Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Nézzük együtt a ma esti Summer Game Fest 2024-et!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
Aktív témák
-
wildrain
addikt
válasz Oliverda #5083 üzenetére
Ez jól mutatja, hogy nem a tudás számít a fizetésben. Loeb versenyben hosszában-keresztben fogja lenyelni, Kimi akárhogy is erőlködik. És ez valószínűleg később is így lesz, nem csak az újoncidőszak alatt.
Ennek ellenére kétszer annyit keresni mint Loeb... Mekkora acsarkodások lesznek emiatt...
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #5087 üzenetére
Nem azért írtam, mert elvárnák, hanem mert az eset jól mutatja, hogy mi (nem) számít a fizetésben.
Egyetértünk, hogy pontszerzőnek be fog jönni párszor.
-
wildrain
addikt
Vicces ez a Montezemolo:
Nem fogom elfelejteni, mit tett a Ferrariért, és ő sem fogja elfelejteni, hogy mi mit tettünk érte" - közölte a Ferrari első embere, aki szerint a hétszeres bajnok új énjének szíve húzhat a Mercedeshez.
"Az igazi Michael Schumacher állandóan azt hajtogatta nekem, hogy a Ferrarinál fejezi be karrierjét" - tette hozzá Montezemolo.
Schumacher karrierje 2006-ban még egyáltalán nem volt kifullasztva. Azt persze túlzás lenne mondani, hogy derékba lett törve, de még elég sok volt/van abban az emberben. És egyébként is: szerintem ha lenne hely a Ferrarinál, akkor oda jönne vissza, ahogy azt a lelkesedése megmutatta Massa balesetekor is.
-
wildrain
addikt
válasz stvnppp #5408 üzenetére
Jön helyette Stefan GP Mike Coughlannel.
-
wildrain
addikt
Az jutott eszembe, mekkora orbitális poén lenne, ha időben rákérdeztek volna Brawnék Barrichellonál, hogy akar-e náluk versenyezni jövőre, és le is szerződtetik. Most újra csapattársak lehetnének, amit Rubens mindig is annyira szeretett.
-
wildrain
addikt
Valamint hozzá kell tenni, azóta bebizonyosodott, hogy Hamilton nem "csak" egy újonc, hanem azt hiszem kijelenthetjük, hogy az F1 történet egyik legnagyobb versenyzője. Ezt már bemutatkozásakor is megmutatta a sorozatos dobogóival, valamint a második évben megszerzett világbajnoki címével. Nem egy Alguersuari-féle rutinnal érkezett a versenybe, hanem technikai szinten tökéletes felkészültséggel. Az egyetlen hiányossága a mentális képességeiben keresendő, de arra még talán évekig várni kell, hogy abban is tökéletes legyen.
Az lett volna a ciki Alonso részéről, ha Piquet, Grosjean vagy mittoménki verte volna meg, mert rajtuk messze nem érződik olyan erő, mint Hamiltonon már az első versenyen. -
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #5736 üzenetére
Szándékosan pongyola volt a megfogalmazás. Nehéz belőni, hogy ki mellé lehet majd tenni, ha befejezi a pályafutását, hiszen ő még az elején tart, a többiekről viszont (Senna kivételével) mind teljes képünk van. Egyelőre annyit tudunk, hogy az F1 legfiatalabb világbajnoka cím, valamint a legütősebb kezdés az övé. Egy ilyen kezdés után, ha tovább is tartja ezt a színvonalat, és sokáig erős autóban ül, egy megfelelően hosszú pályafutás során simán esélyes lehet 3-4 vb címre is. Ha ez bekövetkezik, akkor mindenképpen passzol rá az, amit írtam, nem?
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #5837 üzenetére
Kicsit kevered a fogalmakat. LeszorítóERŐ vagy szívóHATÁS nem egy bandában vannak. Maga a szívás, mint jelenség, egy olyan erőt generál, amely az autót leszorítja, tehát leszorító erőt.
D@ni88: Vagy amiatt, hogy kockásra fékezte a gumit Villeneuve miatt. Attól függ, honnan nézzük.
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #5842 üzenetére
Régen volt már a fizikaóra mi, b?
Egy hatásnak nincs iránya, az egy jelenség, az van, vagy nincs. A hatás által generált erőnek van iránya. A szívóhatás erőt generál, ami lefelé mutat, ez a leszorító erő, ez szorítja le az autót az aszfaltra. Az aszfalt hat az autóra ellenerőként, pont ellentétesen a leszorító erőre. Ha jól emlékszem, ezt hívják tartó erőnek.
De azt nem mondhatod, hogy a diffúzor nem generál leszorító erőt, mert ahogy Peat írta, ez olyan, mintha kijelentenéd, hogy a repülőgépszárny működése során nem keletkezne felhajtóerő.Egyébként ott is tévedsz, hogy a leszorító erő megmarad akkor is, ha az autó alja beüt. Nem marad meg, Sennánál is éppen ez volt a probléma. Mivel az autó alja leért, nem volt levegő, ami alatta áramlott, csak felette. Ahogy Peat korábban írta a diffúzor működését, ahhoz, hogy leszorító erőt generáljon, gyorsabban kell az autó alatt áramolnia a levegőnek, mint felette, mert a gyorsabban áramló levegőnek kisebb a nyomása. Senna esetében mivel nem volt semmi áramlás alul, ezért a leszorító erő jócskán visszaesett, az autó pedig megcsúszott. És boldog új évet neked is.
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #5855 üzenetére
Asszem már elmondtam mindent, amit lehetett. Nekem úgy tűnik, mintha valójában nem teljesen értenéd a diffúzor működését. Persze erre azt fogod írni, hogy de, viszont akkor nem értem, miért írsz olyan meredek dolgokat, minthogy A leszorítóerő megmarad ha az autó alja beüt...mivel nem szűnik meg légellenálni, de eltűnik a szívóhatás .
Viszont nem hinném, hogy a fától nem látnám az erdőt, hiszen elég egyértelműen fejezted ki magad az #5829-esben. Két mondat volt, amiből a második nagyrészt értelmetlen, ezért kötött bele lenox is, Peat is, hunnylander és jómagam is. Nem egy kétoldalas esszé egyetlen szava az, ami nem tetszett.
Jóéjszakát.
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #5857 üzenetére
Én sem alszom még.
nem fogom azt mondani hogy ha leüt az autó alja (azaz megszűnik a szívóhatás ), akkor megszűnik vele az autóra ható leszorítóerő.
Sehol nem írtam azt, hogy ez megtörténne. A Sennás példában is csak azt írtam, hogy lecsökkent, nem azt, hogy megszűnt. Az összes leszorító erőnek az a része szűnik csak meg, amit a diffúzor ad. Egyébként meg ha túllépünk ezen az egész szarságon, akkor tényleg egyet fogunk érteni, mégpedig abban, hogy le kéne egyszerűsíteni a diffúzorokat és világos szabályt kellene alkotni a témában.[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #5910 üzenetére
És végre nem törnek el a felnik.
-
wildrain
addikt
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #5962 üzenetére
Én arra lennék kíváncsi, hogy a saját pályafutásában hová teszi a Ferrarihoz szerződést. Ugyanúgy besétált az oroszlán barlangjába, és szét lett zúzva.
Az ő esetében ráadásul még az is lehetséges, hogy szerződésben rögzítetten volt második számú versenyző.
Ja, és korábban őt is elverte a "zongoracipelő" Barrichello.Persze lehet, hogy pont ezért ilyen nagy szakértője a témának.
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #6461 üzenetére
Kovának szélesebb a nyaka, mint a feje.
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #7246 üzenetére
"Vezess gyorsan, de ne okozz balesetet. Ez az, amit Ross elmond minden verseny előtt."
Szerintem itt arra utalt, hogy Schumachertől vártál el az eredményeket, ő meg csak hátvédként kellett, hogy részt vegyen a versenyeken. Ez persze lehetett a köztük levő gyorsaságbeli különbség eredménye, de nem hiszem, hogy Rubens lassabbnak tartja magát Schumachernél, így csak arra gondolhatott, hogy leosztották a szerepeket. -
wildrain
addikt
-
wildrain
addikt
Szerintem meg ha a nagy tengelytáv a maga kedvező aerodinamikai jellemzőivel annyira előnyös lenne, akkor már tavaly is limuzin hosszúságú giliszta autók köröztek volna.
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #7785 üzenetére
Ezt én egyelőre nem veszem be, de majd meglátjuk pár verseny után.
-
wildrain
addikt
válasz gorogdinnye3 #7796 üzenetére
Ó, köszönöm. Ha te mondod, akkor máris elhiszem.
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #7801 üzenetére
Akkor sem elképzelhetetlen számomra, hogy a rövid tengelytávból annyi előnyük adódik, ami ellensúlyozza a magas tank által okozott károkat. De az is lehet, hogy hátrafelé hosszabbították a tankot, amiben segítette őket, hogy az orrban mondjuk sok a ballaszt, és a gumik miatt is hátratolódik az ideális súlypont.
Eléggé sok az ismeretlen tényező, de én inkább afelé hajlok, hogy az ő konstrukciójuk lesz a nyerőbb. De majd meglátjuk. -
wildrain
addikt
Nem állt meg alatta a gép, és valószínűleg az autó nem is sérült, csak 25 percig tartott kiásni a hóból. (Ha hihetünk a wrc.com-nak.)
Raikkonen's problems occurred later in the stage, just a couple of kilometres before the finish, when he drove his Citroen Junior Team C4 WRC into a snow bank and got stuck. Like Gronholm he eventually managed to get going again, but the incident meant he completed the stage more than 26 minutes slower than Latvala. The Finn, who was 10th overall on SS5, dropped out of the top 30.
-
wildrain
addikt
Na nehogymár az első évében, az első hétvégén eldöntsd, hogy hiba volt-e. Egyébként is majdnem egyértelmű, hogy az egész év így fog eltelni. Törni-zúzni fog, talán az aszfaltos versenyeken nem, de ott sem fog nyerni, mindezek ellenére a juniorcsapatban jó helye van.
Idén max egy-egy szakaszon való villantást lehet tőle elvárni, komoly eredményeket, tartós jó helyeket meg esetleg jövő év végefelé. Akármilyen jó versenyző is volt az F1-ben, a raliban legfeljebb egy tehetséges újonc, akit érdemes megjáratni, hogy kiderüljön, képes-e fejlődni. De azért ezt nem hat szakasz után kell eldönteni.
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz [CS]Blade2 #8012 üzenetére
Erről van szó. Az mondjuk egyelőre édeskevés, hogy jó helyen halad a kieséséig, ha hiba nélkül nem tud végigmenni. Ezt meg csak gyakorlással, tapasztalatszerzéssel lehet leküzdeni.
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #8110 üzenetére
itt az utolsó 500 méteren is teljes odafigyelés kell...nem ismétlődnek féktávok stb.
Pont ezért nem zsibbad be rali közben. Az f1-ben másfél órán keresztül köröznek, és ha nincs ellenfél, csak a saját tempóját kell autóznia, vagy még abból is le kell faragnia, mert úgy is túl gyors, akkor könnyen unalomba fullad a dolog. Járt már így MS is egyszer Indianapolisban. Olyan sokkal vezetett, hogy bealudt és megpördült, aztán arra kérte Brawnt, hogy beszélgessenek.
A ralinál viszont majdnem mindig fullon kell autózni. Itt biztos, hogy nem alszik be senki, legfeljebb nem tud figyelni a navigátorra, és emiatt hibázik. -
wildrain
addikt
Ez mondjuk igaz, ha csak egy cégnek dolgozok, nem kettőnek-háromnak, akkor nem írom oda, hogy "Dallara előkészületek", hanem csak annyit, hogy "Előkészületek".
Maga a lista egyébként rendben van, én is olyan vagyok, hogy szájbarágós listát írok, mert később, amikor végigmegyek rajta, akkor már csak azon jár az eszem, hogy magát a listára felírt dolgokat elvégezzem, és nem azon, hogy mit nem írtam még fel. -
wildrain
addikt
Exkluzív interjú Alonsoval Ferrari sportkocsi vezetés közben, sajna olasz, és nincs feliratozva, így igazán csak 6:40-től érdekes. (Kivéve annak, aki vágja az olaszt.)
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz Oliverda #8397 üzenetére
Azt ugyan elismerte, hogy biztosan lettek volna erősebb jelöltek mint a USF1, a Campos, a Virgin és a Lotus, de nem lehet elvárni egy újonc csapattól, hogy egyből gyorsak legyenek.
Szerintem a Lotusszal az égvilágon semmi probléma nincsen, ahhoz képest, hogy szeptemberben álltak neki a munkának, kitűnően vették az akadályokat. A teszten tudtak normálisan dolgozni, volt alkatrész és megfelelő megbízhatóság is hozzá, van két tapasztalt versenyzőjük (nem visszahozott veteránok, hanem friss tudású versenyzők), és egy rakás tapasztalt mérnök szintén friss tudással.
A sebességgel persze vannak gondok, és az autó is elég fapados (még!), de ennél jobban egy újonc csapat ne akarjon kezdeni, mert nem lehet.A Virgin meg ugyan még főleg alkatrészgondokkal küzd, de legalább ott van, van kész autójuk, és van háttér is a versenyen való megjelenéshez.
Szidni csak a másik két csapatot lehet, főleg a nagymellényű USF1-et, akik már egy éve legalább készülődnek, hogy leigázzák az F1-et, közben meg nemhogy autót nem gyártottak, de talán még egy csavarra sem tekerték rá az anyát.[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz kerjani #8402 üzenetére
Bizonyos szempontból érthető, hiszen az eredeti koncepció szerint ha nem kaptak volna rajthelyet, akkor teszteltek volna év közben az újonc pilótáknak (vagy a csapatoknak bérteszteltek volna egyes alkatrészeket, már ha ez egyáltalán technikailag lehetséges), de mivel ehhez nincs gumi, így már csak a versenyzés marad, amiért érdemes megvenni a cuccot.
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #8778 üzenetére
Hát nem mindegy, hogy Schumira néz, és szerelmesen ámuldozik, vagy a hét vb címre néz, és attól ámuldozik.
-
wildrain
addikt
-
wildrain
addikt
Nem kicsit estek Kimiék: link. Van egy pillanat a bukás közben, amikor kitekint balra. Tök komikus, olyan, mintha a tájat szemlélné szegény.
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #8938 üzenetére
Nekem úgy rémlik, ötmilliót kért tőle, ami szerintem nem sok, figyelembe véve, hogy nulla marketingértékkel és legfeljebb közepes tehetséggel büszkélkedhetett. Ehhez képest Petrov most jóval többért kapta meg az ülést, és még az is lehet, hogy jó versenyző.
Ettől függetlenül Stoddartot én is utálom, mert állandóan keverte a szart, a legkisebb csapatként folyton az események középpontjában kellett lennie, és pl. ő volt az egyik oka annak, hogy akkoriban semmi egyetértés nem volt a csapatok között.
-
wildrain
addikt
Kifejezetten b-typenak ajánlom ezt a cikket. Úgy tűnik, neki volt igaza a Stefannal kapcsolatban.
Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Okos Otthon / Smart Home
- Hálózati / IP kamera
- TCL LCD és LED TV-k
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- ACER NITRO 17" 120Hz iPS, i5, RTX3060-6, 32/1024 SSD, több zónás RGB bill, erős akku szla +garancia
- HP ProBook 440 G6 (FHD 14"/i5-8265U/8GB DDR4/250GB SSD) olcsón,csak a hétvégén!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- SAMSUNG ODYSSEY OLED G8 S34BG850SU
- AMD Ryzen 7 5800x3D Aqua Garancia 2026.10.16
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs