Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vikthor

    nagyúr

    válasz Mans20 #4201 üzenetére

    ha megnézed a térképed a pipboyon, akkor ott látsz egy vastag nagy négyzetet és az jelöli a fő területet, de a déli részeknél amerre a glowing sea is van, ott rengeteg rejtett helyszín van, igaz ez már csak magasabb szinteken ajánlott...

    ~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~

  • sagajr78

    tag

    válasz Mans20 #4201 üzenetére

    A Glowing Sea az a terület, ami nem illeszkedik bele a térkép kereteibe. Ez a DNY-i régió (a bal alsó negyede a térképnek), ahol marha erős a sugárzás. Ott lehet látszólag kimenni a térképről, ám valójában nem tudsz kimenni ott sem.
    Mindössze a pipboy-os térképen van rosszul jelölve a határ (nem négyzet alakú a teljes bejárható térség, viszont a térkép megjelenített határai egy négyzetbe vannak belekényszerítve), de van határa a Glowing Sea térségnek is ahonnan nem tudsz kimenni.

    Erre a területre be lehet sétálni minden gond és probléma nélkül és a sztori is elhoz majd ebbe a régióba. Az ellenfelek meg skorpiók és deathclaw-k lesznek. Egyik sem jelent kihívást ha csak nem mindent elkerülve, mindent kihagyva, egy szál baton-nal és 10 mm-es kezdő pisztollyal tévedsz ide szintlépés nélkül.

    bipork:
    Máshol sem tudod a nem általad épített ajtónyílásokba betenni a saját gyártású ajtókat. Azokat csak az általad lerakott ajtórészekbe lehet betenni.

    hengelhof:
    Figyelj rá, hogy a sima falaknál lévő ajtónyílásos elemek kilógnak kicsit fölfelé és előre. Így ha raktál fölé vastag tetőt vagy előre lógót, akkor nem tudsz odatenni ilyen elemet. Rakj le inkább komplett elemet saját tetővel és aljzattal amiben van külön ajtónyílás. Azzal sosem lesz ilyen jellegű problémád. A fém építő elemek között az első csoportban van ilyen is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák