- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Android szakmai topik
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
néztem de nem találtam ilyen threadet, pedig elvileg ez típushiba.
nagyon ratyi az a fórummotor, nagyon nehezen igazodom el rajta, így elég ritkán jutok el addig, hogy kérdezzek is. akkor meg jön a szokásos kettő okosjános aki bedob valami triviális de használhatatlan pöffenetet és megette a fene az egészet.
de egy kérdést megérhet, ez igaz.
-
Goose-T
veterán
-
bull84ghia
őstag
válasz DeFranco #6698 üzenetére
Csak egy ötlet. Ha jól emlékszem a zár 3 vagy 4 torx csavarral van rögzítve a zárhídhoz. Ezek a csavarok a motor fele néznek ha minden igaz. Kiveszed a az alsó rácsot ott nem tudsz felnyúlni kicsavarozni? Mk1-em volt úgy emlékszem ott fel fér a kezed ha elég vékony.
Hazámat szolgálom...............ameddig tart a cérna :
-
DeFranco
nagyúr
válasz bull84ghia #6704 üzenetére
igen, van ilyen megközelítés, de ahhoz le kell venni a hűtőt, annyira meg nem merem megbontani, nem értek hozzá. van amit szétkapok, egy ajtókárpitot simán megbontok de a hűtőkörhöz nem nyúlnék.
ha lent van a hűtő hozzáférhető a zár, kioldod, megnyitod a zárnyelvet kézzel és nyitva a motorháztető.
ennek a szerelőnél van egy rezsiórája meg egy ára.
innentől lesz érdekes a kérdés, hogy mi a rossz és mennyire.
ahogy nézem 3 elem van: zárbetét a rúddal és a zárszerkezet
ha a betét jó vagy javítható (pl. csak szétcsúszott valami) akkor érdemes alulról nyitni és hozzáférni, mert nem kell betétet cserélni, cserébe hosszabb ideig pöszmögnek vele, ami plusz munkadíj
ha a betét nem jó, akkor felesleges, mindenképp kuka, lefúrják, meg kell venni a betétet munka van ezzel is de nem annyi.
ha a zárszerkezet a rossz és lefúrják a jó betétet, akkor buktad a betétet, és cseréled a zárszerkezetet is.
ezért nyomozom, hogy ilyenkor mi szokott megmihálylani és hogyan, mert nem mindegy.
-
Richard!
addikt
Üdv!
Az exautómba (Focus Mk2 1.6 benya 74 kW) újra elhalálozott az üzemanyag szivattyú. 2015.11.11.-én volt cserélve, most megint cserés lesz... Miért eszi ennyi ezt a filléres alkatrészt?
Eladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
Richard!
addikt
válasz radi8tor #6708 üzenetére
Tavaly áprilisig az én tulajdonomban volt, 110 ezer forintot fizettem a szervizben anno. Sajnos a számlán nem szerepel, hogy milyen került bele... Alattam Németországból hazafelé állt meg, Ausztriában. Idekint az Aral-nál tankoltam, odahaza a sógorjelölt a Shell-nél, ahogy előtte én is mindig. Prémium üzemanyagot és full szévet vegyesen.
DeFranco: Ezt passzolom
[ Szerkesztve ]
Eladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
őstag
-
eTrade
tag
válasz xEon1337 #6713 üzenetére
Sok helyen hallottam/olvastam, hogy az a pár liter ami a tank alján van, felkeveri az x év alatt összegyűlt koszt és attól elromolhat a szivattyú. + Nemrég volt egy Totalcar-os cikk, hogy egy meredek emelkedőn megállt egy autó... ott csak annyi volt a baja a kocsinak, hogy a vezetője az említett lámpa felvillanása után még közlekedett vele, mert tudta hogy van még benne tartalék, de az emelkedő kifogott rajta. Ott valszeg már kevesebb mint 10 liter volt benne.
[ Szerkesztve ]
-
Immy
őstag
válasz westcoastog #6694 üzenetére
Hmm a finom gáz fogalmába mennyire fér bele az autópályás 130km/h?
Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
eTrade
tag
válasz radi8tor #6717 üzenetére
"Alapszabály: soha ne várjunk a tankolással addig, amíg kiürül a tartály. Ha a szivattyú a tartály alján összegyűlt szennyeződést vagy levegőt szív, az a tönkremeneteléhez vezethet."
Ha gondolod olvasd el a teljes cikket: üzemanyag szivattyú
-
cuebler
senior tag
válasz radi8tor #6721 üzenetére
persze szerintem ez egy ritka nagy b@romság... 1500 kilométerig kíméled, aztán ha átpörög az óra 1501-re, akkor teligáz? barátom rs octavia-jában (az autónak) szerencsétlen módon pont autópályán pörgött át, meg is tolta neki 230ig... gépészmérnök apósom szerint a zsigulikat meg skodákat "be kellett járatni", de a mikronos eltérések korában nem sok jelentősége van a dolognak... mondjuk ettől függetlenül mikor ma megsétáltattam a "vaddisznót", 120 és 2500 rpm felett sehol nem mentem... na jó, egyszer elmentünk 140ig, de akkor jöttek szembe és gyorsan be kellett fejeznem az előzést
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ok értem én hogy ez az ideális eset.
cuebler: kísérletezni lehet, de azért azt te is tudod hogy a sport változatok motorját megpörgetik próbapadon. Gondolom más javaslatok vannak egy BMW M3-ra is.
Amikor új volt a motorkerékpárom, ott még az olajcserét is gyakrabban kellett csinálni az első 10000km-en.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Salex1
senior tag
Szerintetek mi okozhatja egy 2007-es Focus 1,6 TDCI-nél, hogy alapjáraton kicsit remeg, rezonál. Ha megy a klíma, akkor még jobban érezhető, mintha egy régi ikarus busz lenne.
Az alapjárat jó, és semmi más jele nincs, ugyanúgy megy ahogy régen, nem csörög... -
DZs
senior tag
Az üzemanyag szivattyúhoz, főleg dízelnél, nem a kosszal van baj, hanem a szivattyú hűtésével. Kevés üzemanyagot a szivattyú átmelegít, így az már nem hűt.
-
Goose-T
veterán
Ezt a szépséget láttam ma reggel az Üllői úton kiállítva, amikor vittem a kocsit a Méta utcai futóműveshez, hogy kicseréljék végre az axiálcsuklókat, amik már lógtak, amikor megvettem. Ha lenne nagy garázsom és több pénzem, akkor biztos beszereznék egy ilyet játszós autónak.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Erdei88
veterán
MI a véleményetek 205/55 R16-os méretben a Michelin Primacy 3-ról nyárra, Mondeora?
-
Real_Necro
veterán
válasz Erdei88 #6736 üzenetére
Nekem a teli 205os (Firestone), sporolt az elozo gazdaja, a nyarim 215 (Hankook).
Ha most kellene vennem Continentalt vennek, mindket esetben 215ot.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- KONZOL beárazás
- LEGO klub
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DUNE médialejátszók topicja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen