Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kcsa

    veterán

    válasz kelly416 #19625 üzenetére

    Nem a tisztítás, a szilikon volt a probléma. Nem szabad műszerfalra, beltérbe használni.

  • flymi

    addikt

    válasz kelly416 #19625 üzenetére

    No mindegy, már megrendeltem. Legfeljebb ha nagyon gáz akkor nem rakom fel.
    Szoktam én is mikroszálas törlővel szárazon törölgetni, de a szélvédőn akkor is visszaköszön erős napsütésnél a fekete műanyag látványa.

    Beszéltem az utcánkba egy másik szerelővel (karosszéria és szélvédős), h mi legyen a kavicsfelverődéssel, mondta h keressem egy hét múlva megoldható. Megfúrja, feltölti és kész.
    Arra a kérdésemre, h miért recseg a szélvédő bal felső sarka nyomás hatására azt mondta, h valószínűleg nem kerülhetett oda elegendő mennyiségű ragasztó, de ne parázzak kiesni nem fog a helyéről. Viszont ilyet ne cseréltessek vele kompletten mert nem szereti. Fordoknál ilyen keretes szélvédők vannak (enyém már egyszer cserélve lett anno simára, tehát már nem fűtőszálas) és valamiért nem igazán szívleli ezeket. :N

    Egy aprócska kérdés még. Kíváncsi lennék próbáltátok-e már mennyi a vége a kocsinak? Mármint persze magánúton vagy versenypályán. ;] Gyárilag asszem 180km/h a vége, de ezt valahogy elég nehéz elképzelni.
    130-ig mertem nyomni neki egyszer de hiába volt egyenes út elég szar minőségű volt szóval nem erőltettem tovább. 1.6 benzinnél még simán elférne egy hatodik fokozat is. 110 felett simán megenné. Oké nem egy erőgép, de kívánná úgy érzem.

    [ Szerkesztve ]

    /// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

Új hozzászólás Aktív témák