- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- LTE frekvenciák
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mobilarena
Felhívjuk a topikba látogatók figyelmét, hogy a játék megjelenéskori változata még többféle instabilitási problémától szenvedett, azonban ezeket a megjelenés utáni néhány hétben megjelenő - és a uPlayben automatikusan letöltődő - patchek javították.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Kareszovics #3 üzenetére
Tökéletesen egyet értek veled.
Sirandrish: A topic-indító, első hsz.-t szerintem érdemes volna bővíteni, leginkább azok számára, akik nem ismerik annyira ezt a címet. Itt van néhány hivatalos információ, amiket be lehetne írni:
Fejlesztő: Ubisoft Montreal
Kiadó: Ubisoft
Platformok: PC, Xbox 360, PlayStation 3
Grafikus Motor: Dunia Engine ( A Far Cry 2 motorja, DirectX 11 támogatással kiegészítve és alaposan feltuningolva)
Műfaj: Open-Sandbox jellegű FPS
Gépigény: még nem ismert
Megjelenés: 2012.09.07. (Németországban 2012.09.06.)Ezenfelül nem ártana elmagyarázni szintén az első hsz.ben, hogy senki ne várjon egy Far Cry 1 remake-et, mert ez teljesen más lesz. Jellegét tekintve a 2. epizódhoz lehet majd hasonlítani. Ez alatt azt értem, hogy nem a hagyományos lineáris egymás utáni "pályák" jönnek, hanem itt adott egy hatalmas, teljesen szabadon bejárható terület, ahol a játékos saját stílusa szerint hajthatja végre a küldetéseket. Ilyen a Far Cry 2 is, de az Afrikában játszódott, míg a 3. epizód visszatér a trópusi szigetvilághoz.
Egyelőre csak ennyi, majd még írok, ha jön új hivatalos infó, illetve ha eszembe jut még valami, amit most kihagytam. Mivel a hivatalos oldalt már belinkelted, így ezt a lépést kihagytam, felesleges volna kétszer belinkelni.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Újabb hivatalos infók, ahol végre tisztázták a megjelenéssel kapcsolatos időpontokat:
Észak-Amerika: szeptember 4.
Európa: szeptember 6.
Nagy-Britannia (UK): szeptember 7.Az infók a játék hivatalos Twitter bejegyzéseiből származnak.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Figyelem! Nem kis dolog történt az idei GDC-n, ugyanis a Ubisoft Montreal fejlesztői bemutatták, hogy hogyan fog működni a Far Cry 3 szívét képező, felújított Dunia Engine.
A hivatalos, 63 oldalas PDF dokumentum rengeteg információt és programkódrészletet tartalmaz. Az új, pontosabban a felújított motort kifejezetten memóriabarátira tervezték. Olyan eljárásokat fog alkalmazni az Engine, amelyeket korábbi SIGGRAPH rendezvényeken láthattak csak az érdeklődők. Akinek van kedve, türelme és ideje az anyagról egy magyar nyelvű bemutatót írni, az ne habozzon!
Úgy gondolom, hogy az új Dunia piszok jól fog kinézni és ha minden igaz, akkor ezt nagyon baráti gépigénnyel fogja elérni.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Új, eddig még soha nem látott jeleneteket mutattak be a játékból. Az első 15 percben sok új dolgot láthatunk.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Az igazi fákat a valóságban se lehet kilőni (ilyen hülyeség csak a Crysis-ban van, itt ne is legyen!)! A fizikai motor már a FC2 esetében is nagyon jó volt, a kisebb (nem nagy fákat) növényeket szét lehetett lőni, valószínűleg ez most is így lesz.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Úgy már persze, hogy más. Azt hittem, hogy egyszerű lőfegyverekre gondolsz, ne-adjisten puszta kézre!
Ha már itt tartunk, akkor azt is érdemes megjegyezni, hogy a harmadik epizód fejlettebb tűzzel fog rendelkezni, mint a második rész.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
-
Valaki légyszi módosítsa az első hsz-t az alábbiak szerint:
Megjelenés:
Európa: 2012. november 29.
Észak-Amerika: 2012. december 4.Köszi előre is!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
A játék most már hivatalosan is Gaming Evolved cím lett.
Hivatalos Gaming Evolved oldal
A Ubisoft Montreal stúdió és az NV megint csúnyán összevesztek, persze az NV kárára.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Én inkább azt mondanám, hogy pont így a jobb. Az NV egy lassabb kódra szerette volna cseréltetni a játék eredeti kódját, de az Ubi fityiszt mutatott nekik. A GE szerintem egyfajta biztosíték a kiváló PC verzióra, emellett az AMD sokat segít a szép és egyben gyors DX11 kód implementálásban.
Amúgy én meg pont Radeon 7850-re pályázok, szóval ez nekem abszolút tökéletes hír volt.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Akkor elég érdekes látásod van.
A 2. részben és a 3. részben semmivel sem gyengébb az emberek kidolgozottsága, mint pl. egy Crysis-ban, nincs velük semmi gond. Ha valamivel részletesebb kidolgozást akarsz, akkor ott a Skyrim, de ott meg a környezet sokkal rondább.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
FIGYELEM!
MEGJELENT A HIVATALOS RENDSZERKÖVETELMÉNY A PC VERZIÓHOZ!!!
Érdemes lenne frissíteni vele az első posztot!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
Aranylemezre került a játék, azaz a kód lezárva, indul a tömeggyártás, a november 29-ei megjelenésnek már semmi akadálya!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Bár ez csak saját teória, így vegyétek készpénznek, de én úgy gondolom, hogy többféle verzió lesz. Szerintem a dobozos nem lesz steam köteles, legfeljebb Uplay köteles, ez utóbbiban szinte teljesen biztos vagyok. Majd nézelődöm a hivatalos fórumon, talán írnak erről valami konkrétumot, ha találok valamit, természetesen azonnal beírom ide.
Tehát szerintem majd a játékot meg lehet vásárolni külön dobozosan (ez kétlem, hogy steam köteles lenne), Uplay-en keresztül ( sima digitális, non-steam verzió) és a steames verzió. Még egyszer mondom, ez csak tipp részemről.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz #57919488 #56 üzenetére
Te végig hallgattad a fószer dumáját? Én az első pár perc után kikapcsoltam a hangot, mert nem bírtam hallgatni. A,úgy nem a textúrákat, hanem az objektumokat (pl. fákat) rajzolja ki láthatóan a repülésnél, de ez szerintem elfogadható, hiszen elképesztő nagy területet kell a motornak nagy részletességgel megjelenítenie, ha repülésnél az összes objektumot kirajzolná, akkor nincs az a PC, ami bírná. Még az is lehet,hogy a látótávolság nem volt kimaxolva a videóban, ezen felül a csávó nagyon magasan is repült, szóval sok dolog befolyásolhatja a dolgot.
Szerintem a sziklafalakon rondák a textúrák.Biztos, hogy kell neked a BO2? Én azért egy ezrest sem adnék, nemhogy 10k-t!
Mindenki: Úgy néz ki, hogy a játék minden verziónál igényelni fogja a Uplay klienst, legalább egy aktiválás erejéig, az egyszeri online aktiválás után pedig a játékot offline módban is lehet tolni.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Most néztem a játék steam fórumait és elvileg a játék steames változata nem fogja igényleni a Uplay klienst, de nem tudom, hogy igaz-e az aktiválásra is vagy sem.
K_mester: Jó neked, te legalább hallgatni is tudod, de én nem. Egyszerűen nem bírom hallgatni a francia nyelvet, amellett, hogy egy szót sem értek belőle, még nagyon idegesít is.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Elnézést, dupla post, ez törölhető!
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Tisztázzunk 1-2 dolgot, mert itt információs zavar áll fent.
A játék steames verziója valóban igényelni fog egy Uplay accountot és Uplay kliens szoftvert, de csak egyszeri alkalommal az egyszeri online aktiválás erejéig, utána már nem. A játékhoz nem szükséges internet kapcsolat, offline módban is lehet játszani.Amúgy én a Driver San Francisco-nál kezdtem el használni a Uplay-t, ott kellett a Steames változatnál is, de a klienssel nekem semmi bajom nem volt és most sincs, semmilyen hibával nem találkoztam ott. Szerintem nem rossz dolog, a Uplay-nél legalább van a Uplay Awards cucc, ami szerintem tök jó dolog, a többi platformnál nem tudok ilyen vagy ehhez hasonló dolgot említeni.
#69: Kíváncsi vagyok, hogy miért van az, hogy a CD Galaxis és más magyar áruház is 30-án adja oda a játékot, miközben az egy nappal korábban megjelenik, tehát 29-én már mindenki tolhatná, de valamiért egy napot várnak. Érdekes.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Ja értem, ez ellen sajnos nem tudunk mit tenni. Szerencsére én azok közé tartozom, akiknek semmi baja a Uplay rendszerrel, sőt (ülj le, mert ez lehet sokkolni fog), nekem tetszik. Természetesen tudom, hogy induláskor ás az azt követő néhány hónapban súlyos problémák voltak vele és hogy sokszor előfordult, hogy a játékosok nem tudtak kapcsolódni a szerverekhez. Szerencsére azonban a legtöbb súlyos hibát mára kiküszöbölték, van offline mód, és ami leginkább tetszik benne, az a Uplay Awards. A többi cég is csinálhatna ilyet szerintem, tök jó dolog.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz #57919488 #76 üzenetére
Jaj bocsánat, most látom, hogy csúnyán elírtam: nem Awards, hanem Rewards!
A Uplay rendszerben szereplő címeknél vannak úgynevezett "Action"-ök, melyek gyakorlatilag achievmentek, csak itt máshogy hívják. Na most minden játéknál 4 db van, melyek teljesítéséért különböző mennyiségű pontot kapsz (10, 20, 30 vagy 40). Emellett ugyanúgy minden játéknál van szintén 4 db unlockolható tartalom, ezek a Reward-ok, melyek ilyen pontokba kerülnek (a számsorozat itt is ugyanaz). Tehát ha például egy játékban megcsinálod mind a 4 action-t, akkor van 100 pontod. Az, hogy te ezt a 100 pontot mire költöd, az kizárólag rajtad áll. A legjobb az egészben, hogy platform és játékfüggetlen a pontgyűjtés, illetve az unlockolás.
2009-ben még pont e célból indult a Uplay (akkor még csak konzolokon, mivel idén nyáron jött ki a PC verzió), vagyis egyfajta jutalomrendszerként.Idézet egy külföldi cikkből, ami tökéletesen összefoglalja a lényegét:
"Using the new system, gamers can now accumulate reward (or “Win”) points across many of Ubisoft’s upcoming titles, and even better, it doesn’t matter on which system they play the games. If gamers play Assassin’s Creed II on the Xbox 360, and in the future they enjoy titles such as Splinter Cell: Conviction and R.U.S.E on the PS3 or PC, they will still be able to accumulate points and spend them as they see fit on whichever platform they prefer, and for whichever game they choose. In essence gamers can play one game, acquire some Uplay points, but use them to purchase content for another game in the future. If, for example, a gamer doesn’t want to spend their points for any of the add-ons for Assassin’s Creed II, they can instead save them and then use them to purchase content for Splinter Cell: Conviction, which according to the Uplay site will include items like weapons, multiplayer skins, and even an exclusive multiplayer mode. It’s essentially just another way to reward players for playing Ubisoft titles, and best of all, it’s free!"
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
Nem, mert itthon nov. 29-én, azaz jövő hét csütörtökön jelenik meg a játék hivatalosan. Az egy dolog, hogy az itthoni üzletek többsége egy nappal később árulja a játékot. Ha megveszed steam-en, már 29-én játszhatsz vele és pont ,azért, mert az EMEA régióban 29-én jelenik meg a játék. November 30. kizárólag az UK megjelenést takarja, de ezek az infók is már számtalanszor le lettek írva sok helyen.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Itt a folytatás:
PC gameplay - Dr. Earnhardts erster Auftrag #2 (16 perc)
PC gameplay - Der Ruf der Medusa (20 perc)
Ez a játék a megtestesült álom, ilyennek kell lennie egy igazi FPS-nek 2012-ben!
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Van egy német emberke, aki több órányi, nagyon jó minőségű felvételt készített a játékból, teljesen az elejéről kezdve.
Itt a YouTube csatornája, ahol az összes videó fent van. Mindet nem linkelném be, mert van egy tucat belőlük. A 6-os videótól a képminőség javult.
Ő egy Intel Core i7-2700 CPU-val és egy Gainward GeForce GTX 680 Phantom-mal tolja a játékot. Amint az a videókon is jól látható (több videóban megmutatja a grafikai beállításokat) a játék maximális részletességen fut Full HD felbontásban. A felvétel idejére a játékot fix 30 FPS-re korlátozta, de felvétel nélkül 60-70 FPS-el tud játszani.
Vigyázat a videók tele vannak SPOILEREKKEL![ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Legalább vártál volna még néhány órát, a Steam-en van visszaszámlálás például, ott láthatod, mikor lesz aktiválva a játék. Így ezzel a videóval nem csak egy jó sz*r minőségű, nézhetetlen gameplay-t raktál fel, de teljes mértékben hiteltelent is, ugyanis bebizonyítottad, hogy warez verzióval tolod, ezt nem kéne itt reklámozni.
Aki normális, kiváló minőségű PC gameplay-t akar látni, az tekintse ezt a YouTube csatornát, ahol több órányi játékmenetet vett fel egy szerencsés (val.szeg újságíró vagy hasonló,ők kapnak korábban egy példányt).
Holnaptól már lehet készíteni a videókat, mivel holnap van a premier, innentől még 5 órát jelez a Steam, szóval éjfél után kb. 1 órával már lehet játszani, feltéve, ha most bírni fogják a Uplay szerverei a terhelést.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Na találtam egy kiváló cikket, amely a játék technikai hátteréről ad némi felvilágosítást, végre kiderült, miért van a Dunia 2 motornak ekkora hardver étvágya.
Aki nem, vagy nagyon korlátozottan tud németül, annak egy kis rövid összefoglaló dióhéjban:
A játék Dunia 2 motorja egy deferred render motor, e téren tehát ,olyan, mint például a Frostbite 2. A játék DirectX 11 vagy DirectX 9 futási felületet biztosít, köztes átmenet (DX 10.0 és DX 10.1) nincs.A Dunia 2 három fajta élsimítási eljárást kínál: FXAA, MSAA és SSAA
Az FXAA kicsit kilóg a sorból, mert azt gyakorlatilag nem lehet kikapcsolni, azt a játék mindig aktívan használja, alacsony szorzó mellett, ezért is van az például, hogy ha a játékos semmilyen AA eljárást nem kapcsol be a menüben, akkor sokkal kevesebb az aliasing jelenség, mint általában a többi játéknál.AZ MSAA tudjuk, hogy deferred motor esetében meglehetősen sok erőforrásba kerül, jelentős sebességvesztéssel jár. Ezt az opciót 8x szorzóig tudjuk emelni, bár kétlem, hogy ezt bárki épeszű meglépné, hiszen már 4x esetén is is elég lassú a játék.
A harmadik pedig a SSAA, azaz a Super-Sampling eljárás. Itt is kicsit trükköztek a montreali fejlesztők, ugyanis ezt a rendkívül VGA gyilkos AA-t a játékban az "Alpha to Coverage (továbbiakban A2C)" opcióba rejtették. Ez az opció arra szolgál, hogy főleg a vegetációnál fellépő vibrálást megszüntesse, vagy legalábbis minimális mértékre csökkentse. Ez a jelenség csak mozgás közben figyelhető meg. Az A2C-nél két lehetőséget tudunk alkalmazni: Standard (alap) és Extended (kiterjesztett). A ComputerBase munkatársai megvizsgálták mindkét lehetőséget és arra a megállapításra jutottak, hogy érdemes az Extended változatot használni belőle, mert alig eszik többet az erőforrásokból, de szebb lesz a képminőség, pontosabban több képminőség-javulást hoz, mint amennyivel többet kér hardverből.
A cikk szerint az MSAA nem sokat javít a képminőségen ellenben az A2C-el.
Nagyon érdekes jelenség, hogy jelenleg a játék egy picivel hatékonyabban működik NVIDIA VGA-k alatt. Ez azért meglepő, mert ugye a játék hivatalosan GamingEvolved cím, vagyis arra lehetett számítani, hogy jól megpakolják bonyolult compute számolásokkal, de egyelőre nem úgy tűnik. Az NVIDIA egyébként is pont a mai napon adott ki egy új driver-t, ahol a GTX 680 akár 38%-ot is gyorsulhat a játék alatt.
Amint azt már mondták is előttem, a játékhoz már meg is jelent az első patch, ami a 1.01-es jelölést viseli. Ez javítja a játék teljesítményét, stabilitását és egyéb tulajdonságait. A teljes változtatási lista itt található, ha pedig a kliens (Uplay vagy Steam) valamilyen oknál fogva nem telepítette a foltot, akkor manuálisan letölthet innen.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Lehetne kicsit részletesebben? Több infóra van szükség ahhoz, hogy segíteni tudjunk.
Eagle16: Köszi a képet. Nos igen, ezen a képen tökéletesen lehet látni a DX9 egyik hátrányát: semmilyen AA nincs a játékon. DX11-ben alapból lényegesen szebb a játék azonos beállítások mellett is. Természetesen a GF 9600 GT-vel nem fogod tudni megnézni a DX11 módot.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Nos, most már tudjuk, hogy WinXP-n próbálkozol, tehát megvan az OS. Szükség lenne még a hardver környezet részleteire, tehát a konfigurációról kéne még írni, hogy le tudjuk ellenőrizni, hogy megfelel-e a minimális követelményeknek. Ezen felül a szoftverek verziója is kellene: driverek, játékverzió (ha 1.0, akkor frissítsd!). Majd próbálok vadászni információkat azoktól, akik WinXP-n tolják, bár most az Ubi szerverei haldoklanak, a hivatalos globális fórum megadta magát a nagy terhelés alatt.
Amúgy igen, ehhez a játékhoz mindenképp egy modern OS ajánlott, leginkább a Windows 7![ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Azért megy nálad gyorsan a játék, mert DX 9 módban szinte alig fut erősen VGA terhelő effekt. Minden számolásigényes funkció csak DX11-ben működik, ezért van ott jóval alacsonyabb sebesség, de legalább a játékot sokkal szebb. Ha neked így is szép a játék, akkor az csak jó, mindenki örül.
Csak azért írtam, mert sokan leszólják a játék sebességét max grafikán. Nos, nem véletlen olyan alacsonyak azok az FPS-ek maxon és szintén nem véletlen a gyors futás DX9-ben.
Jó szórakozást!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Állítólag a Post Process grafikai opció kikapcsolásával sokkal élesebb lesz a kép, mivel ekkor nem megy a DoF és a Motion Blur.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Csütörtök óta nem olvastam a topic-ot és már több száz hsz. született azóta, nem semmi, rendesen beindult a topic. Végigolvasva az eddigi hozzászólásokat van itt mindenféle vélemény, sajnos olyan is akad ismét, aki teljesen alaptalan és valótlan dolgokat állít a játékról, ami szomorú, de mindenhol előfordulnak ilyen emberek. Szerencsére azonban sok ember tetszését elnyerte a program, még a kezdeti technikai problémák ellenére (szerver túlterhelés). Van itt valaki, aki német szinkronnal tolja a játékot? Csak azért kérdem, mert a gameplay videóknál nekem úgy tűnt, mint hogyha a német szinkron viszonylag halk lenne a játékban.A 2. résznél ugyanez volt az egyik gond és nem tudom, hogy most is fenn áll-e ez a jelenség.
#277: Az "Alpha to Coverage" (A2C) egy transzparens típusú SuperSampling AA, aminek sűrű növényzetnél látni előnyét. Segít ugyanis minimalizálni vagy megszüntetni a sűrű növényzeten fellép vibrációt. Ezt gyakorlatilag csak mozgás közben lehet észlelni.
#351: Igen, a játék vagy DX11 vagy DX9 módban megy, köztes szintek (DX 10.0, DX 10.1) nincsenek.
#403: "Magyarul olyan bumfordiak,egy fegyver elfoglalja a fél monitort,ez minden mai játékra igaz."
Nem értem a problémádat. A FOV a játék menüjében egyénileg testre szabható.
Említetted azt is, hogy téged például a SOF 1-2. NOLF 1-2 és Project IGI 1-2 foglal le. Ezek 10 éves címek. Az elmúlt 10 évben tehát semmilyen FPS nem nyerte el tetszésed?
Továbbá azt állítod, hogy megvásároltad a programot és nagyot csalódtál benne. Miért vetted meg, ha tudtad, hogy mire számíthatsz?#525: "Meg úgy tűnik, hogy az MLAA sem akaródzik rámenni driverből."
Miért akarsz MLAA-t erőltetni driver-ből, amikor a játékban már így is van három különböző típusú AA beépítve?[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz Bjørgersson #784 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
válasz akela91 #1585 üzenetére
Ezért nem tudsz csatlakozni és senki más sem. A hivatalos fórumon is kiírták és azonnal frissítik amint vége a karbantartásnak. Néhány óráról volt szó, ennek ellenére több, mint 8 órája lekapcsolták a szervereket.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Figyelem! Néhány közérdekű információ:
A fejlesztők már dolgoznak a jelenlegi szerverproblémákon.
Egy kis érdekesség:
3 hardcore játékost meghívtak a Ubisoft Massive stúdióba.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
A szerverek helyreálltak.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz mikromanus #1716 üzenetére
Ez a changelog immár hivatalos lett, az 1.03-as patch élesítve lett, a szerverek fent vannak.
A HUD elemeinek ki/be kapcsolási lehetősége a következő patch-ben lesz benne a jelenlegi tervek szerint.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz sniper elite #1982 üzenetére
A játék nem optimalizálatlan, elég jó, korrekt lett a PC verzió. A te konfigoddal a játék simán hasítani fog max grafikán (MSAA nélkül), na persze 8x MSAA mellett már nálad is lehet komoly belassulás, de lehet, hogy már 4x MSAA alatt is. Meg kell próbálnod amint lesz rá lehetőséged.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz sniper elite #1982 üzenetére
MSAA mire van beállítva? Játék (1.03) és driverek (Catalyst 12.11 beta 11) legfrissebb verzión vannak?
Ha meggyőződtél arról, hogy az MSAA ki van kapcsolva, akkor próbálj meg esetleg a V-Sync beállítással játszani, több embernek ez oldotta meg a furcsa szaggatásokat.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz Tomix24 #1990 üzenetére
Neked is csak ezt tudom mondani. Egy 7850-es Radeonnal magas részletesség mellett is elvileg jól kell menjen, na persze az 1 GB fedélzeti memória lehet kevés neki, ez esetben vissza kell venni a grafikai beállításokból.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz Tomix24 #1996 üzenetére
Ha az ember feltolja a grafikát, a felbontást és post-process effekteket, akkor egy-két szóból kifut a játék az 1 GB VRAM-ból és ekkor jönnek a furcsa belassulások és akadások. A szoftveres VRAM usage mérés pedig túl pontatlan ahhoz, hogy abból bármiféle hosszú-menő következtetést le lehessen vonni.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz mikromanus #2000 üzenetére
Valószínűsítem, hogy DX9-ben tolod a játékot, merthogy egy Radeon 6870 nem bírja a játékot futtatni értelmes sebességgel max grafikán és aktív MSAA mellett, az biztos. Igen tudom, a DOF és blur-t kikapcsoltad, de még így is túl sok a számolás. Az MSAA-t nem biztos, hogy érdemes egyáltalán bekapcsolni, mivel még anélkül is két másik AA eljárás (FXAA+SSAA) aktív a játékban, na persze csak DX11 módban.
Driver-ből kényszerített AA-t nagyon nem ajánlott használni, mert az mindig lényegesen rosszabb hatásfokkal üzemel, mint a játékba integrált megoldás.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz mikromanus #2012 üzenetére
Nem, nekem nincs meg a játék és a játékaimat véletlen se SSD-re rakom, mert annak semmi értelme.
Azért írtam, mert akkor nálad a grafika bőven nincs maxon, mivel még egy Radeon 7800-as sem bírja el maxon 60 FPS-el a játékot, nemhogy egy 6800-as, sőt még a Radeon 7900-as széria is éppen hogy alulról nyaldossa a 60-at, pedig ott már GCN-ről beszélünk, a tied pedig még csak VLIW, magyarul kizárt, hogy maxon aktív MSAA mellett szépen menjen a játék!
SSAO: Itt három érték közül lehet választani. HDAO a legfejlettebb és a legszebb, de egyben a leginkább erőforrás-igényes, az SSAO a legkevésbé erőforrás-igényes, vagyis ez a leggyorsabb, a köztes megoldást jelenti a HBAO.
Alpha To Coverage: Ez is be van kapcsolva?
Minden ultra-n van?
Pontosan mennyi FPS-ed van, milyen felbontásban tolod és hányszoros MSAA van beállítva a játékban?Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
válasz mikromanus #2025 üzenetére
Tudom jól mire jó az SSD, de játékoknál nagyon nagyon ritka, hogy bármit is segítene a játékélményben.
SSAO High? Olyat nem is lehet, valamit vagy nagyon keversz vagy nagyon rosszul fogalmaztál. A grafikai beállításoknál (Video Quality) egészen Ultra beállításig el lehet menni, ha ezt nálad nem lehet, akkor nálad komoly gond van és ez megmagyarázná, hogy miért megy nálad gyorsabban a program.
Ultra-t lehet beállítani például az árnyékoknál, a Post-FX-nél és a geometriánál, míg a többinél vagy magas vagy nagyon magas beállítást lehet eszközölni.
A másik grafikai almenüben (Video) találni olyat, hogy SSAO Method: itt tudod beállítani a HDAO-t, HBAO-t, vagy SSAO-t. Eggyel felette található az Alpha to Coverage: ezt rakd kiterjesztettre (Enhanced).Amúgy a játék sebességet nehogy már egy Youtube videó alapján kelljen megítélni, ami szinte lehetetlen! Ha már csináltál videót, ahol egyértelműen feltüntetted a játékban mért sebességet, azt légyszi linkeld már be, mert így látatlanban fogalmam sincs, hogy melyik videó a tied a sok ezer közül! Amúgy meg a YouTube-ra nem tudsz 30 fps-nél magasabb framerate-el rendelkező videót feltölteni, pontosabban tudsz, de abból úgyis 30 lesz, az a felső határ.
Igazából a hsz-ed elég kesze-kusza, nem igazán értem, hogy mit akartál mondani vele, a fogalmazásodon egy picit pontosíthatnál, mert így elég nehéz kihámozni a lényeget és így nehéz segíteni.
A konkrét felbontást még nem árultad el, de még a játék sebességét sem. Emellett nem tudjuk milyen szoftver verziókat használsz.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- E-roller topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Renault, Dacia topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- További aktív témák...
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest