- Telekom mobilszolgáltatások
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
n1nja
tag
Sziasztok.
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Fojtószelep tisztítás után furán viselkedik az autó.
Szervíz azt mondta, hogy idő kell, amíg megtanulja a rendszer az új értékeket. 1 hete napi 50km-t mentem vele, nem igazán javult.
A jelenség: megálláskor vagy gázpedált felengedve vagy felpörög a motor vagy 1500 fordulat környékén megy még pár másodpercig majd úgy esik vissza alapjáratra. Motorfék hatást is gyengébbnek érzem azóta. Túl sok levegőt kapna?Mi lehet a bibi, mit tudnék tenni?
Köszi.
(Focus mk1 1.6b 2002) -
n1nja
tag
válasz zoltan.bagi #18936 üzenetére
Üresben, ha elengedem a gázpedált, jópár másodpercig pörög 1500-on, majd onnan ejti vissza alapjáratra.
Nem találtam sérült vagy lecsúszott csövet. (ez persze nem jelenti azt, hogy nincs).
A fojtószelepen lehet bármit állítani? -
n1nja
tag
válasz zoltan.bagi #18945 üzenetére
Aha, álló autó, nem gurul.
-
n1nja
tag
Sziasztok.
Nehézkes indulás okát keresem.
Hideg indításkor van, hogy csak 3.-ra sikerül beindulnia vagy ha el is indul, akkor először egy nagyon alacsony fordulaton dadog és pár másodperc után ugrik fel alapjáratra. Ha csak rövid időre állítom le, akkor melegen szinte pöcc-röff visszaindul.
Cserélve: trafó, gyújtókábelek és gyertyák, akksi, benzinszűrő.
Tisztítva: fojtó- és alapjárati szelep.
Ellenőrízve: csövek, csatlakozók.Üzemanyagrendszernél volt szivárgás, az javítva lett. Szivattyú se a gyári van már bent.
Mivel próbálkozzak még?(Focus mk1 2002 1.6b)
Köszi a tippeket előre is!Üdv.
[ Szerkesztve ]
-
n1nja
tag
Sziasztok.
Utolért a beázás ebben az esős időben.
Gondolom a pollenszűrő fedélnél folyik be, ahogy másoknak is tette. Klíma használatánál gyönyörűen csöpög a tütü alá a víz, tehát nem az lesz.
Érdekelne, hogy ki milyen megoldással hárította el a problémát?!Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv. -
n1nja
tag
Sziasztok.
Szeretném megkérdezni, hogy esetemben merre keressem a főtengely jeladóját? Nehezen indulgat, megnézném a csatlakozóját. Hozzá lehet férni emelés nélkül? Képet is szívesen fogadok.
Köszi előre is.
Focus mk1.5 2002 1.6b 16V (FYDB)Üdv.
-
n1nja
tag
Sziasztok.
Kérdeznék. ;)
Focus mk2, Trend felszereltség.
Lábtér világításhoz foglalat és kábelek rendben. Tettem be izzókat, de sajnos nem világít. További teendő? Mit nézzek még meg? Biztosíték hiányozhat? Ha igen, akkor melyik?Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv. -
n1nja
tag
Sziasztok.
Tanácsot/tippet szeretnék kérni, hogy mit nézzek/nézessek meg?!
Focus mk1.5 1.6b (2002)
1 teljes napig a fékrásegítés álló helyzetben elment, szinte lehetetlen volt benyomni a pedált, majd a motor beindítása után helyre jött. Alapjáraton ritmikus remegés volt tapasztalható, beindítás után ingadozott is pár másodpercig az alapjárat. Néhány napig semmi tünet, jött-ment gyönyörűen, aztán ma reggel csak másodikra indult el, első alkalommal lefulladt. Pár fékezés erejéig fura hang volt hallható, menet közben nem tapasztaltam semmi rendkívülit. Alapjáraton megint remegősnek érzékelem, főleg ha fel van kapcsolva a tompított is és mellette megy a rádió + a fűtés.
Ezek alapján ki/mit mond? Elvileg ma délután megyek mesteremberhez, akivel közösen átnézzük a vákuumcsöveket, csatlakozásokat, fojtószelep állapotát, de ha valaki már találkozott hasonlóval és tudja, hogy mi okozta, akkor azt is megnéznénk.
Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv. -
n1nja
tag
Sziasztok.
Focus mk1 1.6b 2002 üzemmelegen alapjáraton gyenge, remegős, főleg ha lámpa, rádió és fűtés is be van kapcsolva. Gép szerint 800rpm körül mozog, nem ingadozik. A műszerfal világítása mintha pislákolna kicsit.
Alapjáratit és fojtót ma fogok takarítani. Ha ez nem hoz pozitív változást, akkor mit érdemes még megnézni?Plusz infók:
- fékezéskor néha fulladós,
- 2 hete a fékrásegítés is elment, de motor elindítása után helyreállt. Ezt 3x játszotta el.
- akku 1 éves lesz (az autóban).Hozzászólásokat előre is köszi.
-
n1nja
tag
válasz DeFranco #22027 üzenetére
A hideg miatt tolom legalább 1 napot a tisztítást és a vákuumcsövek áttekintését. :)
Diagnosztikai módban 12.3V-ot mutatott motor elindítása előtt, indítózás alatt 9.5V, 2 tekerés után elindult, aztán 14.8V volt a visszajelzés.
Nem emlékszem milyen akku került bele. 55Ah talán?! Aztán ennyit tudok róla, nem én vásároltam. Kalciumosra kellene váltanom? Remélem tényleg csak egy cső és max az akku problémája. Esetleg lerakódások a szelepeknél.
Köszi! -
n1nja
tag
Ma megtörtént az alapjárati- és a fojtószelep tisztítása. Talán egy picivel jobb lett, viszont nehezebben indult. Lehet, hogy a hőérzékelő kontakthibája. Lett mozgatva.
700 és 850 között szabályozza a fordulatot a bekapcsolt fogyasztók függvényében. 800 környékén a legremegősebb. -
n1nja
tag
A fék lenyomása és felengedése után változik egy picit az alapjárat. Mutatón nem érzékelhető, de érezhető a fordulatszám változás. Álló helyzetben is tapasztalható, de nagyon zavaró így menni alacsony sebességnél. Sérült, lyukas vákuumcsövet nem találtam. Lehet nem találtam meg az összeset. :) Merre vannak? Képes illusztrációt is szívesen fogadok. Vagy mi okozhatja még ezt? Köszi a válaszokat.
-
n1nja
tag
válasz molnarpeter #22151 üzenetére
7zap-on melyik csoportban keressem?
-
n1nja
tag
Sziasztok.
Műszerfal diagnosztikában, ahol a sebességet kellene mutatnia, ott nekem folyamatosan növekvő szám van csak. Másnak mutatja a tényleges sebességet?
Köszi!
Focus mk1.5 2002 1.6b -
n1nja
tag
Sziasztok.
Találkoztatok már ilyennel? 2000-2200-as fordulat alatt erőtlen, nehezen gyorsul az autó.
2200-nál van egy hirtelen rántás, amikor érezni, hogy megjött a kedve, továbbá valamikor 3000 környékén mégegy. Gyertyák gyáriak, pár ezer km-el ezelőtt lettek cserélve. A trafó egy NGK márkájú, kábelekre nem emlékszem. NGK volt, de nyest miatt cserélni kellett. Úgy vettem észre, hogy hidegebb, hűvösebb időben nem, inkább csak melegben jelentkezik ez a probléma.
Klímától független a dolog.
Focus 1.6b mk1.5 2002 -
n1nja
tag
Hali. Digit klíma B2308 hibakódot jelez. Hol található a belsőhőmérséklet érzékelő? Tudja valaki?
Köszi. Focus mk1 2002 -
n1nja
tag
Sziasztok!
Egy kérdés:
elindítva, majd alapjáraton hagyva gyönyörűen pöfögött, amikor egyszer csak össze-vissza kezdett járni. A képen a narancssárga keretben van a problémás rész. Addig csinálta, amíg a gázpedált meg nem pöccintettem. Utána nyugodt, stabil volt az alapjárat. Gyújtáskimaradást nem érzékelt. A jelenség akkor jött, amikor a mutató szerint elérte az üzemi hőfokot. Menet közben nem tapasztaltam hibát, szépen gyorsul, húz amennyire tud, pirosnál megállva se rosszalkodott.
Alapjárati szelep tiszta és működik is, benzinpumpa szintén, szűrők tiszták, kartergázcső új, vákuumcsövek rendben, lambdaszonda jelei tudásom szerint rendben, vezérlést nemrég helyretették. Mire tippeltek, mi okozhatta? Szükség esetén egyéb érzékelők adatait is csatolom, ha jelentkezik a hiba.
[kép] (Focus mk1.5 1.6b 2002)
Válaszokat előre is köszi.
Üdv. -
n1nja
tag
válasz radi8tor #27145 üzenetére
Igen, gyújtásprobléma jelentkezne máskor is.
Igen, tuti. Áztattam, óvatosan tisztítottam, szépen jár. Máskor is érezhető lenne a hibája szerintem.
A gyári így járt, azért kellett cserélni: [kép] [kép]
Ne kérdezd, hogy mi okozta.
Fojtószelep tisztításon agyalok. Mint említettem, volt egy vezérlés hibám és néha visszafelé puffogott. Lehet, hogy elkoszolódott.[ Szerkesztve ]
-
n1nja
tag
Srácok,
ForScan-ben nézve a KeyST PID-et (Ignition Key Status) ugrálást látok (0-1). Pótkulccsal is próbáltam, ugyanez.
Gondolom folyamatosan 1-nek kellene lenni. Vélemény? Nálatok mit mutat?
Köszi! (Focus mk1.5 1.6b 2002)
[kép] (bocs a gyenge minőségért) -
n1nja
tag
Sziasztok.
Tolatókamerán gondolkozom. Kinek mi jött be? Mit ajánlotok? Láttam Alin van mindenféle.
Linket is szívesen fogadok.
(Focus mk1 1.6b 2002)
Köszi! -
n1nja
tag
Sziasztok.
Hőfok jeladó hibája okozhat hidegen dadogást, rántásokat? Hengerfej hőmérséklet érzékelőn kívül van még másik? Amint bemelegszik, rendben van. 1-2 hete kezdte, amióta hűvösebbek vannak.
Focus mk1.5 1.6b 2002Köszi.
-
-
n1nja
tag
válasz molnarpeter #28847 üzenetére
Focus mk1 facelift.
Interneten több képet is látni, ahol hasonlóan eltérő. Úgy tudom ez szándékosan ilyen.
Az autó első 16 évéről keveset tudok, úgyhogy könnyen lehet, hogy már volt cserélve, de a nálam lévő 2 év alatt semmit se romlott a búra állapota, pedig kint parkol. -
n1nja
tag
válasz molnarpeter #28849 üzenetére
Következő felnyitásnál, ha nem felejtem el, akkor megnézem és megírom a gyártási dátumot.
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen