Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sagajr78

    tag

    válasz kp59 #4325 üzenetére

    A szintlépésnél kapott pontot teheted tulajdonságra (ezek a SPECIAL, tehát Strength, Perception és így tovább értékek) vagy perk-re (ezek meg az egyes tulajdonságok alatt lévő 10-10 különféle dolog.

    Azokra a perk-ekre tudsz pontot tenni, amelyik színesek, nem pedig szürkék és szaggatott vonallal vannak körberajzolva. Ha ez utóbbit látod, akkor még nincs elegendő pont azon a tulajdonságon amihez a kérdéses perk tartozik, hogy megvehesd a kérdéses perk első rangját.

    Amikor ráviszed a kurzort egy adott perk-re, akkor lesz ott az ismertetője alján egy olyan, hogy Requires: és odaírva a szükséges tulajdonság érték, illetve ha van egyéb követelmény akkor az is. Az ALT-ot lenyomva mikor így nézelődsz, ugrik egyet a leírás a perk következő szintjére és akkor láthatod ahhoz mi fog kelleni. Tehát tudni fogod, hogy az adott perk második, harmadik, magasabb rangjához hányas szintű kell legyen a karaktered mielőtt felvehetnéd. A Perk-ek szintjei sorban jönnek, tehát ahhoz hogy felvehesse a karaktered a Gun Nut perk 3-as szintjét, előbb meg kell lennie neki az 1-es és 2-es szintnek is, plusz el kell érje a 25-ös szintet (a 4-es ranghoz már 39-es szint kell). Ha minden feltétel adott, akkor a perkre nyomva megtanulja a perk adott szintjét a karakter és egyesével tudja majd fejleszteni azt ha a további rangokhoz már adottak a feltételek.

    A sima fegyverek fejlesztéséhez a Gun Nut perk kell elsősorban, a távcsövek fejlesztéséhez még hozzájön a Science perk is (minél jobb a távcső, annál magasabb szint kell ebből a perk-ből). Energia fegyvereknél (lézerek, plazmák, radiation gun, railgun) Science perk fejlesztése szükséges ha tuningolni szeretnéd azokat saját magad. Közelharci fegyverekhez a blacksmith és egyes esetekben mellé még a Science perk fejlesztése kell (a sokkoló effektekhez egyes fejlesztéseknél). Végül marad az Armorer amivel meg a páncélok darabjai fejleszthetőek, de itt is befigyel a Science perk nem egy esetben bizonyos öltözékekhez.

    Ez a jelen rendszer semmivel nem bonyolultabb mint a korábbi Fallout játékoké. Ott Skill a szint mellett adott skill és tulajdonság értékhez volt kötve az adott perk felvétele, itt csak tulajdonság és szint kell meglegyen. Tehát egy tényezővel kevesebbet kell figyelembe venni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák