- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
Hirdetés
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
ma Az új iOS, az új iPad OS és a Mac OS is megkapja az Apple Intelligence nevű megoldást, amely a ChatGPT-re is támaszkodik.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lomha 8V
addikt
válasz AxBattler #11242 üzenetére
Az első sárvédő alja kezd el először rozsdásodni, azt érdemes alaposan szemügyre venni. Utána az ajtók alja, aztán a hátsó ívek. Amúgy a rozsda nem jellemző, ha sok van, akkor nagyon elhanyagolták. Amennyiben a Ti-VCT motorost nézed, ha világít a check engine lámpa, de amúgy szépen megy az autó, akkor tönkrement a szelepállító mechanizmus. Cseréje olyan 70-100ezer forint közé tehető, munkadíjjal együtt, de utána sokáig nem kell vele törődni. Ha a váltó kettőből háromba kicsit akad, az nem nagy gond, javítása nem fáj, de jelzi, hogy az autó biztosan túl van a 200.000- km.-en. Ez akkor lehet ugye érdekes, ha 80-at mutat az óra. Az enyémben 230.000- km. van, a kormányon van észrevehető kopás, de a váltógomb és váltószoknya hibátlan, a pedálgumik is szépek, ez is akkor lehet fontos, ha esetleg tekergetett órás. Sokat hirdetnek GHIA felszereltséggel, holott nem azok. Legkönnyebben abból ismered fel, hogy hátul is van mennyezeti lámpa. Ha nincs, akkor az nem GHIA és nem is a csúcs Titanium. A benzinesek motortere beázhat az ablakmosó fúvókáknál, húzd ki a gyertyapipákat és keress rajtuk víznyomokat, esetleg rozsdaszerű lerakódást. Ha találsz, akkor alkudj belőle, de ettől nem kell megijedni, hisz szinte mind ilyen. Kell egy gyertya-gyújtókábel-trafó készlet, meg szigetelt fúvókák és utána örökös. Ha a szervó visít, akadozik akkor ott kell hagyni, annak tényleg drága a javítása. A klímát mindenképp próbáld ki és ne hallgass a "csak gáz kell bele" dumára, ha nem működik. A klímacsövek érzékenyek, könnyen repednek-törnek ha el vannak hanyagolva. Kb. ennyi, szerintem; ezeken kívül a szokásos dolgokat nézd át.
-
őstag
válasz AxBattler #11286 üzenetére
Nekem is ilyen Rezaw van, nagyon elégedett vagyok vele. Viszont gyárilag csak 4 patenthez való műanyag gyűrűt adtak hozzá, így a hátsó üléseknél hézagos a rögzítési pontok körül..
Szaga az semmi nincs, ezt nem is guminak mondanám, hanem inkább lágy műanyagnak."Less but better" - Dieter Rams
-
Lomha 8V
addikt
válasz AxBattler #11299 üzenetére
Ha sima 1.6 benzint vettetek, akkor bármelyik autósboltban tudnak hozzá adni, Volvo 1.6-ra való motortakarót és le van tudva a beázás gond. Ha Ti-VCT, akkor szigetelt ablakmosó fúvókát a lehető leggyorsabban beszerezni. Arra sajnos nem passzol semmilyen más autó takarója.
-
DeFranco
nagyúr
válasz AxBattler #11737 üzenetére
én nem értem miért kell azt gondolni, hogy a többi közlekedő olyan npc aki arra szolgál hogy a kedves sofőr közlekedési stílusának legyen aláfestő zene.
engem is idegesít a grósztata amikor stabil 65-tel megy ország-városozni főúton meg amikor a városban minden nevezetességet a kocsiból kíván kínos alapossággal megtekinteni menet közben de elfogadom, hogy inkább menjen annyival, amennyit a saját és az autója állapota és képességei alapján megfelelőnek ítél mint hogy ne adja ki neki bármi miatt is.
de nem tisztem kioktatni senkit csak baromira irritál ez a mennyémá attitűd.
-
-
félisten
válasz AxBattler #14957 üzenetére
Done.
Remélem a szigetelést is sikerült jól visszatömködnöm a hátsó lámpáknál, nem jönne jól egy beázás.
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AxBattler #16057 üzenetére
10 liter bekevert fagyálló vs. 1 deci desztvíz. Who would win?
Egy véletlenül eltérő fajtájú fagyálló, na az lenyomná, lehetnek cifra reakciók. Jó lesz a desztvíz, egyébként is csak kásásodik a keverék a mért "fagyáspont" alatt, nem feszít szét a fagy semmit, ha pár fokkal hidegebb van, nade egy számjegyű százalékról van szó gyakorlatilag, nem kell túlaggódni.
Mikor volt cserélve legutóbb a fagyálló, milyen került bele, és volt-e esetleg bemérve a jelenlegi állapotában? Találkoztam már töménnyel is betöltve, na ott aztán nyugodtan utána lehet tölteni
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AxBattler #16059 üzenetére
Nyugodtan mehet az ioncserélt, aztán ha van lehetőséged, jó lenne bemérni a miheztartás végett (benzinkút, autósbolt, szerviz - pl. kwikfit ingyen állapotfelmérésnek része ez is). Ha nem tudni, mikor volt cserélve, akkor itt az ideje meg is nézheted, mikor jár a motor, látszik az esetlegesen kavargó rozsdás tartalom, akkor alapos öblítést is érdemes megejteni (mikor nincs fagy, sima ioncserélt/desztillált vízzel). VW-nél a G12-t 2 évente szoktuk cserélni, akár a fékfolyadékot
-
flymi
addikt
válasz AxBattler #16052 üzenetére
Na ez jó is, hogy előjött, mert múltkor akksicserénél én is szóvá tettem a szerelőnek, hogy mintha kevés lenne a tartályban a rózsaszín fagyálló lötty. Azt mondta nem olyan vészes az, nyugodtan mehetek vele. Kábé egy ujjnyival kevesebb a minimumnál. AZ Meisterteile van benne.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
válasz AxBattler #16064 üzenetére
azt csinálsz amit akarsz de szerintem most ne töltögess semmit desztvizen kívül, tölts utána méresd be és gurulj vele tavaszig. akkor deríttesd ki hogy miért fogy, ha kell javíttasd meg és cseréld le az egész folyadékot úgy ahogy van mert ha ismeretlen mikor volt cserélve akkor pont megért a csereperiódusra.
most feleslegesen én nem költenék valami ismeretlen lötyire.
-
flymi
addikt
válasz AxBattler #16062 üzenetére
Hát én úgy gondoltam utántöltök a gyári flakonból, mert maradt még benne. De csütörtökön úgy is megyek benzinkútra, inkább megnézetem. Az a biztos. Egy hónapja, hogy le lett cserélve.
Azt vettem észre, hogy nem mindig veszi be a rükvercet a sebváltó. Vagy csak én nem találom meg elsőre?
Olyan lehet, hogy kiugrik hátramenetből üresbe? Elvileg ugye nem. Múlt hétvégén mintha egyszer ezt eljátszotta volna... Tolattam, megálltam, utána megint gázt adtam de csak pörgött, már nem volt hátramenetben.
Tavaly volt komplett kuplung szett csere kereskedést megelőző magánszemélynél (papiros van róla), ezért nem igazán értem.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
válasz AxBattler #16108 üzenetére
Ejj sajnálom, én anno a Puntoval csináltam oszloppuszit, igaz én szerencsésebb voltam, nem volt ennyire látványos. Ha a Focussal lenne ilyen szerintem agyvérzés lenne a minimum és nekiállnék kézzel lebontani az oszlopot
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz AxBattler #16108 üzenetére
Az enyém november végén... A hülye 0-ra áll és én meg nem tudtam már megállni követési távolság és sebességhatár betartásával sem... Persze nem abba mentem bele, aki a hülye volt, hanem egy vétlenbe.
Aki 0-ra állt, mögötte lévő is úgy tudta elkerülni a balesetet, hogy elkapta a korményt jobbra a padkára..."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz AxBattler #16115 üzenetére
Persze, hogy elment. Lefordult ahová szerett volna és kész. A többi már nem az ő dolga...
(#16116) DeFranco: Igen, így lett a leggyorsabban lezárva a dolog, ha én bevállalol a vétkességet, mivel én nem tudtam megállni.
A zárhíd, motorház, első lökös kuka, 1 izzóm ment el, de mivel mindkét fényszóról letörtek a fülek így az is kuka.
Semmi olyannak nem lett baja. Egyedül annyi, hogy a klíma hűtőnél egy kicsit meghajlott a töltő nyílás és annyi. Nem is ereszt, ki lett próbálva.
Saját lábán hoztam haza. Motornak sem lett baja, sem a váltónak. Semminek.(#16117) Pikkolo^^ : Persze, előtte volt műszakin. Minden oké vele. Annyi volt az én "hibám", hogy lenéztem az órára, mert akkor léptem be lakott területre, mikorra felnéztem, már állt a sor.
Mire lenézel, meg vissza, anni idő alatt lassítasz. De itt 0-ra álltak ennyi idő alatt. Mert kb. 2 másodperc volt."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
válasz AxBattler #16115 üzenetére
Ez valami szerencsétlen hét lesz.. Én hétfőn mentem hajnalban műszakiztatni a kocsit. Egy ember lekoccolt hátulról. (balos kanyar, elsőbbség adás én megálltam, ő nem) Félre áll, papíroz. Majd indulok el, egy oszlop volt előttem amit ki is kerültem, csak volt ott egy gödör is, amibe belehuppant a jobb elsőm, és a sárvédő lekoccolta az oszlopot, ahogy megbillent a kocsi. Arra elég volt, hogy megkarcolja. Pár kilóméterrel később egy fás szakaszon elém ugrott valami kisállat, talán róka. Fékre lépni sem volt időm. Első lökös alatti műanyag fenék borítást össze törte. Persze a kisállat nyom nélkül tűnt el. (szerintem lepattant a kocsiról és elszaladt)
"Boldogan" értem oda a vizsga állomásra, majd egy óra toporgás után kiderült, áramszünet miatt ki sem nyitnak aznap..Mindez reggel 9 előtt.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AxBattler #25451 üzenetére
1: Volvo takarót szokás rá tenni --> bontó, jófogás, Volvo csoportok. Vagy talán van ali/ebay vonalon is
2: esetleg ha van olyan rész körben, pár pötty szélvédőragasztóval meg lehetne próbálni leragasztani, de csak úgy, hogy le lehessen vágni szükség esetén.
3: felejtős, torzítana - olcsóbb a csere (megvárnám, míg alaposan bereped)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AxBattler #25470 üzenetére
Ha 100 lovas motor: [link] Ti-VCT-re talán ez, bár mk3-hoz lenne: [link]
Levélrács vagy mi: meg kéne nézni az új árát. Ha drága, műanyaghegesztő vagy karosszériás/fényező műhelyben megmutatnám. Némi melegítés után lehet, hogy vissza tudnák formázni közel eredeti állapotba, de bizonytalan a művelet ára és tartóssága.
[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
válasz AxBattler #25494 üzenetére
Én is ilyet vettem. Horror ár egy darab csavarért nem? Négy darab kell belőle, de nézd meg.
Nem ázott be, kutya miatt nyest se rágja a bélést, de azért biztos ami tuti felraktam rá a burkolatot. Ki nem $ärja le, h Volvo a felirat rajta?! Ha nagyon zavaró le lehet csiszolni.radi8tor: Hűtő tartó szerintem mindegyik fókán erősen hajlamos a rozsdára. Az enyémen csak felületi de csak idő kérdése és rendbe rakom az elejét is rozsdaügyileg. Hátul a lököstől a hátsó ajtóig már lekezeltem az alját ahol kellett.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz AxBattler #25499 üzenetére
Feltétlen legyen ép rajta az összes fül és a gumi vájata, sőt! A gumi kédernek is benne kell lennie ennyiért!
Levélrács fura egy dolog. Mk2-ről, tehát ugyanolyan fókáról vettünk le egyet és egy hangyányit mégis rövidebb volt a bal oldalon úgy, h a másik oldalon szépen a helyén volt. Mégsem ért bele az eső elvezetőbe ezért tömíteni kellett.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Morales72
csendes tag
válasz AxBattler #25837 üzenetére
Trafóból milyen márka ajánlott? Van valakinek ebben valami tapasztalata?
Egyébként nekem az a furcsa, hogy ezek a torpanások érzésre tényleg olyanok, mintha a trafó szórakozna, nyomom a gázt, az autó elindul, aztán megtorpan, utána gyorsul rendesen. De nincs check engine lámpa.
[ Szerkesztve ]
"I'm too old for this sh.t..."
-
#21346560
törölt tag
válasz AxBattler #26852 üzenetére
Ez így van! Kár hogy nem kombi, az aztán az igazi rondaság!
Mondjuk nekem szerencsém van, mert nincs szükségem kombira, ezért csakis ferdehátűban gondolkodom. Sajnos egyre kevésbé elterjedtek az ilyen kivitelűek, úgy veszem észre, a "kombi"-t preferálja már inkább mindenki!
Új hozzászólás Aktív témák
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Külpolitika
- Medence topik
- Kés topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nyaralás topik
- Suzuki topik
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen