Hirdetés

Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz sh4d0w #8423 üzenetére

    Nem fog bedőlni sztem, csak egy megvalósítható/tartható formára alakul. Megvalósulnak azok az elképzelések amiket a FOTA kidolgozott a többszöri egyeztetések után...hiszen azok nem véletlenül születtek meg, nem hasracsapásra. A csapatok tudják hol van az a terület ahol úgy spórolhatnának hogy az könnyen ellenőrizhető legyen, sok pénzt takarítsanak meg és a fejlődés is kevéssé sérüljön.
    Ilyenek pl. a sokhétvégés motorok és váltók, ez volt a válaszuk a Mosley féle motorbefagyasztásra...ami valszeg nem sikerült jól, hiszen egyszer már fel kellett zárkóztatni a Renault, és most lehet megint bele kell nyúlni.

    Csökkeniük kell a költségeknek, ez látható a rally-n is. ..és meg is fogják oldani, nem lehet egy év alatt 300millió dollárról 30 millió dollárra lecsökkenteni egy költségvetést, ott ahol 1000 ember dolgozik, ott meg kell találni a megoldást mind a dolgozókra mind a létesítményekre. Jogszabályok vannak, átképzési lehetőségek...és élő emberek. Term. egy csapat sem szereti elveszteni a szakembereit, akár a gyárban, akár más területen.
    De megfognak határozni egy plafont...amennyiben 4-6 hétvégés váltók lesznek, és 4 hétvégés motorok (ezt ajánlották legelső alkalommal a gyártók mikor szóba került a befagyasztás), a tesztek is kialakulnak, a szabályok ésszerű keretek közt módosulnak évről-évre...máris költségcsökkentésről beszélünk.
    Jelenleg az évközi tesztelés és a motorbefagyasztás az ami nem jó a jelenlegi formában...'biztonsági fejlesztés' keretein belül növelnek teljesítményt, illetve túl nagy hibaszázalékkal tesztelnek számítógépen.

Aktív témák