza a WMSC-s ügyeket.
2007 - McLaren kémügy
2008 - Renault kémügy
2009 - Renault crashgate
2010 - Ferrari team order gate"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Viktor77 #17628 üzenetére
Abban esetleg csak az az "érdekes" hogy rávilágít a szabálykönyv hiányosságaira, pontatlanságaira. Jelen esetben pedig egy nyilvánvaló szabályszegésről van szó amiért megkapták az ott és akkor kiszabható legnagyobb (pénz)büntetést. A többi meg csak ezután jön.
Ijk:
Erre annyit mondanék hogyha ennyire zavar mások véleménye akkor kevesebbet olvasd ezeket a hozzászólásokat. Amúgy nem csak itt a magyar fórumokon megy ez ne aggódj.[link]
Mellesleg én csak rávilágítottam arra, hogy Alonso-nak egy olyan csapat kell mint a Renault ahol minden csak körülötte forgott és mindenki (még a csapattársa is) feltétel nélkül a keze alá dolgozott.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Massa-val? Aki 2008ban még VB esélyes volt illetve tavaly is el-el veregette Raikkonen-t? Aki már bő 8 éve a Ferrari-nál van? Na meg ugye ott volt még a 2008as szingapúri eset is amiről Massa tavaly még azt nyilatkozta hogy kizártnak tartja, hogy Alonso nem tudott a dolgok hátteréről. Ergo én erősen kétlem, hogy ezek után Massa hallani akar arról hogy ő 2. számú pilóta legyen Alonso mellett aki ráadásul csak fél éve van a csapatnál. Jó, 2006ban 2. volt MS mellett de az egy kicsit más szitu volt. Rózsi, Fizikó, Trulli... ilyesmi kaliber kellene Alonso mellé hátvédnek.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Viszont ugyanezért nem világbajnoknak született, tipikus második."
Valszeg ő erről mást gondol.
Azt meg nem tudom, hogy miért Massa alá fejlesztették volna az autót amikor az előző évi VB volt mellette de ez is egy variáció amivel meg lehet magyarázni Raikkonen gyengébb szereplését.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Flashcash #17736 üzenetére
"1, Germany 2008: Heikki Kovalainen lets McLaren team-mate Hamilton through so he can win the race following an error in team tactics"
Az kb úgy volt "lets" hogy a friss gumikon durván egy másodperccel volt gyorsabb Hamilton azoknál akik nem jöttek be az SC alatt cserélni. Kova nem nagyon akadékoskodott de utána Massa-n és Piquet-en is úgy fűzte át magát Hamilton mint kés a vajon.
Aki nem emlékszik rá az esetleg nézze meg újból azt a versenyt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
A Ferrari-s botrány hevében arról nem is nagyon esett szó, hogy mekkora bukta volt a Bridgestone hatalmas húzása a szuperlágy és kemény keverékekkel. Talán amire visszavonulnak rájönnek, hogy akkor lenne izgalmasabb a verseny ha két egymás mellett álló lágyabb keveréket vinnének a futamokra. A kemény meg mehetne a kukába. A gumiigényesebb pályákra mehetne a lágy és a közepes a kevésbé igényesekre meg a szuperlágy-lágy kombó.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #17748 üzenetére
A Bridge elsősorban csak arra tesz, hogy jó reklámot csináljon magának és ezt úgy érheti el, ha nem arról szól a futam, hogy mindenki a gumikra panaszkodik. A fix keverékek óta már úgysem tudja minden csapat igényeit kielégíteni. Ezért benyomnak valami jó kemény sz@rt amivel lazán le lehet nyomni a futamot aztán szépen le lehet nyilatkozni, hogy megint qrvajókvoltunk mert jajdeszuperül üzemeltek a gumik. Reklám vége. Amennyiben nem lenne az egy kötelező kerékcsere akkor meg lehetne csinálni a futamokat csere nélkül is akár. Ez a mostani bazinagy húzásuk is nevetséges véget ért. Pontosabban arra jó volt hogy miden médium lehozott róla plusz egy cikket. Újabb reklám. Tenkjú.
"Egy percig se hidd már azt hogy te bármit..ismétlem bármit is jobban tudnál vagy sejtenél az ideális gumikról egy versenypályára..."
Ismételgess csak ha jól esik de szokásos nesze semmi fogd meg jól bő rizsától még senki nem lesz itt okosabb.
Én személy szerint baromira örülök hogy végre elkotródnak az F1-ből mert szvsz nagyban hozzájárultak az elmúlt évek unalmaihoz. Remélem egy darabig nem hallok róluk.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Majd kiderül de én azt olvastam, hogy ők már csak 3 keverékből fognak válogatni az év során. Remélhetőleg a keményebben hagyják majd el. Rosszabb (~unalmasabb) mondjuk biztos nem lesz.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #17784 üzenetére
Örülök is. Egy tróger céggel kevesebb a sportban. Amúgy tényleg baromi jól dolgoztak csak éppen a saját érdekeiken kívül más nem igazán érdekelte őket. Ezért pártoltak el tőlük a csapatok 2001-től kezdve szépen fokozatosan. Aztán gyönyörűen vissza is nyalt a fagyi nekik ezért (2005 Ferrari).
Valóban nem véletlen mivel véletlenek nincsenek. A csapatok (már amelyik) pedig szvsz az alacsonyabb költségek miatt akarták hogy maradjanak.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #17786 üzenetére
Nem tudom hogy miért kell idekeverni a Michelin-t. Mondjuk ők legalább nem azt csinálták mint a Brisgestone, hogy elkezdték egy csapat hátsóját nyalni a többire meg magasról tettek. 2005-re a 10 csapatból biztos azért használt csak 3 Bridgestone gumikat mert olyan baromi korrekt volt a cég.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #17811 üzenetére
Szerinted kár mert gondolom te valami Briccsztón márketinges lehetsz vagy valami hasonló.
Nem tudom és nem is érdekel hogy a MotoGP-ben miért mentek el a Michelin-től. Lehet hogy azért mert nem volt korrekt. Nem számít jelen esetben.
"A Michelin -nem szállítunk gumit vetélytárs nélkül- aládolgozott az FIA-nak amikor 2004-ben a Ferrari 262 vs 119 arányban verte a másodikat év végén 15 futamgyőzelmet behúzva a 18-ból, akkor sikerült olyan javaslatot odadugni az FIA-nak hogy a következő évben a gyártók bajnokságában a 3. helyre és 2 futamgyőzelemre legyen jó a Ferrari év végén."
Majd kicsit olvasgass vissza. A Bridgestone 2000-ben is már szinte csak a Ferrari-ra optimalizálta fejlesztéseit aminek meg is lett az eredménye mert sokat nyertek. Ergo nagy reklám volt nekik. Aztán ez sok csapatnak jogosan elkezdte csípni a szemét. Majd jött a Michelin (Frank Williams könyörgésére), és szépen lassan mindenki átment hozzájuk mert ott minden csapatra nagyjából egyenlő figyelmet és erőforrást fordítottak. 2005-re pedig már csak három Bridgestone-os csapat maradt ebből kettő a Minardi és az erősen leszállóágban leledző Jordan volt. Ennek köszönhetően jelentősen kevesebb tesztkilómétert teljesítettek a tél folyamán Bridgestone gumikkal aminek meg is lett az eredménye. Remekül látszódott hogy mennyi múlik a gumikon és hogy a Ferrari mitől volt olyan jó évekig.
"s ahogy látni lehetett a futam felét lehetett teljesíteni a szuperlággyal és a kemény keverékkel is.
Nem tudom ezen mit segített volna két közelebbi keverék..."Nem mindenki tudta a futam felét teljesíteni a szuperlággyal és valszeg ezek közül sokaknak elég necces lett volna a lággyal lenyomni mondjuk 45-50 kört. Ennyit.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #17820 üzenetére
Engem meg az zavar ha nem olvasod el amit írok. Leírtam az indokaimat de úgy látom, hogy vagy nem vagy hajlandó tudomást venni róluk vagy problémád van a szövegértéssel.
Nem kell ennyire lihegve szépíteni. Ott b@szták el hogy nem volt elég csapat aki tesztelt volna nekik és ezt csak maguknak köszönhették. A saját Ferrari központú politikájuk áldozatai lettek. Aztán szerencsére 2006-ban sem tudtak visszavágni.
"..az nem volt baj hogy a Ferrari az egyedüli élcsapat a Bridgestone-nak ez nyílvánvaló ha 2004-s évet nézzük ahol csak három futamot nem(!) nyert meg a Bridgestone-s Ferrari."
Persze. Nem volt baj mert akkor még a Sauber is besegített nekik a tesztelésben. Ez a csapat pedig abban az évben a 2003-as Ferrari-val körözgetett.
Mivel 2007 óta nincs viszonyítási alap elég nehéz megmondani, hogy hogyan végzik a dolgukat, de szerintem sz@rul. Mondjuk különösebben nincsenek is rákényszerítve másra. Ilyen szempontból megértem hogy a Michelin-t konkurencia nélkül annyira nem érdekli ez az egész.
Az pedig még vicces dolog, hogy hetekkel a versenyek előtt kihirdetik a keverékeket úgy, hogy még lövésük sincs arról, hogy 20 vagy éppen 45 fokos aszfaltra viszik majd azokat. Mindegy... ezt a pár versenyt már csak elviseljük velük valahogy.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #17830 üzenetére
"A Sauber volt a Ferrari sikerek kulcsa?"
Akár. Mondjuk ha nem is a kulcsa de szerintem nem kell hozzá túl nagy logika, hogy valaki kisakkozza mennyit jelent egy erős középcsapat ami besegít a fejlesztésekbe.
"Az ami jó volt a Ferrari-nak, az nem dolgozott jól annak a csapatnak akik 1.5-2 mp-vel lassabbak voltak."
No és szerinted ez érdekelte a Bridgestone-t? Itt a gumi olcsón csináljatok hozzá autót. Akkoriban a Minardi-nak meg a Jordan-nek valszeg nem ez volt a legnagyobb problémája.
"...arról meg megint csak semmi lövésed nem lehet hogy mire alapozva jelentenek ki bármit is, nyílván vannak bőven adataik pályákról, különböző időjárási és egyéb körülmények között, valamit a saját termékükről is, .....és nem csak a netről levadásszák a várható időjárásjelentést és aludnak rá valamit."
Gondolom neked van és nem csak a komolynak beállított bla-bla-bla lapul ott a kútfőben. Na ki vele!
"A Ferrari nem b××tt el semmit, meg lettek fogva, ők megvoltak anélkül is hogy bármi más csapat tesztelt volna nekik, egész addig amíg meg nem kellett forgatni az F1-t, mint 2009-re."
Én a Bridgestone-ról beszéltem és nem a Ferrari-ról. Jóreggelt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #17833 üzenetére
Örülök hogy sikerült meglepetést okozzak neked némi látszólag ismételten csak új információval.
Sauber:
2001: 4th
2002: 5th
2003: 6th
2004: 6thEzek az eredmények nyilván egy utolsó utáni sereghajtóra csapatra és nem egy erős középcsapatra utalnak. Legalábbis b-type kis privát álomvilágában biztosan.
"és persze hogy fogalmuk sem lehet milyen gumikat kellene vinni a versenyekre a Bridgestone-nál,...hát azért lehessen már nekik ha már ők pöppet magasabb szinten űzik ezt a sportot, mint amit te el tudsz képzelni...."
Már leírtam vagy háromszor (olvass vissza), hogy olyan gumit visznek ami a leginkább alkalmas a marketing céljaikhoz. Nagyon is tudják hogy ehhez mi való csak éppenséggel minden más szempont sokadrangú náluk. Amennyiben erre nem elég bizonyíték neked, hogy a kínálatukban szereplő leglágyabb keverékkel kíméletesebb stílussal le lehet futni fél versenytávot akkor sorry.
"Detto fogamad sincs milyen szerződésekkel bírtak a Minardi-nál a Jordan-nél...Todt lenyilatkozta hogy nem egy tipusú gumit használnak, de azért nem valami lepattant GT gumit adtak a keményen leperkált pénzükért...azt kapták amire szerződtek."
Mindig úgy adod magadat elő mintha neked dettó fogalmad lenne arról, hogy éppen miről beszélsz. Todt meg sok mindent lenyilatkozott akkoriban amiből nem minden volt maradéktalanul igaz... Ja, és Todt anno még azt is mondta hogy náluk mindkét versenyző azonos technikát kap.
Jó éjt oda is és kösz hogy megkímélsz a további üres fals fellengzős sallangtól... még mielőtt az amazon úrnő is elkezdi.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #18474 üzenetére
Szingapúrra szerintem kész lesz a többi nagyobb csapat hasonló megoldása is ha esetleg addig nem tiltják be. Spa-ban meg Monza-ban pedig szvsz nem fog akkora hátrányt jelenteni a hiánya.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #18494 üzenetére
Mert amikor az év elején a Red Bull panaszolta be a McLaren-t az F csatorna miatt akkor ők fizették a vizsgálat díjait? Ez F1 nem pedig polgári bíróság.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #18497 üzenetére
Jó, persze. Én is meg tudnám oldani meg pistike is meg még sokan mások csak éppen ennek nulla jelentősége van. Amúgy szegény FIA-ra akkora anyagi terhet rónak ezek az állandó vizsgálatok... abból az évi pár száz millából alig tudják finanszírozni azt amiért ők valójában léteznek.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #18500 üzenetére
Akkor annyira tökéletesen sikerült lemásoljalak mint A Ferrari-nak a fújt diffúzor.
Azért én remélem hogy a McLaren lesz olyan fair hogy kifizeti a +50 kilónyi súlyt meg az új vonalzót.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #18505 üzenetére
Tudod, az esetleges megoldásokat ide kérik: jean.todt@fia.com
Biztos meghatódik majd, hogy bizonyos szurkolók mennyire a szívükön viselik az FIA költségvetését.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #18508 üzenetére
"Részemről a dolgot befejezettnek teintem."
Ezt feljebb írtad... Vagy ez nem te voltál?
Én utána nézek hogy a kötekedő hozzászólásokat hova várják te pedig annak nézz utána, hogy a haszontalan, értelmetlen és bugyuta, én így meg úgy csinálnám javaslatokat hova várják.
Már bocs de az ilyen "a vizsgálat teljes díja őket terheli" szintű dolgokat nehéz szó nélkül hagyni.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Motoros topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- PlayStation 5
- A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
- Horgász topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Acer Travelmate P215 - i3-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP Pavilion 15 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Nvidia MX150 I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G7 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen